Daar trapt dit stel niet in.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof je ze hoogstpersoonlijk zo neergelegd hebt
We weten nu in ieder geval dat Hare Lompheid De Puma er eigenlijk niets aan kon doenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar trapt dit stel niet in.![]()
10 seconden na deze foto stapte de liefhebbende moeder de mand in en begon kinders te wassen. Chaos!Protest!
Kinders all over the place.
![]()
Ze is minder lomp dan De Puma, maar af en toe kijkt ze zeer verbaasd als haar zachte kussentje een protesterend kitten blijkt te zijn.
Absoluutquote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Twiggy!Je meest relaxte moedertje ooit volgens mij!
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut
En net heb ik voor het eerst ook echt contact gehad met de kinders.Tot dusver mocht ik ze prima aaien maar werd er niet op gereageerd. Nu lag het halve nest op de rug te krioelen voor kriebels en een zwartwitje heeft het hoofdje ijverig precies zo gehouden dat mijn vinger daar het best langs kon strijken.
![]()
Vandaag is de kap van de kraammand gegaan en Twiggy klaagt niet, dus morgen gaan ze naar de grote mand.
Topkat!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Twiggy!Je meest relaxte moedertje ooit volgens mij!
Opvallend veel groter dan de rest iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Cyper is met afstand de grootste maar hecht nog steeds ernstig aan de navelstreng
[ afbeelding ]
Heerlijk. Je zou wensen dat je zo klein was dat je er tussen kon kruipen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Teiltjes klaar? Want bij onderstaand filmpje moest ik me zelfs inhouden om niet te gaan kirren![]()
Kleine poesjes moeten dagelijks op de weegschaal, en dus wakker gemaakt worden.![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Het werkte ook niet echt
Wie heeft er gewonnen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Tienermoedertje is druk bezig een speelgoedmuis te vermoorden in de woonkamer.
Wil je liever een zeurende volwassene genoemd worden?quote:
Catzilla's FTWquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Dame heeft zich nooit slecht gevoeld volgens mij![]()
Maar sinds gisteren nog maar één hoopje diarree gevonden en ze heeft volgens mij meer gegeten dan gisteren. Nu nog wachten op de vaste poepjes and all is well again.
Zwartje was gisteren nul gram bijgekomen... Nu in 12 uur 15 gram erbij gezopen vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |