Rusland inlopen en huilie willen doen als daar problemen van komenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet willen dat Jan en alleman zomaar je land binnen komen lopen is absurd en immoreel?
Dát kun je inderdaad op zijn minst wel absurd noemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rusland inlopen en huilie willen doen als daar problemen van komen
Zo is dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet willen dat Jan en alleman zomaar je land binnen komen lopen is absurd en immoreel?
Nee. Typisch Nederlands om het normaal te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:09 schreef Lastpost het volgende:
Typisch Nederlands om dit overdreven te vinden.
Best een leuk muzieknummer, maar als politiek of juridisch idee echt complete onzin. Zelfs jij hebt geen huis vol zwervers, vluchtelingen en gelukszoekers waar je liefdevol voor zorgt.quote:
Dat is weer een heel ander verhaal. Er is een verschil met langs mijn huis lopen en mijn koelkast leeg vreten. Wat in die koelkast zit is dan weer niet van iedereen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Best een leuk muzieknummer, maar als politiek of juridisch idee echt complete onzin. Zelfs jij hebt geen huis vol zwervers, vluchtelingen en gelukszoekers waar je liefdevol voor zorgt.
Wat is er niet normaal aan om opgepakt te worden nadat je een overtreding begaat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Typisch Nederlands om het normaal te vinden.
Je trekt het volledig uit zijn verband.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan om opgepakt te worden nadat je een overtreding begaat?![]()
"Het was maar een paar centimeter", "Symboolpolitiek", "Gaat toch nergens over", "Wat is er nou zo erg aan?!", dat is typisch Nederlands en is ook duidelijk te merken in de manier waarbij mensen hier omgaan met de geldende wetten en het gebrek aan respect voor hulpverleners en ordehandhavers. Spugen op de grond, afval neer flikkeren, totaal gebrek aan respect richting politie en zodra ze opgepakt worden begint het hoor "Ga boeven vangen!"![]()
Ik zie het bij het voetbal ook geregeld, staan ze als een debiel na een verloren wedstrijd richting de ME/politie te schreeuwen met het schuim op hun bakkes, "Kankerjoden!!!!!" en het dan onterecht vinden en overal lopen huilen als ze opgepakt worden en een tik krijgen of hardhandig op de grond gelazerd worden.
Je neemt bewust een risico gezien het bord dat er overduidelijk bij staat (inclusief mogelijke gevolgen) en dan dien je ook de consequenties maar te dragen.
Dus je bedoelt met "de wereld is van iedereen" dat iédereen door Duistsland en België mag, maar niet door Nederland? Of lopen al die zwervers door je huis en slapen er vluchtelingen op je Klippan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander verhaal. Er is een verschil met langs mijn huis lopen en mijn koelkast leeg vreten. Wat in die koelkast zit is dan weer niet van iedereen.
quote:Streng verboden
Nee dan maakt het natuurlijk niets uit dat ie iets doet wat streng verboden is, want hij wilde even de andere kant van het bord bekijken en dan gaat dat natuurlijk niet op.quote:Hij zou maar heel even op Russisch grondgebied zijn geweest.
Maar hij komt niet langs je huis, hij komt voor de grap een meter je huis binnenlopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat is weer een heel ander verhaal. Er is een verschil met langs mijn huis lopen en mijn koelkast leeg vreten. Wat in die koelkast zit is dan weer niet van iedereen.
Geen van die opties. Iedereen mag overal komen. Waarom niet? Iedereen is welkom in ons land ook. Als ze maar niet hun hand ophouden, ons lastigvallen of van ons stelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus je bedoelt met "de wereld is van iedereen" dat iédereen door Duistsland en België mag, maar niet door Nederland? Of lopen al die zwervers door je huis en slapen er vluchtelingen op je Klippan?
Dat is iets heel anders want dat zou ik van jou ook niet pikken. Als jij op de stoep langs mijn huis mag lopen dan mag iedereen dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij komt niet langs je huis, hij komt voor de grap een meter je huis binnenlopen.
Waarom wél? Wat komen ze hier doen dan, genieten van het lekkere weer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:53 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geen van die opties. Iedereen mag overal komen. Waarom niet? Iedereen is welkom in ons land ook. Als ze maar niet hun hand ophouden, ons lastigvallen of van ons stelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |