Top thx man!quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:55 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk onder de 18, of net 18 geworden, waardoor je een kwartaalinstromer bent. Recht gaat dan kwartaal opvolgende inschrijving in. Oktober dus. Wil niet zeggen dat dan al je aanvullende beurs berekend is. Ligt een beetje aan de belastingdienst.
Dat is afhankelijk van je inkomen. Op de site van de belastingdienst kan je het uitrekenen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:59 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel is dat eigenlijk, die zorgtoeslag?
Was de afgelopen maanden bij mij pas tegen ±17.00quote:
Goh, leek mijn wel leuk een WGR-topic te openen op FOK! over 3 maand.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:41 schreef Naxonn het volgende:
Dan zou ik het niet uitgeven, waarschijnlijk gaan ze dat dan terug vragen.
Check bijv Telegraaf, zijn veel problemen deze maand met onterechte teveel en te weinig betaalde toeslagenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb huurtoeslag? Ik krijg al tijden geen huurtoeslag meer (geen recht op).
Ik zag het net ja, maar even afwachten dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Check bijv Telegraaf, zijn veel problemen deze maand met onterechte teveel en te weinig betaalde toeslagen
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^quote:Goh, leek mijn wel leuk een WGR-topic te openen op FOK! over 3 maand.
Zomaar 3 maand huursubsidie terug betalen einzz!!11!!, schandalig hoe kom ik nu in 1 keer aan 420 euro!!!
Het gaat gewoon op de spaar en we wachten wel weer af, kan er wel achter aan bellen maar met al die geautomatiseerde systemen daaro h eeft dat ook geen zin.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Naxonn het volgende:
[..]
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^
Als het moet betaal ik deze maand 100 keer terug zonder met nog genoeg buffer over. Ik verdien mijn eigen geld welquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:07 schreef Naxonn het volgende:
[..]
gewoon lekker laten staan, als ze het over 2 maanden nog niet hebben gevraagd is het van jou ^^
Als je krap staat en van je werk het eind vd maand betaald krijgt, help elke cent mee.., Gefeliciteerd dat jij die paar centen niet nodig hebt . Pfff Mensen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die staan te springen om die paar centen van de verzorgingsstaat
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
kwart voor 3 en nog niet binnen bij de rabobank...., Duurt wel erg lang nu
zal ik doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Naxonn het volgende:
[..]
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Naxonn het volgende:
[..]
laat ff weten als het er op staat bij rabo, ik kan namelijk niet checken op internet bankieren.
toppie bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,
Hier is het ook binnen op de Raboquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef Gintoki089 het volgende:
[..]
Rabobank is bij mij eindelijk binnen Naxonn, als het goed is moet jij het nu ook hebben ,
Klopt. Tijdvak wordt dan bepaald t/m de maand dat je je OV stopzet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand een idee of het maximale bijverdienen van ¤13000 in 2013 niet meer van toepassing is wanneer je je ov stop zet?
Ik zit in mijn laatste studiejaar en tik bijna de 13000 aan. Maar ik krijg al geen studiefinanciering meer omdat het het 5e jaar is. Ov nog wel, maar als ik ov stop zet geldt die bijverdien grens dan niet meer?
Ik heb zelf ook begin augustus de stufi voor het buitenland aangevraagd en ik heb later een brief thuis gekregen (aldus mijn moeder) dat ik mijn adressen moest wijzigen. Dit had ik allang gedaan en zo stond het ook op DUO.nl Bij mij veranderde echter niks aan de inwonende/uitwonende situatie. Ik ging van uitwonend naar uitwonend en daarbij veranderde mijn stufi-bedrag dus ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef IrCute het volgende:
Ik heb begin augustus mijn stufi aangevraagd voor studeren in het buitenland, nog niks gehoord, heb duo een mail gestuurd of ze de aanvraag uberhaupt hebben ontvangen en heb bericht teruggekregen dat ze bezig zijn met kijken of ik er recht op heb. Nu vroeg ik mij af, omdat ik vrij laat was met aanvragen toch stufi krijg over September? Op de website staat dat je het 3 maanden van te voren moest aanvragen, maar toen wist ik nog niet zeker of ik aangenomen was. En ik lees ook overal dat je geen stufi met terugwerkende kracht krijgt
Vandaag wordt jouw dag!quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef mapima het volgende:
Zorgtoeslag oes binnen. As donderdag hopelijk ook mn stufie.
Jij krijgt stufi?quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:21 schreef mapima het volgende:
Zorgtoeslag oes binnen. As donderdag hopelijk ook mn stufie.
quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op vrijdag 22 november.
Betaling een paar uur later
Voortaan staat je studiefinanciering een paar uur later op je rekening dan je misschien gewend bent. Dit komt door de invoering van IBAN.
Benieuwd naar je studiefinanciering in 2014?
Je krijgt je bericht over de studiefinanciering voor het nieuwe jaar later dan je gewend bent, namelijk in december. Het kan zijn dat je mede-studenten eerder of juist later een bericht krijgen, we versturen de berichten namelijk in etappes. Heb je een aanvullende beurs, dan krijgen ook je ouders uiterlijk vóór de kerst een bericht met daarop de ouderbijdrage. Je kunt de bedragen voor 2014 ook zien als je na 25 november inlogt op Mijn DUO.
Met vriendelijke groet,
Directeur Onderwijsvolgers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |