SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 21:35:45 ]
Trendzettertjequote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel een trendzetter met je eigen naam in TT's zetten
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel een trendzetter met je eigen naam in TT's zetten
oh nee, Rodawa begon hier mee
Niet liev van LBquote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullsh*t, een paar topics is dit al aan de gang en bij mij word de TT veranderd...
Je had niet eens lapo....quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullsh*t, een paar topics is dit al aan de gang en bij mij word de TT veranderd...
ah wat jammer nouquote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het was de eerste keer al flauw, als het dan door blijft gaan is het op een gegeven moment wel een keer klaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel, stiekem is LB een gefrustreerde Veendam supporterquote:
documentaire over babyhoofdenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Weet niks leuks te kijken op uitzendinggemist wie heeft tips, ik verveel me
http://thefile.me/qv7x7sqsvo27quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemistquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Wij gaan toch zo terugkijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemist
Dat is op rtl xl?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemist
geen smartboardquote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij geschiedenis kijken wij videobanden
Dit.quote:
Sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef duranduran332 het volgende:
#spatieloos
Ik heb NOGSTEEDS Depeche Mode in mijn hoofd.
Heb je goed gedaan
Jaaquote:
Liefde en trouwen staan los van elkaarquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
ga je wel een snoepring dragen van mij?
Weet ik tochquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde en trouwen staan los van elkaar
Deze zijn niet zo heel mainstream hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben opzoek naar van die lekkere mainstream nummers die bijna iedereen kent en wel lekker vind zoals:
Ik zal er vast wel meer kennen van dat soort dingen, maar dan ken ik de titel niet
Empire of the sun is niet zo oud? Categorietje 3FM nummers dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze zijn niet zo heel mainstream hoor
oude meuk
wel goed, maar de meeste van de verneukte generatie van nu zal het niet kennen
Iedereen van deze generatie kent deze echt wel hoor, al is het niet bij titel + artiest.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Deze zijn niet zo heel mainstream hoor
oude meuk
wel goed, maar de meeste van de verneukte generatie van nu zal het niet kennen
Je hebt zelf toch ook tetten?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt er toch zelf een?
dan zal je die toch wel waarderen
kent totsj disquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben opzoek naar van die lekkere mainstream nummers die bijna iedereen kent en wel lekker vind zoals:
Ik zal er vast wel meer kennen van dat soort dingen, maar dan ken ik de titel niet
nee die niet, bittersweet symphony wel toch best wel?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Empire of the sun is niet zo oud? Categorietje 3FM nummers dan?
En daar zijn er wel meer nummers van, lekker herkenbaar en je hoort ze nog regelmatig. DIE ZOEK IKquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Iedereen van deze generatie kent deze echt wel hoor, al is het niet bij titel + artiest.
Ja eind jaren 90quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
nee die niet, bittersweet symphony wel toch best wel?
Ik ga voor je op zoekquote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daar zijn er wel meer nummers van, lekker herkenbaar en je hoort ze nog regelmatig. DIE ZOEK IK
Mja, niet echt heel mainstream dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja en vaak zijn die gewoon moeilijk irritant. Blousjes niet dicht kunnen knopen omdat die twee in de weg zitten. Maarja:quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook tetten?
Die kent iedereen wel jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, niet echt heel mainstream dat.![]()
Maar hier nog twee vergelijkbare:
wonderwall had ik moeten wetenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oasis - Wonderwall is ook wel een goeiequote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit dusquote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daar zijn er wel meer nummers van, lekker herkenbaar en je hoort ze nog regelmatig. DIE ZOEK IK
Een pener is ook neit handigquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en vaak zijn die gewoon moeilijk irritant. Blousjes niet dicht kunnen knopen omdat die twee in de weg zitten. Maarja:
[ afbeelding ]
dat kunnen jullie niet doen, lol.
Dan draag je zeker strakke blousjes?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en vaak zijn die gewoon moeilijk irritant. Blousjes niet dicht kunnen knopen omdat die twee in de weg zitten. Maarja:
[ afbeelding ]
dat kunnen jullie niet doen, lol.
Nee, die zit in de weg bij de rits dichtdoen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een pener is ook neit handig
:squote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, die zit in de weg bij de rits dichtdoen.
Nou ik geloof dat de meeste mannen er best tevreden over zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een pener is ook neit handig
Zijn wel vaak dit soort liedjes, liedjes die iedereen kent. En als je ze niet kent en je luistert regelmatig Sky dan leer je ze wel kennen jaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Draait altijd dezelfde liedjes
Is ook een topic over
Nee, valt wel mee. Eigenlijk bijna nooit, maar het gaat om het ideequote:
George Michaelquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zijn wel vaak dit soort liedjes, liedjes die iedereen kent. En als je ze niet kent en je luistert regelmatig Sky dan leer je ze wel kennen ja
quote:
Je zou het maar niet kennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wonderwall had ik moeten wetenMaar dit is idd het soort nummers waar ik naar op zoek ben.
Tsja, hij bloed niet maandelijks, maar hij heeft wel een eigen willetje in de vroege puberteitquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat de meeste mannen er best tevreden over zijn
blondie - mariaquote:
Blondie !quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, hij bloed niet maandelijks, maar hij heeft wel een eigen willetje in de vroege puberteit__________
Waarom weet ik niet wat een A-lijn is?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Eigenlijk bijna nooit, maar het gaat om het ideeOok met andere shirtjes/jurkjes bijvoorbeeld. A-lijn enzo
Omdat je een man bentquote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet wat een A-lijn is?
Daar ben je mooi ingetrapt!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Drabit het volgende:
Ga ik naar de winkel voor een houder voor smartphones in auto's, eindig ik met een abbo
Je bent dus keihard opgelicht, en praat het nu positief zodat je niet depressief wordt?!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Drabit het volgende:
Ga ik naar de winkel voor een houder voor smartphones in auto's, eindig ik met een abbo
Opgelicht is niet de juiste term in dit gevalquote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent dus keihard opgelicht, en praat het nu positief zodat je niet depressief wordt?!
Die kent dus echt bijna niemandquote:
Mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Strak aan de bovenkant (tot vlak onder je borsten ongeveer), wijd uitlopend onder.
[ afbeelding ]
Niet altijd zo opvallend als op deze foto, maar hier zie je het goed
Haha, mijn ouders betalen het abbonement hoorquote:
Uhh, tuurlijk!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent dus keihard opgelicht, en praat het nu positief zodat je niet depressief wordt?!
Wat wel dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Opgelicht is niet de juiste term in dit geval
We gaan het weer over buiken hebben?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
ook leuk om je lelijke buik onder te verbergen
ingetrapt bijvoorbeeld zoals crack zei. Vind t geen oplichterij maar kan aan mij liggen ;pquote:
Juist wel, iedereen kent dezequote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Die kent dus echt bijna niemand![]()
Wel een heel mooi nummer though
Ik ook niet.. hij betaald geowon en hij krijgt wat is afgesproken. Voila.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ingetrapt bijvoorbeeld zoals crack zei. Vind t geen oplichterij maar kan aan mij liggen ;p
quote:
Heel vaak als ik het over dit nummer heb (met muziek bijvoorbeeld) dan hoor ik iedereen van "huh nee ken ik niet"quote:
quote:
Ik zag niet echt iets negatiefs, ik bedoel, ik had internet blox voor 9,50 per maand (100 mb tijdelijk 200 mb) sms en bellen kwam daar nog bij. Nu heb ik 250 MB internet (waar ik over mag gaan maar dan wordt internet traag waardoor je alleen nog kan whatsappen ongeveer, waar ik neit veel problemen mee heb) en onbeperkt sms.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ingetrapt bijvoorbeeld zoals crack zei. Vind t geen oplichterij maar kan aan mij liggen ;p
Deze heb ik zojuist 1 minuut geleden nog geluisterd..quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Deze heb ik zojuist 1 minuut geleden nog geluisterd..
Waarom probeer je me te verbeteren daar doe ik niet aanquote:
Ze kennen de titel + artiest dan waarschijnlijk niet, maar iedereen die dit hoort kent dit wel, anders heb je echt geen goede opvoeding gehad of heb je nog nooit van de radio gehoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Heel vaak als ik het over dit nummer heb (met muziek bijvoorbeeld) dan hoor ik iedereen van "huh nee ken ik niet"
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik zag niet echt iets negatiefs, ik bedoel, ik had internet blox voor 9,50 per maand (100 mb tijdelijk 200 mb) sms en bellen kwam daar nog bij. Nu heb ik 250 MB internet (waar ik over mag gaan maar dan wordt internet traag waardoor je alleen nog kan whatsappen ongeveer, waar ik neit veel problemen mee heb) en onbeperkt sms.
Ook als ik het liet horen was het dan van "oh... oke. ken ik niet"quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze kennen de titel + artiest dan waarschijnlijk niet, maar iedereen die dit hoort kent dit wel, anders heb je echt geen goede opvoeding gehad of heb je nog nooit van de radio gehoord.
Daaromquote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar inderdaad, oplichterij is het niet
Oeh, spannond!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, en we weten nog steeds niet wie het is
Ik hoop niet dat zij toekomstplannen hebben in de muziek.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook als ik het liet horen was het dan van "oh... oke. ken ik niet"
maar mijn muziekklas is inderdaad wel om te huilen ja
Denk het niet. Kunnen ze toch nietquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat zij toekomstplannen hebben in de muziek.
Is wel tof als je dan Conservatorium kan doenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Denk het niet. Kunnen ze toch niet
Nouja, een gozer is wel kapot getalenteerd, ben ook benieuwd of hij er wat mee gaat doen.
Ik heb alles van nirvana alquote:
Nirvana natuurlijkquote:
jijquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb alles van nirvana alstaat met muse en foo fighters in een playlist
Wtf. Echt precies, en dan ook precies alle bands die ik ook luisterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Nirvana natuurlijk, Guns 'N Roses, Journey, Bon Jovi, Led Zeppelin, Golden Earring, Kiss, Rolling Stones
maar ook groepen zoals Duran DuranQueen, Foreigner, Blondie,
maar ook Michael Jackson, Billy Idol, Alice Cooper enzo
en nog véél meeeeeer.. haha
ik heb alleen ticket voor vrijdagquote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Brownie, kom ook naar Graveyard <333333333333333333
Haha, ik luister vanalles ;pquote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wtf. Echt precies, en dan ook precies alle bands die ik ook luister![]()
Lol watquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb alleen ticket voor vrijdag
NEE. ABSOLUUT NIET.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geen justin bieber/one direction hoop ik
ja ik dacht dat je al wist :Squote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol wat.. Komt ze ook echt nu mee wtf
waarvoorquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb het druk met jullie, maar super veel thanks en shit
foo fighters?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
NEE. ABSOLUUT NIET.
nu ben je me boos aan het maken
Jij mij blijquote:Op maandag 24 juni 2013 22:09 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
NEE. ABSOLUUT NIET.
nu ben je me boos aan het maken
ga nu luisteren!!!quote:
hahaquote:
Green Day, Iron Maiden en Van Halen ookquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Cheap Trick? Electric Light Orchestral? Green day? Iron Maiden? Van Halen?
Neequote:
Goed!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
haha
[..]
Green Day, Iron Maiden en Van Halen ook
haha ik ga ze vanavond nog beluisterenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed!
Nu nog Cheap Trick en ELO eens proberen, die zal je beide zeer zeker wel waarderen.
haha laat maar wetenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
haha ik ga ze vanavond nog beluisteren
wottt vrijdag is tofquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Vrijdag is zelfs mijn minstedag.. waarom koos je voor vrijdag?
Nee, ik ga meer voor andere dagen dan voor de vrijdag.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wottt vrijdag is tof
Omdat Major Lazer, Phoenix, KoL, Two Door Cinema Club en C2C
NOOOOOOOOOOOOOO jaloers.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wottt vrijdag is tof
Omdat Major Lazer, Phoenix, KoL, Two Door Cinema Club en C2C
Ik kan nog wel meer gaan noemen maar dat zal ik u niet aandoenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef duranduran332 het volgende:
Duss, deze moet ik nog van jullie luisteren: Foo Fighters, Cheap Trick en Electric Light Orchestral
Nou, ik wil die nummers gewoon luisteren, maar dan moet i kde naam wel kennenquote:
geef maar! Ben wel weer opzoek naar nieuwe bandsquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer gaan noemen maar dat zal ik u niet aandoen
ik heb niemand al gezienquote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik ga meer voor andere dagen dan voor de vrijdag.
Two door cinema club is wel leuk maar heb ik al gezien dus is niet meer zoHWOHOEHOE JYEAA.
quote:
vriendinquote:
Dat je Foo Fighters nog niet geluisterd hebt is wel een doodzondequote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef duranduran332 het volgende:
Duss, deze moet ik nog van jullie luisteren: Foo Fighters, Cheap Trick en Electric Light Orchestral
quote:
= scherenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik keek net in de spiegel, conclusie. Haar groeit snel.
Oh. Ja ik ook alleen omdat ik vorig jaar dus op Pukkelpop was.. anders ik ook nietquote:
Dan moet je het weer kort maaienquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had het over mijn hoofdhaar heh?
Kaiser Chiefs, ACDC, Aerosmith, R.E.M., Zebrahead, Huey Lewis & The News, Status Quo, Jimmy Eat World, Paul Young, The Hooters, TOTO (:D), Tom Petty, Crowded House, Split Enz, Billy Joel, Marillion, OMD, Tim Finn, Bad English, Coldplay, BrucE springsteen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
geef maar! Ben wel weer opzoek naar nieuwe bands
Dan zijn we tegelijk op een festival!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
Ik ga alleen naar Lowlands
Parkpop moet ik voor 't eerst in 4 jaar overslaan
Copy paste, dit moet ik onthouden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, ACDC, Aerosmith, R.E.M., Zebrahead, Huey Lewis & The News, Status Quo, Jimmy Eat World, Paul Young, The Hooters, TOTO (:D), Tom Petty, Crowded House, Split Enz, Billy Joel, Marillion, OMD, Tim Finn, Bad English, Coldplay, BrucE springsteen.
Genoeg![]()
?
Lowlandsquote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
Ik ga alleen naar Lowlands
Parkpop moet ik voor 't eerst in 4 jaar overslaan
Is pas een beginquote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Copy paste, dit moet ik onthouden.
Is toch goedquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
ik heb vandaag maar 6 sigaretten gerookt, in verhouding met normaal (12 ong) best minder.
ik wil langzaam afbouwen
Dus je gaat het afbouwen opbouwen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Etsu het volgende:
ik heb vandaag maar 6 sigaretten gerookt, in verhouding met normaal (12 ong) best minder.
ik wil langzaam afbouwen
Concert at Sea, maar dat is ver weg voor jullie Gelderlanders, dus dat kan jij niet weten!quote:
Dat is in Zeeland toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Concert at Sea, maar dat is ver weg voor jullie Gelderlanders, dus dat kan jij niet weten!
Goedzo, ga je dood van!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar nu snak ik naar een peuk maar ik durf niet.
Wat dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga volgend weekend naar een festival
Haha dat is genoegquote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs, ACDC, Aerosmith, R.E.M., Zebrahead, Huey Lewis & The News, Status Quo, Jimmy Eat World, Paul Young, The Hooters, TOTO (:D), Tom Petty, Crowded House, Split Enz, Billy Joel, Marillion, OMD, Tim Finn, Bad English, Coldplay, BrucE springsteen.
Genoeg![]()
?
welken?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef arachide. het volgende:
Ik ga volgend weekend naar een festival
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die rokenx1000
Dat bespaar ik dan weer mooi even
Mensen die hetero zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die rokenx1000
Er waren ooit verhalen om naar pinkpop te gaan met 2 vrienden, maar ik ben daar een soort van buitengevallenquote:
GA JE DOOD AAN NIET DOEN GA JE DOOD AAN EN ALS JE NU WEER EENTJE GAAT ROKEN DAN BEN JE MINDER TROTS OP JEZELF EN JE BENT ZO GOED BEZIG NIET DOEEEEEEEEEEEEEEN.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Haha dat is genoeg
ACDC, Aerosmith, Paul Young en Bruce Springsteen beluister ik er al van ;D
Je hebt serieus goede smaak
ja maar ik moet sowieso 1tje voordat ik ga slapen, anders kan ik niet slapenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GA JE DOOD AAN NIET DOEN GA JE DOOD AAN EN ALS JE NU WEER EENTJE GAAT ROKEN DAN BEN JE MINDER TROTS OP JEZELF EN JE BENT ZO GOED BEZIG NIET DOEEEEEEEEEEEEEEN.
Zoiets?
Hartstikke goedquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef duranduran332 het volgende:
[..]
Haha dat is genoeg
ACDC, Aerosmith, Paul Young en Bruce Springsteen beluister ik er al van ;D
Je hebt serieus goede smaak
Toen ik buitengevallen las moest ik lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er waren ooit verhalen om naar pinkpop te gaan met 2 vrienden, maar ik ben daar een soort van buitengevallen
HETEROFOOBquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hetero zijnx 1000
En nu?
Oh, jammer. Misschien kun je appeltjes plukkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet op de naam komen, maar het is bij een appelboomgaard
Je bent er zeker trots op dat je je in het rijtje met Gordon ,Gerald Joling, Peter van der Vorst, Albert Verlinde, Boy George etc kan scharenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die hetero zijnx 1000
En nu?
Oké, dan mag je er over oordelen.quote:
Sowieso.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent er zeker trots op dat je je in het rijtje met Gordon ,Gerald Joling, Peter van der Vorst, Albert Verlinde, Boy George etc kan scharen
Nou dan rook je er dan nog ééntje, ééntje ja. Niet meer.. Kun je welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik moet sowieso 1tje voordat ik ga slapen, anders kan ik niet slapen
Ja maar jij zit in het rijtje van Justin Bieber, Spatieloos en Nicki Minaj.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent er zeker trots op dat je je in het rijtje met Gordon ,Gerald Joling, Peter van der Vorst, Albert Verlinde, Boy George etc kan scharen
Te vroeg in het jaar gok ik zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jammer. Misschien kun je appeltjes plukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |