lolquote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/manwomanargument.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/manwomanargument.jpg]afbeelding[/url] ]
ik alleen op een pizza of tosti, op de macaroni of op kapsalon of lasagna is ook ranzig,quote:
Gewoon eten wat goed voor je is, ookal stinkt het en trainen daar waar het goed voor je is ookal stinkt het.quote:
leer PI's lezen dikkequote:Op maandag 24 juni 2013 21:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gewoon eten wat goed voor je is, ookal stinkt het en trainen daar waar het goed voor je is ookal stinkt het.
come at me brahquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Leer UI's lezen. Messing with the wrong dude maatje
Het mag niet. Niet eens omdat we preuts zijn ofzo, maar omdat mensen die via google ads adverteren preuts zijn. Die klagen bij google waardoor we altwee keer afgesloten zijn van de ads. En omdat FOK! leeft van die reclame is het eh, onhandig om geen ads meer te kunnen tonen. Vandaar dusch.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef CarbonC het volgende:
Je ziet toch niets???
Anyway: anders zal mijn aantal notes verdubbelen...
Neuh.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef ChesterPerry het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1350433/11/25
snakey kan je de laatste reactie ff een ban geven, bedankt
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weet eindelijk mijn wachtwoord weer van deze account
Ik train ook in een dorp en hier lopen wel wat prikkers rond ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste roids worden gebruikt in die dorpsgyms
u mad u jellyquote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Awesome_ het volgende:
Roidtalk. Can't live with it, can't live with it.
sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
komt die clown weer met zijn roids gelul.
zal ik je een paar stompen gevenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
had over die andere dorpsgek.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan ook effe een FA aanschieten voor een nieuw wachtwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Had ik maar de kookkunsten van die baas. Op 50 verschillende manieren kip kunnen voorbereidenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Straatsoldaat is kloontje van Yuri Boyka.
Zal ik volgende keer doenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan ook effe een FA aanschieten voor een nieuw wachtwoord.
Ja ga die jongen nog ff zitten helpen hee. Note gezet in m'n kladblokje hier.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan ook effe een FA aanschieten voor een nieuw wachtwoord.
Shit.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ga die jongen nog ff zitten helpen hee. Note gezet in m'n kladblokje hier.
Valt me wel op hoeveel monsterlijk grote Polen en Russen hier in de gym rondlopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste roids worden gebruikt in die dorpsgyms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |