Daarom, ga nou maar kijken, want het was zo een leuke lieve meid.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:34 schreef Greyson het volgende:
Niet goed voor mijn gemoedsrust. Maar aan de ene kant veel nieuwsgierigheid waarom ze daarvoor gekozen heeft en hoe ze in het leven stond.
Jij kent haar persoonlijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, ga nou maar kijken, want het was zo een leuke lieve meid.
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelenquote:
Mijn broer kende haar ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelen
Gecondoleerd, alsnog.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelen
Gecondoleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is kende.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een heel verhaal achter. Het is een keus tussen nog enigszins waardig snel sterven of nog een aantal weken / maanden pijn lijden en uiteindelijk ook sterven.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is kende.
Volgens haar grafsteen is ze in 2011 overleden, dus waarschijnlijk bedoel je niet verleden jaar maar 2 jaar terug. Zo snel gaat de tijd.
Verder een bizar idee om op je 25/26ste al euthenasie te overwegen. Ik heb vrienden en vriendinnen van die leeftijd.
Combinatie van aantal dingen begreep ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef P8 het volgende:
Maar welke ziekte had ze? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Nee, bruiloftenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Daar wordt ik dan weer niet vrolijk van. Die verplichte vrolijkheid en dansen op een bruiloft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |