quote:Geen makeover, maar makeunder!
Naturel is not done voor de meiden die meedoen aan Lust, Liefde of Laten Lopen. Zij ‘verfraaien’ zichzelf dagelijks met self tanner, nepwimpers, kunstnagels en hair extensions om een betere versie van zichzelf te creëren. Maar worden ze er wel mooier van? Patty Brard denkt dat deze meiden zich beter niet zo kunnen toetakelen en biedt hen, met hulp van computer IRIS (Ideaal Resultaat In Schoonheid), een hoognodige make-under.
Voor het zover is, krijgen enkele mannen op straat een foto van de deelneemster op volle oorlogssterkte te zien. Hij mag kiezen wat hij zo op het eerste gezicht voor haar voelt: lust, liefde of laat hij haar maar liever lopen?
Dit, want ze heeft een heel mooi gelijkmatig gezichtquote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verwacht iets moois van haar make under.
En ik verwacht ook dat ze na een maand niks meer heeft van de make under.
Dit ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:00 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind haar wel prima zo. Misschien iets minder zwart om de ogen....
Jasje en shirtje zou ik nog wel aantrekken, maar die broekquote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vreselijke kleding, hoe kiezen ze het uit. Net een paasei. Arm kind.
Ik ga nog liever naakt dan dat jasje en shirtje gecombineerd. Wat een flauwekul om haar expres zoveel kleur te geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jasje en shirtje zou ik nog wel aantrekken, maar die broek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |