SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 21:35:45 ]
Trendzettertjequote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel een trendzetter met je eigen naam in TT's zetten
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel een trendzetter met je eigen naam in TT's zetten
oh nee, Rodawa begon hier mee
Niet liev van LBquote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullsh*t, een paar topics is dit al aan de gang en bij mij word de TT veranderd...
Je had niet eens lapo....quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is dit nu weer voor bullsh*t, een paar topics is dit al aan de gang en bij mij word de TT veranderd...
ah wat jammer nouquote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het was de eerste keer al flauw, als het dan door blijft gaan is het op een gegeven moment wel een keer klaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wel, stiekem is LB een gefrustreerde Veendam supporterquote:
documentaire over babyhoofdenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Weet niks leuks te kijken op uitzendinggemist wie heeft tips, ik verveel me
http://thefile.me/qv7x7sqsvo27quote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemistquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef TienVingers het volgende:
Wij gaan toch zo terugkijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemist
Dat is op rtl xl?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga nog even het begin van de vorige IHHNNG kijken want dat had ik weer eens gemist
geen smartboardquote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij geschiedenis kijken wij videobanden
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |