Chronische darmonsteking hier, beter van niet neequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb voedselvergiftiging momenteel, wil me niet voorstellen dat mijn kont schoon moet likken![]()
Zo mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds meer beeldvullend.![]()
Lawaaierig nest ook! Er is altijd wel wat aan het piepen, mopperen of kreunen omdat de tap zich verplaatst of er een broer/zus bovenop ligt. Of aan het spinnen.
Gekrioel!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Lawaaierig nest ook! Er is altijd wel wat aan het piepen, mopperen of kreunen omdat de tap zich verplaatst of er een broer/zus bovenop ligt. Of aan het spinnen.
Zie je wat leuks?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:30 schreef indaha het volgende:
Rammel de rammel![]()
Waarom altijd zo'n leuke kittens, nooit van die vervelende die ik niet zou willen
Welnee, daar kan er best nog eentje bij. Deze wordt vast niet zo groot!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef indaha het volgende:
Ja 7 stuks, maar wij hebben echt genoeg katten
En er 1 bij nemen om het goede nieuws te vieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:41 schreef indaha het volgende:
Ja 7 stuks, maar wij hebben echt genoeg katten
Ik vind minstens dat als ik er één neem, dat Indaha er dan ook één moet nemen. Dan gaat het tenminste een beetje gelijk op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En er 1 bij nemen om het goede nieuws te vieren?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind minstens dat als ik er één neem, dat Indaha er dan ook één moet nemen. Dan gaat het tenminste een beetje gelijk op.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zo mooi![]()
Het lijkt wel of eentje zichzelf er gewoon tussen geploft heeft
Je moet er al minstens 3 nemen om op gelijke hoogte te komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind minstens dat als ik er één neem, dat Indaha er dan ook één moet nemen. Dan gaat het tenminste een beetje gelijk op.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet er al minstens 3 nemen om op gelijke hoogte te komen, als je zover bent praten we nog een keertje
Iquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Twiggy weet heel goed in welk bakje het echt lekkere (nat)voer komt. Dus als dat bakje wordt meegenomen dan wandel je uiteraard gezellig mee naar de keuken om het live aangevuld te zien worden.
Volgens mij heeft geen enkele moederpoes haar kinderen in week 1 zo blijmoedig alleen gelaten.
ik hou van Twiggy !!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Twiggy weet heel goed in welk bakje het echt lekkere (nat)voer komt. Dus als dat bakje wordt meegenomen dan wandel je uiteraard gezellig mee naar de keuken om het live aangevuld te zien worden.
Volgens mij heeft geen enkele moederpoes haar kinderen in week 1 zo blijmoedig alleen gelaten.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Cat22 het volgende:
De gewichtjes van het spul:
Naam - Dag 0 - dag 5
Lichtgrijs - 72 - 126
Donkergrijs - 72 - 128
Cyper - 83 - 147
Zwart - 79 - 140
Zwartwit1 - 74 - 124
Zwartwit2 - 83 - 146
Als het zo doorgaat *klopt af* dan hebben ze in een week hun gewicht verdubbeld.
En dat ziet dan zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier groeien we van (meeste piepjes en kittengespin helaas niet te horen)
[ link | afbeelding ]
Maar eer we onszelf weer georganiseerd hebben als mamma vertrekt zijn we ook een hoop gedoe verder
[ link | afbeelding ]
Twiggy verblijft tijdens dit ritueel trouwens het liefste bij de etensbak of bij mij op schoot.
Wat zijn ze goed gegroeid!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Cat22 het volgende:
De gewichtjes van het spul:
Naam - Dag 0 - dag 5
Lichtgrijs - 72 - 126
Donkergrijs - 72 - 128
Cyper - 83 - 147
Zwart - 79 - 140
Zwartwit1 - 74 - 124
Zwartwit2 - 83 - 146
Als het zo doorgaat *klopt af* dan hebben ze in een week hun gewicht verdubbeld.
En dat ziet dan zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier groeien we van (meeste piepjes en kittengespin helaas niet te horen)
[ link | afbeelding ]
Maar eer we onszelf weer georganiseerd hebben als mamma vertrekt zijn we ook een hoop gedoe verder
[ link | afbeelding ]
Twiggy verblijft tijdens dit ritueel trouwens het liefste bij de etensbak of bij mij op schoot.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Het zijn er teveel![]()
Ik had het asiel doorgegeven dat ze geboren waren en hoe ze eruit zien... Krijg ik vijf asieldiernummers terug.Dus de zwartwitjes moeten voorlopig een nummer delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |