Feli met de BC en met toekomstig kittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kijk die moeder nu genieten
Ik ben vandaag afgestudeerd voor mijn bachelor dus ik verdien een kitten vind ikik ga waarschijnlijk even bellen voor die Job van de website. Heb nu ook een huisje met tuin dus ik heb wel wat ruimte voor uitbreiding
Ben benieuwd hoe mijn andere kat, een zwerver, gaat reageren op een babypoes. Volgens mij is ze een prima surrogaat mama want ze heeft zelf ook een uitgelubberd buikje (mogelijk veroorzaakt door een nestje kittens ooit?)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Cat22 het volgende:
Laatste foto's van de dag:
Sectie grijs en sectie zwart zijn duidelijk gescheiden![]()
[ afbeelding ]
Mamma wilde graag wat exclusieve blikopenertijd, maar de oortjes bleven gespitst en de oogjes op de mand waar haar kinderen lagen.
[ afbeelding ]
Dat weet ze nog nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef SiGNe het volgende:
Weer even volgen hoor, na het overlijden van Jiro heb ik nog steeds geen nieuwe baas in huis en dat moet dus wel weer gebeuren..
Zijn er al kittens gereserveerd? Zo niet zou ik graag die lichtgrijze willen reserveren, is het een katertje of een poes?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:55 schreef SiGNe het volgende:
Weer even volgen hoor, na het overlijden van Jiro heb ik nog steeds geen nieuwe baas in huis en dat moet dus wel weer gebeuren..
Zijn er al kittens gereserveerd? Zo niet zou ik graag die lichtgrijze willen reserveren, is het een katertje of een poes?
Ja, zo voel ik me ook nog steeds, 2 maanden laterquote:
Dat vind ik fijn om te lezen. Want ik heb meegelezen en meegeleefd met je topic maar volgens mij is jouw buiten echt te gevaarlijk voor katten en stel ik ze daar liever niet aan bloot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, zo voel ik me ook nog steeds, 2 maanden later
Wat dat betreft mag de volgende echt niet meer onbegeleid naar buiten wanneer hij/zij wil..
quote:
Ah, dank je dat je me in elk geval in gedachten houdt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te lezen. Want ik heb meegelezen en meegeleefd met je topic maar volgens mij is jouw buiten echt te gevaarlijk voor katten en stel ik ze daar liever niet aan bloot.Het is gewoon zo verdrietig als je ze zo moet verliezen
Ik weet nog niet wat de geslachten zijn en ze zijn nu nog klein en kwetsbaar dus er kan van alles gebeuren, maar ik schrijf je als optie op.
Ik heb wel met PaarsBeestje al afgesproken dat zij eerste keus heeft als er meisjes bij zijn. Haar voorkeur gaat nu uit naar de blauwe (die zonder streepjes dus), maar ook hier: nog seksloos.
Nou respect als je elke keer mee naar buiten gaat, aangezien je op 30m2 woont lijkt me dat een dagtaak worden met twee kittensquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, dank je dat je me in elk geval in gedachten houdt.
Ik heb er zelf ook nog even over zitten denken en opzich zou ik er ook wel 2 willen.
Jiro was zo op de buurkatten (en de kat aan de overkant) gericht dat ie steeds daar zat en dat is 'm dus uiteindelijk fataal geworden.
Ik denk dus dat dat met 2 katten minder zal zijn.
En wat betreft die weg een stukje verderop, die had ik ook onderschat.
Ik ben dus voortaan van plan om altijd mee te kopen als de kat(ten) buiten is/zijn, dat heb ik met Jiro in het begin ook veel gedaan, vooral om 'm aan de omgeving te laten wennen.
Maar bij een volgende kat loop ik dus mee, ik heb daar gelukkig tijd genoeg voor
Het liefst zou ik graag een katertje willen (of 2), dus dat scheelt opzich al conflicten met PaarsBeestje
Ja... ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Nou respect als je elke keer mee naar buiten gaat, aangezien je op 30m2 woont lijkt me dat een dagtaak worden met twee kittens
Worden plofkatjes zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Gaat goed met het zestal.![]()
Vier navelstrengen eraf (volgens mij 1 navelbreukje gesignaleerd maar dat is bij castratie/sterilisatie ook weer zo rechtgezet). En de gewichten? Tussen de 110 en 137 gram![]()
Ze hebben ieder zo'n 25% lichaamsgewicht erbij gedronken.
Poezenmoeders zijn wat dat betreft ideaal: de eerste drie weken stimuleren ze het plassen en poepen door de kontjes van de kittens te likken... en likken datgeen wat eruit komt meteen op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik mij laatst nu al eens afvroeg he. Poepen en plassen zo'n kleintjes nu ook al gewoon? En zo ja doen ze dat dan gewoon in de kraambak?
Als ik het heb over luiers verschonen, dan bedoel ik die actie dus.quote:
Ik heb voedselvergiftiging momenteel, wil me niet voorstellen dat mijn kont schoon moet likkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:42 schreef SiGNe het volgende:
katten zijn wat dat betreft ideaal, regelen hun eigen shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |