quote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef Keselo het volgende:
Wat een stroom aan kuttopics deze middag, allejezus.
GVDquote:
Jeweetttog woensel, 015 we zijn connected! Rotterdam GKA we blijven die drugs pushen over de grenzen. En verleggen de grenzen ten aanzien van onze grote stacks.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Woon je eigenlijk wel echt in woensel?
015 is delluft hequote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Jeweetttog woensel, 015 we zijn connected! Rotterdam GKA we blijven die drugs pushen over de grenzen. En verleggen de grenzen ten aanzien van onze grote stacks.
dt swsoquote:Op maandag 24 juni 2013 14:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Sws we blijven connected en gooien je moeder in de lucht!!
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Jeweetttog woensel, 015 we zijn connected! Rotterdam GKA we blijven die drugs pushen over de grenzen. En verleggen de grenzen ten aanzien van onze grote stacks.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:30 schreef Keselo het volgende:
Wat een stroom aan kuttopics deze middag, allejezus.
het kan ook zijn dat hij gewoon echt lelijk is he.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Shmeker het volgende:
body dysmorphic disorder. Ga naar de psychiater
Eerder FDD.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef Shmeker het volgende:
Jij heeft waarschijnlijk BDD (body dysmorphic disorder). Dan moet je hulp zoeken.
Of hij is gewoon echt lelijk, dat kan ook hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef Shmeker het volgende:
Jij heeft waarschijnlijk BDD (body dysmorphic disorder). Dan moet je hulp zoeken.
En dit natuurlijkquote:
Vandaar die avatar die je voert?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:29 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ik ben eigenlijk echt zehmer lelijk. Als ik mijzelf zou zien zou ik mezelf pesten. Ik zou me zakgeld roven. En mezelf neersteken tot ik niet meer kan lopen. Ik ben echt zooo lelijk eh hoofd. Ik keek tenet in spiegel en moest gewoon kotsen van me vieze hoofdje.
Klacht: Nu alle spiegels weghalen uit me vieze huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |