quote:
Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef Moira. het volgende:[..]
Beetje vreemd om te zeggen, er zijn altijd 100x meer lurkers dan dat er posters zijn, overal op FOK!, dus ook in het sneakerstopic.
Ik heb daar volgens mij nog nooit gereageerd, maar ik lurk er ook wel eens om te kijken of er tussen alle lelijke schoenen ook nog wel eens mooie schoenen staan.
En nu terug-lurkend op de recente topics ergerde ik me ook aan de gifjes.
Heb daar overigens nooit een TR voor gezet, voordat daar misverstanden over ontstaan.Dus ik snap die maatregel prima en snap niet waarom er dan zo'n onbegrip komt vanuit het vaste kliekje posters.
Niks mis met een vast 'kliekje' posters en wat slowchat hier en daar, maar dan moet dat bijv. niet het leesplezier van de lurkers in de weg gaan zitten door irrelevante (voor lurkers niet-grappige) gifjes te gaan posten.
Dat zou toch wel te begrijpen moeten zijn.
Beetje vreemd dat de gehele groep posters die er zijn er allemaal geen problemen mee hebben, maar zich toch aan moeten passen voor die paar mensen die nooit iets bijdragen of behulpzaam zijn in de reeks die blijkbaar af en toe mee lezen om te kijken of er iets leuks tussen al het lelijks zit.
Lijkt me toch ook niet moeilijk om te snappen?
Beetje sneu om mensen te bannen en een van de meest gezellige topics om zeep te helpen door rekening te gaan houden met lurkers.
Wat betreft behulpzaamheid en toegankelijkheid voor nieuwe members zou er ook geen probleem hoeven zijn.
Als er een normale vraag gesteld word komt er altijd een normaal antwoord, dus voor de mensen die iets willen weten zou het geen probleem moeten zijn.