Ik had eerst ING en Rabobank en nu zou alles dus op Rabobank komen. ING is niks binnen gekomen, dus dat deel is al wel goed gegaan. Nu maar hopen dat het tweede deel,het storten op Rabobank ook goed gaat; )quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:15 schreef Dragonberry het volgende:
De zorgtoeslag heb ik al binnen bij ING in ieder geval. Dat gaat dus gewoon goed
Ja, echt bizar. Laatste paar maanden had ik het bijna elke keer wel voor 12 uur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rabo ook niks hier... Zit al hele dag te wachten zowat.
Bron?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef GimmeGore het volgende:
Er is een storing bij de belastingdienst, maar het zou er vandaag (als in voor 24:00) nog wel moeten zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Het is uitbetaald, ligt aan Rabo dat het er nog niet staat.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Zal er uiterlijk vóór 24.00 staan volgens de belastingdienst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Defcon55 het volgende:
Tragisch, net deze maand heb ik m'n zorgtoeslag echt even nodig en helemaal niets met die tering Rabobank. Wordt het ook wel eens na zessen gestort of moet ik rekenen op morgen?
twitter:Belastingdienst twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:01:55@ingridengwerda Hoi Ingrid, bij ons is geen storing bekend. Je toeslag kan nog tot 24:00 gestort worden. ^AW reageer retweet
Protip: nooit reacties op interwebs lezen als je je vertrouwen in de mensheid niet wil verliezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Syd het volgende:
http://allestoringen.nl/s(...)-bij-belastingdienst
Kan me zo ergeren aan die reacties, gvd een mens die zeurt dat ze bloembollen nu moet gaan eten, kijk je op dr facebook pagina heeft ze net dr haar laten doen met vage vlechtjes, oftewel 60+euro voorbetalen.
Zucht zeuren om geld, we moeten blij zijn dat deze toeslagen er nog zijn, menig land in de europese unie kent deze regeling niet.
Haha, ene kant vermaakt het me wel maar bij sommige haalt het de bloed onder de nagels vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Protip: nooit reacties op interwebs lezen als je je vertrouwen in de mensheid niet wil verliezen.
Klopt het is bullshit, maar aangezien ik het deze maand toch ook echt goed kan gebruiken begrijp ik de frustratie ook wel een beetje, je zou toch denken dat dit soort toeslagen gewoon elke maand opnieuw rond dezelfde tijd op je rekening staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Syd het volgende:
http://allestoringen.nl/s(...)-bij-belastingdienst
Kan me zo ergeren aan die reacties, gvd een mens die zeurt dat ze bloembollen nu moet gaan eten, kijk je op dr facebook pagina heeft ze net dr haar laten doen met vage vlechtjes, oftewel 60+euro voorbetalen.
Zucht zeuren om geld, we moeten blij zijn dat deze toeslagen er nog zijn, menig land in de europese unie kent deze regeling niet.
En SNS, en ABN hebben ook nog niks...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |