We wachten maar af.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zal helaas niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis komt
Ergens hoop je natuurlijk wel dat het een troll is, want je gunt niemand leukemie. Maar mocht het toch zo zijn hoop ik wel dat ze yvonne nog gaat DM'en, want ik vind dat kaartjes sturen toch een leuk gebaar van lieve FOK!kers
Inderdaad. Begrijpelijk dat men bewijs wil, maar toch erg dat het zo verpest is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk erg dat je moet gaan bewijzen dat je ziek bent... Allemaal dankzij simpele aandachtloze zielen...
Ik heb heel erg hetzelfde gevoel..quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of het is een troll en wordt 't 'm nou te heet onder z'n voeten dus zegtie maar dat het slecht gaat zodat hij een excuus heeft om yvonne niet te DMen en reageertie straks helemaal niet meer omdattie dan zogenaamd 'dood' is om op dit forum toch nog wat aandacht te krijgen maar toch onder dat bevestigen uit te komen
Mja ik hou al op met speculerenBlijf benieuwd naar de uitkomst
Idd, ik heb net pas dat verhaal van Noorsbloed zitten lezen, damn heyquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is eigenlijk erg dat je moet gaan bewijzen dat je ziek bent... Allemaal dankzij simpele aandachtloze zielen...
Waar kan ik die vindenquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik heb net pas dat verhaal van Noorsbloed zitten lezen, damn hey
Maar was dat waar of verzonnen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
En de uitleg hier: R&P / Uitleg Noorsbloed.
Helemaal verzonnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar was dat waar of verzonnen?
Nouja, zoals in die uitleg staat, het begon als een grapje, maar is nogal uit de hand gelopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Omg.... Wat bezielt zulke mensen in hemelsnaam
Wie was dat in OUD dan? En hoe zijn ze daar achtergekomen dan? Linkje naar topic?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die NB geeft het tenminste nog zelf toe..
In OUD was er een vrouwtje die hele zwangerschappen verzon en overleden kindjes terwijl dat wel echt speelde bij een andere user...
Er zijn zieke mensen op de wereld
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Wie was dat in OUD dan? Linkje naar topic?
Oké zal wel ff Sherlocken danquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh dan zou ik morgen echt ff moeten zoeken op de laptop... Sherlock anders ff op Miss jones ( volgens mij was dat de username)
quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden elders iemand die actief meeposte tot haar zoon kwam melden dat ze plotseling was overleden.. Dat bericht bleek ze zelf getypt te hebben en twee weken later zagen we haar elders posten dat ze op vakantie ging...
Was idd Miss-Jones. Maar hoe is dat uitgekomen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden elders iemand die actief meeposte tot haar zoon kwam melden dat ze plotseling was overleden.. Dat bericht bleek ze zelf getypt te hebben en twee weken later zagen we haar elders posten dat ze op vakantie ging...
Dat weet ik niet meer helemaal, ik geloof dat er users waren die opmerkte dat haar foto's nep waren en toen zijn ze verder gaan spitten...quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Was idd Miss-Jones. Maar hoe is dat uitgekomen dan?(geen zin om door tientallen Z&G-topics te bladeren
)
Was dat niet dat iemand zag dat er op door haar geposte foto's amerikaanse stopcontacten zaten?? Er was iets met stopcontacten op foto's... maar nou weet ik niet of dat ook bij haar was of weer bij iemand anders?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer helemaal, ik geloof dat er users waren die opmerkte dat haar foto's nep waren en toen zijn ze verder gaan spitten...
Klopt, was idd met de stopcontacten... Daarom bij nieuwe users nu ook de vraag om n foto bij het stopcontactquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet dat iemand zag dat er op door haar geposte foto's amerikaanse stopcontacten zaten?? Er was iets met stopcontacten op foto's... maar nou weet ik niet of dat ook bij haar was of weer bij iemand anders?
En veel langer geleden was er ook nog iemand die bij veel users van OUD allemaal spullen had ingezameld voor een of ander iets, en toen ook ineens verdwenen was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |