Hier ook nog niet, ook ING.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef stefan1294 het volgende:
Hebben nog meer mensen bij ING hun stufi nog niet binnen?
link?quote:
http://www.duo.nl/particulieren/inloggen.aspquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:57 schreef hugecooll het volgende:
mijne was voor half tien al binnen iig (ING)
[..]
link?
edit: er staat godverdomme bij waarom het niet werkt
Door een technische storing of onderhoudswerkzaamheden kun je op dit moment helaas niet inloggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef belkiss944 het volgende:
[..]
http://www.duo.nl/particulieren/inloggen.asp
Ik wacht al 2 dagen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Door een technische storing of onderhoudswerkzaamheden kun je op dit moment helaas niet inloggen.
staat er tochgewoon ff wachten dus
Waar heb je dat zo snel voor nodig dan?
Hmm ik kom eigenlijk alleen op die website als ik een mailtje krijg dat ik 'post' heb van ze, maar het lijkt me niet dat dat heel lang plat zal zijn. Er was pas geleden wel een 'logistiek probleem' met lotingen geloof ik, maar of dat een gerelateerd probleem is, weet ik niet.quote:
Jij bent zeker ook in juli jarig ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:40 schreef Rozzje het volgende:
Ik krijg in october me stufi is dat dan pas de 24ste?
Pfff
Moet je invullen om die aanvraag compleet te maken. Heb het ook gedaan. Het geld dat je misloopt kan je idd met terugwerkende kracht terug halen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Loekoe het volgende:
Dit is raar. Ik ga aankomend jaar studeren en heb een aanvullende beurs aangevraagd. Krijg ik een brief waarin mijn vader vrij simpele gegevens moet invullen (zoals naam, adres etc.), verder niks bijzonder. Die gegevens kunnen zij toch zelf ook wel opvragen ergens? Het is ook vrij laat, mocht het voor 1 september niet lukken, heb ik dan met terugwerkende kracht ook nog recht op een evt aanvullende beurs?
Ik wil het best invullen, maar heeft iemand enig idee waar het voor is?
Thnxxx!
Ik krijg ook zorg hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef mapima het volgende:
Zorg 89 tegemoetkoming 188
Heujj ik krijg meer betaald haha scheelt weinig
Het lijkt me nooit een slim plan om zonder bericht maar aan te nemen dat het in orde is. Ik meen me te herinneren dat het best langer dan drie weken kan duren voordat alles geregeld is, maar als je twijfelt kun je natuurlijk even contact opnemen met DUO.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb ook om aanvullende beurs gevraagd maar het is al meer dan 3 weken geleden en heb nog steeds geen brief ontvangen met een formulier voor aanvullende beurs.. Betekent dit dat ik gwn aanvullende beurs krijg en me niet druk hoef te maken? Of moet ik het DUO bellen en navragen?
Maandag ff bellen thnx!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Het lijkt me nooit een slim plan om zonder bericht maar aan te nemen dat het in orde is. Ik meen me te herinneren dat het best langer dan drie weken kan duren voordat alles geregeld is, maar als je twijfelt kun je natuurlijk even contact opnemen met DUO.
Dat kun je met de Rekenhulp zelf uitrekenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Chillings het volgende:
hoeveel hoor je te krijgen als je ouders onder het modaal verdienen?
Duurt 6 tot 8 weken. Duurt zolang omdat de belastingdienst ook nog moet meewerken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:51 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb ook om aanvullende beurs gevraagd maar het is al meer dan 3 weken geleden en heb nog steeds geen brief ontvangen met een formulier voor aanvullende beurs.. Betekent dit dat ik gwn aanvullende beurs krijg en me niet druk hoef te maken? Of moet ik het DUO bellen en navragen?
Begrijpelijk maar in de brief stond october krijg ik dan ook echt definitief dan stufi?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:08 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Duurt 6 tot 8 weken. Duurt zolang omdat de belastingdienst ook nog moet meewerken.
Dan ben je waarschijnlijk onder de 18, of net 18 geworden, waardoor je een kwartaalinstromer bent. Recht gaat dan kwartaal opvolgende inschrijving in. Oktober dus. Wil niet zeggen dat dan al je aanvullende beurs berekend is. Ligt een beetje aan de belastingdienst.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Begrijpelijk maar in de brief stond october krijg ik dan ook echt definitief dan stufi?
Top thx man!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk onder de 18, of net 18 geworden, waardoor je een kwartaalinstromer bent. Recht gaat dan kwartaal opvolgende inschrijving in. Oktober dus. Wil niet zeggen dat dan al je aanvullende beurs berekend is. Ligt een beetje aan de belastingdienst.
Dat is afhankelijk van je inkomen. Op de site van de belastingdienst kan je het uitrekenen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:59 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel is dat eigenlijk, die zorgtoeslag?
Was de afgelopen maanden bij mij pas tegen ±17.00quote:
Goh, leek mijn wel leuk een WGR-topic te openen op FOK! over 3 maand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:41 schreef Naxonn het volgende:
Dan zou ik het niet uitgeven, waarschijnlijk gaan ze dat dan terug vragen.
Check bijv Telegraaf, zijn veel problemen deze maand met onterechte teveel en te weinig betaalde toeslagenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb huurtoeslag? Ik krijg al tijden geen huurtoeslag meer (geen recht op).
Ik zag het net ja, maar even afwachten dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Check bijv Telegraaf, zijn veel problemen deze maand met onterechte teveel en te weinig betaalde toeslagen
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^quote:Goh, leek mijn wel leuk een WGR-topic te openen op FOK! over 3 maand.
Zomaar 3 maand huursubsidie terug betalen einzz!!11!!, schandalig hoe kom ik nu in 1 keer aan 420 euro!!!
Het gaat gewoon op de spaar en we wachten wel weer af, kan er wel achter aan bellen maar met al die geautomatiseerde systemen daaro h eeft dat ook geen zin.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Naxonn het volgende:
[..]
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^
Als het moet betaal ik deze maand 100 keer terug zonder met nog genoeg buffer over. Ik verdien mijn eigen geld welquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Naxonn het volgende:
[..]
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^
Als je krap staat en van je werk het eind vd maand betaald krijgt, help elke cent mee.., Gefeliciteerd dat jij die paar centen niet nodig hebt . Pfff Mensen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die staan te springen om die paar centen van de verzorgingsstaat
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
kwart voor 3 en nog niet binnen bij de rabobank...., Duurt wel erg lang nu
zal ik doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Naxonn het volgende:
[..]
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Naxonn het volgende:
[..]
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.
toppie bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,
Hier is het ook binnen op de Raboquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,
Klopt. Tijdvak wordt dan bepaald t/m de maand dat je je OV stopzet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand een idee of het maximale bijverdienen van ¤13000 in 2013 niet meer van toepassing is wanneer je je ov stop zet?
Ik zit in mijn laatste studiejaar en tik bijna de 13000 aan. Maar ik krijg al geen studiefinanciering meer omdat het het 5e jaar is. Ov nog wel, maar als ik ov stop zet geldt die bijverdien grens dan niet meer?
Ik heb zelf ook begin augustus de stufi voor het buitenland aangevraagd en ik heb later een brief thuis gekregen (aldus mijn moeder) dat ik mijn adressen moest wijzigen. Dit had ik allang gedaan en zo stond het ook op DUO.nl Bij mij veranderde echter niks aan de inwonende/uitwonende situatie. Ik ging van uitwonend naar uitwonend en daarbij veranderde mijn stufi-bedrag dus ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef IrCute het volgende:
Ik heb begin augustus mijn stufi aangevraagd voor studeren in het buitenland, nog niks gehoord, heb duo een mail gestuurd of ze de aanvraag uberhaupt hebben ontvangen en heb bericht teruggekregen dat ze bezig zijn met kijken of ik er recht op heb. Nu vroeg ik mij af, omdat ik vrij laat was met aanvragen toch stufi krijg over September? Op de website staat dat je het 3 maanden van te voren moest aanvragen, maar toen wist ik nog niet zeker of ik aangenomen was. En ik lees ook overal dat je geen stufi met terugwerkende kracht krijgt
Vandaag wordt jouw dag!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef mapima het volgende:
Zorgtoeslag oes binnen. As donderdag hopelijk ook mn stufie.
Jij krijgt stufi?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef mapima het volgende:
Zorgtoeslag oes binnen. As donderdag hopelijk ook mn stufie.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op vrijdag 22 november.
Betaling een paar uur later
Voortaan staat je studiefinanciering een paar uur later op je rekening dan je misschien gewend bent. Dit komt door de invoering van IBAN.
Benieuwd naar je studiefinanciering in 2014?
Je krijgt je bericht over de studiefinanciering voor het nieuwe jaar later dan je gewend bent, namelijk in december. Het kan zijn dat je mede-studenten eerder of juist later een bericht krijgen, we versturen de berichten namelijk in etappes. Heb je een aanvullende beurs, dan krijgen ook je ouders uiterlijk vóór de kerst een bericht met daarop de ouderbijdrage. Je kunt de bedragen voor 2014 ook zien als je na 25 november inlogt op Mijn DUO.
Met vriendelijke groet,
Directeur Onderwijsvolgers
Ik had eerst ING en Rabobank en nu zou alles dus op Rabobank komen. ING is niks binnen gekomen, dus dat deel is al wel goed gegaan. Nu maar hopen dat het tweede deel,het storten op Rabobank ook goed gaat; )quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:15 schreef Dragonberry het volgende:
De zorgtoeslag heb ik al binnen bij ING in ieder geval. Dat gaat dus gewoon goed
Ja, echt bizar. Laatste paar maanden had ik het bijna elke keer wel voor 12 uur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef robertapeldoorn het volgende:
Rabo ook niks hier... Zit al hele dag te wachten zowat.
Bron?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef GimmeGore het volgende:
Er is een storing bij de belastingdienst, maar het zou er vandaag (als in voor 24:00) nog wel moeten zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Het is uitbetaald, ligt aan Rabo dat het er nog niet staat.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Zal er uiterlijk vóór 24.00 staan volgens de belastingdienst.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:55 schreef Defcon55 het volgende:
Tragisch, net deze maand heb ik m'n zorgtoeslag echt even nodig en helemaal niets met die tering Rabobank. Wordt het ook wel eens na zessen gestort of moet ik rekenen op morgen?
twitter:Belastingdienst twitterde op donderdag 20-02-2014 om 18:01:55@ingridengwerda Hoi Ingrid, bij ons is geen storing bekend. Je toeslag kan nog tot 24:00 gestort worden. ^AW reageer retweet
Protip: nooit reacties op interwebs lezen als je je vertrouwen in de mensheid niet wil verliezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Syd het volgende:
http://allestoringen.nl/s(...)-bij-belastingdienst
Kan me zo ergeren aan die reacties, gvd een mens die zeurt dat ze bloembollen nu moet gaan eten, kijk je op dr facebook pagina heeft ze net dr haar laten doen met vage vlechtjes, oftewel 60+euro voorbetalen.
Zucht zeuren om geld, we moeten blij zijn dat deze toeslagen er nog zijn, menig land in de europese unie kent deze regeling niet.
Haha, ene kant vermaakt het me wel maar bij sommige haalt het de bloed onder de nagels vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Protip: nooit reacties op interwebs lezen als je je vertrouwen in de mensheid niet wil verliezen.
Klopt het is bullshit, maar aangezien ik het deze maand toch ook echt goed kan gebruiken begrijp ik de frustratie ook wel een beetje, je zou toch denken dat dit soort toeslagen gewoon elke maand opnieuw rond dezelfde tijd op je rekening staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Syd het volgende:
Kan me zo ergeren aan die reacties, gvd een mens die zeurt dat ze bloembollen nu moet gaan eten, kijk je op dr facebook pagina heeft ze net dr haar laten doen met vage vlechtjes, oftewel 60+euro voorbetalen.
Zucht zeuren om geld, we moeten blij zijn dat deze toeslagen er nog zijn, menig land in de europese unie kent deze regeling niet.
En SNS, en ABN hebben ook nog niks...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:14 schreef Divje het volgende:
Hier ook nog maar in de tweets van ABN staat dat ze nog niet alle betalingen binnen hebben, en dat ze het asap gaan verwerken..Ik hoop vandaag nog. anders wordt het het hele weekend binnen zittenquote:
Ik heb het al gehad bij de rabo, gisteren al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Windwalker88 het volgende:
Ik vind t wel wazig dat ik nergens lees dat iemand het al wel heeft gehad bij de rabobank
DRUGS! DRANK! PALENDANSVERENIGING! I need it!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef Friek_ het volgende:
Snel, ik moet mijn toeslagen hebben want anders kom ik niet rond!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Serieus? Ik vandaag nog steeds niet. Heb wel ander geld binnen dus zorgtoeslag kan bij mij wel wachtten maar het is wel wazig. Ik heb het nog nooit zo laat gehadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad bij de rabo, gisteren al.
Niet alleen zorgtoeslag he, ook huurtoeslag en kinderbijslag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Defcon55 het volgende:
Yup staat er ook op hier (Rabo). En inderdaad, die Rabo facebook is echt te erg voor woorden, allemaal mensen die zonder die 72 euro zogenaamd verhongeren of geen luiers voor hun kinderen kunnen kopen.
Dit inderdaad. Ik snap best dat die mensen het niet breed hebben, maar als je aan de ene kant zeikt om geld en aan de andere kant een spiegelselfie maakt met je dure iPhone waar ongetwijfeld een duur abonnement aan zit ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Syd het volgende:
Wegens IBAN staat 't vanaf februari later op je rekening, dan je normaal gewend was..quote:Op maandag 24 februari 2014 14:44 schreef leonie-89 het volgende:
Waar blijft mijn stufi?! Zit bij ING en daar staat het altijd precies op de dag dat DUO aangeeft op de rekening. Maar net nu ik het nodig heb natuurlijk niet..
Gaat in golven de deur uit, laatste golf staat nu pas aan 't einde van de uitbetaalmiddag op de rekening.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef Dragonberry het volgende:
Ik had het bij ING anders ruim op tijd binnen. Rond 12 uur had ik gekeken en stond het er alweer op
Ze hebben 4 dagen vrij gehad, daarom loopt nu alles vast. De banken staan nog in de chillmodus...quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef Windwalker88 het volgende:
Gaat toch ook nergens meer over dit, in 3 maanden tijd 2 keer een storing.
Slechte zaak idd, andere banken lijken er geen problemen mee te hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef Windwalker88 het volgende:
Gaat toch ook nergens meer over dit, in 3 maanden tijd 2 keer een storing.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef VacaLoca het volgende:
Kan geen boodschappen doen dankzij rabobank
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef VanitySquared het volgende:
[..]Ja, dat is de schuld van de rabobank, niet van jezelf.
quote:
De Belastingdienst betaalt gewoon uit aan Equins. Die moeten het verdelen over de banken en die weer over hun klanten. Wat is precies de verantwoordelijkheid van de belastingdienst? Volgens mij is er een gedeelde verantwoordelijkheid voor het hele proces.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mooiste zijn die lui op Facebook die geld eisen van de Rabobank terwijl de belastingdienst ervoor verantwoordelijk is. Eentje klaagt tegen de Rabobank dat het nooit eens voor de feestdagen komt, terwijl de belastingdienst op hun eigen website de betaaldata hebben staan. Dag is nog niet voorbij maar de hel breekt los
Hopelijk hier straks ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
Zorgtoeslag staat er bij mij nu op, Rabobank.
Iedere maand weer hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Mooiste zijn die lui op Facebook die geld eisen van de Rabobank terwijl de belastingdienst ervoor verantwoordelijk is. Eentje klaagt tegen de Rabobank dat het nooit eens voor de feestdagen komt, terwijl de belastingdienst op hun eigen website de betaaldata hebben staan. Dag is nog niet voorbij maar de hel breekt los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |