Dat doe ik zovaak.. Maar zich er iets van aan trekken is wat anders, dit is haar huis dus kortweg,quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef terrastegel het volgende:
21 jaar en nog naar je moeder luisteren op gebied van privacy
trouwens durft je niet te zeggen tegen je moeder dat ze gewoon haar eigen laptop moet gebruiken en van die van jou af te blijven?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat doe ik zovaak.. Maar zich er iets van aan trekken is wat anders, dit is haar huis dus kortweg,
is zij de baas..
Ik ben gewoon geen vervelende opstandige puber, nooit geweest..quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef zarGon het volgende:
- Nee, je krijgt mijn laptop niet, als je zo graag wil snuffelen maak je maar een eigen account aan.
- {GEEF JE LAPTOP NIET AAN JE MA.}
- RUZIE ER DESNOODS OVER, MAAR BLIJF STANDVASTIG.
doe ik ook, maar gaat niet als zij toevallig net voorbij loopt als je er achter zit hequote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef terrastegel het volgende:
Zet gewoon een wachtwoord op je laptop zodra zij hem wil meld je af.
klaar met dat gezeik en bespaart ons weer een hele hoop kuttopics
Dit heeft helemaal niets te maken met vervelend of opstandig zijn. Juist door dit soort dingen leer je voor jezelf op te komen, wat ook handig is buiten je moeder om.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen vervelende opstandige puber, nooit geweest..
en vind mezelf te oud om ruzie te gaan maken over zo iets..
maar erger me wel behoorlijk hier aan..
Je geeft zelf je laptop aan je moeder, je gaat zelf weg achter je laptop, je staat het zelf allemaal toe...quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef AMangold het volgende:
[..]
doe ik ook, maar gaat niet als zij toevallig net voorbij loopt als je er achter zit he
Ik ben gewoon zo opgevoed dat je altijd naar je ouders dient te luisteren, vooral als je nog thuis woont. (of tijdelijk terug thuis woont)quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je geeft zelf je laptop aan je moeder, je gaat zelf weg achter je laptop, je staat het zelf allemaal toe...
.
Dan heb je wat mij betreft ook geen recht op klagen, je doet er namelijk helemaal niets aan om er iets aan te veranderen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo opgevoed dat je altijd naar je ouders dient te luisteren, vooral als je nog thuis woont. (of tijdelijk terug thuis woont)
Geloof me, ik ga vaak genoeg tegen haar in, maar geen zin in dagelijks ruzie..
doe ik wel,, maar ga jij iedere dag ruzie maken met je moeder?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heb je wat mij betreft ook geen recht op klagen, je doet er namelijk helemaal niets aan om er iets aan te veranderen.
deze man weetquote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef zarGon het volgende:
- Nee, je krijgt mijn laptop niet, als je zo graag wil snuffelen maak je maar een eigen account aan.
- {GEEF JE LAPTOP NIET AAN JE MA.}
- RUZIE ER DESNOODS OVER, MAAR BLIJF STANDVASTIG.
Wat doe je er dan wel aan?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
doe ik wel,, maar ga jij iedere dag ruzie maken met je moeder?
gezellig huishouden moet dat zijn bij jullie dan
je zegt zelf dat ik het zo moet oplossen, wat ik dus dom vind.. ruzie maken daarover..quote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doe je er dan wel aan?
En heb je enig idee hoe dit overkomt? Ruzie maken om Facebook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |