SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrire?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale Fok! als speler forum. Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists. Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde in het begin en het potentieel kan je zelf kiezen door middel van n van de scenarios.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.
Scenario 1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA op 180. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
Scenario 2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 105 en PA van -9;*. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij Avellino, Andria of Barlette uit de Italiaanse Serie C1.
* Uitleg PA -9: Er wordt random een getal tussen de 170 en de 190 gegenereerd. Dit zal de PA voor jouw speler worden.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
.
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
.
Ronde 1: Gesloten (archief)
Ronde 2: Gesloten (archief)
Ronde 3: Gesloten (archief)
Ronde 4: Gesloten (archief)
Ronde 5: Actief
Negen kaarten dit halve seizoen al jaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:37 schreef icebliss het volgende:
Leuk dat dit weer door gaat. Pak wel een shitload aan gele kaarten zeg,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat nu minimaal 20 miljoen per transferperiode uit aan aankopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:19 schreef Sejt het volgende:
De clubs kopen nu wel directe versterkingen zo te zien.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef SiebeJ het volgende:
Europa League Eerste Ronde Return
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een debacle, allebei out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ficken is goed bezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef SiebeJ het volgende:
Met nog twee wedstrijden te gaan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet ook nog gewerkt worden hequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Waar blijft die ontknoping van het seizoen!
GOOOOOOO AVELLINOOOOO!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 38: Wie gaat Europa in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitslag Serie A: 1 team naar de CL, 2 teams naar de EL
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=334&pid=3704#pid3704
Seizoensstatistieken![]()
![]()
Speelronde 1: Gelijk een topper op het programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu je het zegt, dat zijn er best veelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wie heeft die tegenstanders uit de wedstrijd getrapt?![]()
![]()
Ik merk net dat ik een aantal nieuwsberichten kwijt ben. Gisteren liep m'n pc vast, maar ik had het spel wel opgeslagen. Blijkbaar zonder een aantal berichten..
Voorronde CL return wedstrijd
Voorronde EL return wedstrijd![]()
![]()
Flinke zak geld voor BarlettaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan blijkt die speler bij Valencia gewoon al meer waard te zijn dan z'n transferwaarde![]()
![]()
Grootste zomeraankopen per team
Andria
¤ 30,5 miljoen van Lille
Avellino / Barletta
Geen versterkingen dit het noemen waard zijn![]()
Speelronde 7: Waar één FOK!team een pak op de broek krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben gedumptOF ben ik lang geblesseerd?
Bij de spelersupdate staat AL Capsones ipv Alessandro, zou ik alsnog die van mij mogen hebben?![]()
Is inmiddels aangepast. Je ligt er voor 4 maanden uit vanwege een fijne blessurequote:Op zondag 30 juni 2013 18:34 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben gedumptOF ben ik lang geblesseerd?
Bij de spelersupdate staat AL Capsones ipv Alessandro, zou ik alsnog die van mij mogen hebben?![]()
dankjewel!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Is inmiddels aangepast. Je ligt er voor 4 maanden uit vanwege een fijne blessure![]()
Is er iemand die na het weekend (of al tijdens) het spel voor een week over wil nemen? Ik ben dan namelijk even weg.
Anders zal het spel weer tijdelijk stil liggen.![]()
jaja een 10quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef SiebeJ het volgende:
CL
[ afbeelding ]
EL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Fickenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:33 schreef SiebeJ het volgende:
Top 3 - 2022-2023
De gouden FOK!ker
[ afbeelding ]
Altijd aanwezig award
[ afbeelding ]
Coen Dillen award
[ afbeelding ]
Luciano Narsingh award
[ afbeelding ]
Het gouden bosjes bloemen
[ afbeelding ]
Van der Sar award
[ afbeelding ]
Jaap Stam award
[ afbeelding ]
Kristine Lilly award
[ afbeelding ]
Paulo Maldini award
[ afbeelding ]
MvP
[ afbeelding ]
Baasje hoor
Children of the night. What music they make.![]()
Vandaag ook!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:31 schreef xminator het volgende:
FM 2013 nu tijdelijk 8,50 euro op Steam! NOg maar 1 uur geldig.Children of the night. What music they make.![]()
Zo, daar zijn we weer
Het kan zijn dat oude screenshots zullen verdwijnen over een maandje vanwege een nieuwe regeling bij Puush.
Mailtje van Puush:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 13: Met een onderonsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat trouwens te denken om dit topic een nieuwe impuls te geven, aangezien de animo redelijk gedaald is en de ronde ook ten einde loopt.
Het concept met clubs 'overnemen' hebben we nu wel weer even gezien, denk ik. Ik zou weer back-to-basic willen. Terug naar de transferperikelen, die ons allen bezig hielden en terug naar het principe van jeugd-tot-wereldster.
Dat wil zeggen: Een nieuwe ronde, waar men nóg jonger start (15 of zelfs 14 jaar) met een lagere CA dan ooit tevoren, maar met een redelijk goede PA. Hierdoor wordt de carrière nog belangrijker en spannender.
Wat mij betreft maakt iedereen aanvallende spelers, zodat ze lekker veel aan bod komen in de newsitems.
Ik kan zelf de ronde opzetten deze week. Maar aangezien mijn vakantie aankomende vrijdag afgelopen is, zullen we weer met meerdere hosts moeten werken.
Als er animo voor is, ook al halen we maar 15-20 deelnemers, wil ik een nieuwe ronde wel initiëren.I love my mispoken words.![]()
Dat lijkt mij ook een goed idee. Ik merk dat het hosten van deze ronde ook meer tijd in beslag neemt dan de vorige rondes.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef Sejt het volgende:
Ik zat trouwens te denken om dit topic een nieuwe impuls te geven, aangezien de animo redelijk gedaald is en de ronde ook ten einde loopt.
Het concept met clubs 'overnemen' hebben we nu wel weer even gezien, denk ik. Ik zou weer back-to-basic willen. Terug naar de transferperikelen, die ons allen bezig hielden en terug naar het principe van jeugd-tot-wereldster.
Dat wil zeggen: Een nieuwe ronde, waar men nóg jonger start (15 of zelfs 14 jaar) met een lagere CA dan ooit tevoren, maar met een redelijk goede PA. Hierdoor wordt de carrière nog belangrijker en spannender.
Wat mij betreft maakt iedereen aanvallende spelers, zodat ze lekker veel aan bod komen in de newsitems.
Ik kan zelf de ronde opzetten deze week. Maar aangezien mijn vakantie aankomende vrijdag afgelopen is, zullen we weer met meerdere hosts moeten werken.
Als er animo voor is, ook al halen we maar 15-20 deelnemers, wil ik een nieuwe ronde wel initiëren.
Over deze ronde, ik zit er aan te denken om dit seizoen af te laten lopen en er dan mee te stoppen. En dan eventueel even door simuleren tot net voor het moment dat iedereen z'n transfer maakt en kijken wat er dan door de clubs gewonnen is. Iemand eventueel een ander idee hierover?![]()
Ik ben ook voor een nieuwe opzet. Ik denk alleen dat we misschien beter nog enkele weken moeten wachten met een nieuwe ronde ivm vakantie
Hoeveelste is avellino geworden in de cl poule?![]()
Nieuwe topic kan dan wel al aangemaakt worden, maar dat periode voor inschrijven gewoon wat langer is. En dan bijvoorbeeld tot rond 9 augustus inschrijven, daarna de database aanmaken en 12 augustus starten met de nieuwe ronde. (of een week eerder/later)quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Bow het volgende:
Ik ben ook voor een nieuwe opzet. Ik denk alleen dat we misschien beter nog enkele weken moeten wachten met een nieuwe ronde ivm vakantie
Hoeveelste is avellino geworden in de cl poule?
Kunnen we hier nog even bekijken wat handig is hoe de ronde er uit ziet![]()
Langere inschrijfperiode lijkt me ook prima i.v.m. vakanties. Twee weken moet wel voldoende zijn, lijkt me.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nieuwe topic kan dan wel al aangemaakt worden, maar dat periode voor inschrijven gewoon wat langer is. En dan bijvoorbeeld tot rond 9 augustus inschrijven, daarna de database aanmaken en 12 augustus starten met de nieuwe ronde. (of een week eerder/later)
Kunnen we hier nog even bekijken wat handig is hoe de ronde er uit ziet
Ondertussen kunnen we de meest epische ronde ooit in elkaar draaien
I love my mispoken words.![]()
Ik zou dan wel eerst de ronde bedenken etc, en daarna pas een nieuw topic + inschrijvingen openen. Anders loopt het nogal door elkaarquote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Langere inschrijfperiode lijkt me ook prima i.v.m. vakanties. Twee weken moet wel voldoende zijn, lijkt me.
Ondertussen kunnen we de meest epische ronde ooit in elkaar draaien![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Bow het volgende:
Hoeveelste is avellino geworden in de cl poule?![]()
![]()
Net even gekeken via Genie Scout hoe ver de spelers inmiddels zijn.
Eén speler kan niet meer groeien en heeft dus zijn potentieel gehaald.
Negentien spelers zitten op twaalf punten of minder van hun potentieel.
Eén speler zit 85 punten bij z'n top vandaan
De hoogste PA onder de FOK!kers is 189
De laagste PA onder de FOK!kers is 171
De hoogste CA bij één van onze spelers is 187![]()
Ik ben benieuwd wie die spelers zijn!
Nieuwe ronde vind ik prima, dan kan ik weer met veel spanning op het FOK!forum kijken.
Daarnaast wil ik nogmaals zeggen:
Hulde voor iedereen die aan de rondes tot nu toe meegedaan en meegedacht en vooral hulde aan de mensen die zoveel tijd en energie in het hosten en plaatsen van alle screens en dergelijke hebben gestoken! Dit heeft mij tot nu toe enorm veel plezier bezorgd!![]()
Oja, ik had een nieuwe Garrus Vakarian gemaakt24M waard, niet mis
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EL![]()
![]()
Speelronde 25:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EL: Door of niet door..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
CL: Door of niet door..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EL: Door naar de kwartfinales?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelronde 30: Een wedstrijd voor plek 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He wat leuk, weer updates.![]()
Barletta in de bekerfinale, maar ze laten wel punten liggen in de competitie.![]()
![]()
Speelronde 32: Gaat Avellino Andria pijn doen..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EL: Spannend. Door naar de finale.. of toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef SiebeJ het volgende:
EL: Spannend. Door naar de finale.. of toch niet?
[ afbeelding ]Bordino alweer terug?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelronde 37: Twee toppers tegen elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Bij winst van Andria kan het zo maar zijn dat ze kampioen worden
Afhankelijk van wat Juventus en Barletta doen natuurlijk![]()
Bordino maakt wel even een hattrick.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:15 schreef SiebeJ het volgende:
Bij winst van Andria kan het zo maar zijn dat ze kampioen worden
Speelronde 38: Wat gaat het worden..
Avellino:
Andria:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barletta:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Finale EL - Meer prijzen voor Andria?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Andria kampioenen!!!!!!!!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Dan gaan we nog even het EK simuleren en de spelersupdates geven en dan is het klaar voor deze ronde![]()
Tof.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:33 schreef SiebeJ het volgende:
Dan gaan we nog even het EK simuleren en de spelersupdates geven en dan is het klaar voor deze ronde![]()
Bordino is wel de absolute topscorer van deze ronde.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:31 schreef Sejt het volgende:
Andria kampioenen!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens ronde 1 verwijderd van http://forcedinduction.nl zodat we de malware melding niet meer krijgen.I love my mispoken words.![]()
Ik krijg die melding nog steedsquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:46 schreef Sejt het volgende:
Ik heb trouwens ronde 1 verwijderd van http://forcedinduction.nl zodat we de malware melding niet meer krijgen.![]()
Ichwill Ficken is de topper.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tof.![]()
Bordino is wel de absolute topscorer van deze ronde.
Edit: topscorer, oké. In my defence, ik doe al 3 dagen geen oog dicht 's nachts
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef SiebeJ het volgende:
Ficken is now know as Messi
[ afbeelding ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Er staat ook dat ze een jeugdcontract getekend hebben à ¤35, dat zal wel iets met het aanmaken van de database te maken hebben.
Wel opvallend dat een paar van onze spelers toch als First team players aangegeven staan![]()
Voor een half jaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Falcone gaat toch nog even cashen. Hoe lang heeft hij getekend bij Al Ahli?![]()
Van de 25 spelers zijn er nu 16 coach geworden, eentje speelt nog en de rest is uit de voetbalwereld gestapt.
Elmo is als enig aangesteld als trainerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Wrex toch![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kom vechten danquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:58 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faroe Islands
Het is nu wel klaar gok ik. De twee keepers zijn coaches geworden en de rest haakt één voor één af
Toch even kijken of iemand het nog tot manager oid schopt
[ Bericht 48% gewijzigd door SiebeJ op 25-07-2013 16:53:25 ]![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:42 schreef SiebeJ het volgende:
27 mei 2032 - Ook Elmo stopt
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
en ook kampioenenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef SiebeJ het volgende:
Ficken is now know as Messi
[ afbeelding ]
Wel kut dat Ficken een penalty mist in de EL finale
Kan je een overzichtje geven van de 3 clubs wie er legendes en iconen enz zijn?Children of the night. What music they make.![]()
Vorig seizoen in De dichtste 3th division 2de geworden en in de play offs overgegaanhehe
Is wel moeilijk met een club zonder transfer en salaris maar het is me gelukt
In het midden van het seizoen wel 8 basisspelers verloren omdat ze allemaal transfervrij wegkonden en daardoor een verlies van de eerste plaats, maar gelukkig toch nog gepromoveerd![]()
![]()
Alweer het verkeerde topic, maatquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef samuel94 het volgende:
Vorig seizoen in De dichtste 3th division 2de geworden en in de play offs overgegaanhehe
Is wel moeilijk met een club zonder transfer en salaris maar het is me gelukt
In het midden van het seizoen wel 8 basisspelers verloren omdat ze allemaal transfervrij wegkonden en daardoor een verlies van de eerste plaats, maar gelukkig toch nog gepromoveerd
Hahahahahahahahahahhahahaha hier staat roch Football manager? Hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alweer het verkeerde topic, maat
Stuur de link man voor ik gek wordt xd![]()
Liever nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahhahahaha hier staat roch Football manager? Haha
Stuur de link man voor ik gek wordt xd
GAM / [Football Manager] #179 Waar we online gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:15 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahhahahaha hier staat roch Football manager? Haha
Stuur de link man voor ik gek wordt xd
Omdat jij het bent
Eindelijk heb ik een speler gemaakt die het goed doetquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:42 schreef Katth het volgende:
[..]
Ichwill Ficken is de topper.
Edit: topscorer, oké. In my defence, ik doe al 3 dagen geen oog dicht 's nachts
Volgende ronde wordt een Ficken 2.0
Ben je net vader geworden dan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je een overzichtje geven van de 3 clubs wie er legendes en iconen enz zijn?![]()
![]()
Bedankt manquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] #179 Waar we online gaan.
Omdat jij het bent![]()
![]()
Avellino
Er zijn plannen, maar we hebben een frisse aanpak nodig om genoeg deelnemers te krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Wanneer gaan we een volgende ronde opstarten? Heb er nu al zin in!
Sowieso zal de ronde op z'n vroegst volgende week beginnen, zodat vakantiegangers de tijd hebben om zich in te schrijven.I love my mispoken words.![]()
Na een tijd afwezigheid kom ik ook weer meedoenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er zijn plannen, maar we hebben een frisse aanpak nodig om genoeg deelnemers te krijgen.
Sowieso zal de ronde op z'n vroegst volgende week beginnen, zodat vakantiegangers de tijd hebben om zich in te schrijven.Studie is eindelijk klaar, dus vrije tijd
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
SiebeJ en ik zijn bezig om de laatste details voor de volgende ronde te testen. Ik verwacht dat de inschrijvingen einde van deze week of komend weekend zullen starten.
Er zal een nieuwe OP komen met de nodige aanpassingen en ook het inschrijftopic op forcedinduction is iets veranderd.
Hou het topic dus in de gaten!
Shit ik wist niet dat deze reeks weer nieuw leven ingeblazen was. Net even alles terug gelezen, schitterend hoor! Andria.![]()
![]()
Avellinoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:37 schreef CarlosJacques het volgende:
Shit ik wist niet dat deze reeks weer nieuw leven ingeblazen was. Net even alles terug gelezen, schitterend hoor! Andria.![]()
![]()
![]()
Over een aantal dagen begint de inschrijving voor de volgende ronde!
In deze ronde zullen we als 15-jarige talenten starten. Je mag een club kiezen die in één van de volgende competities uit komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aangemaakte database zal maximaal deze landen bevatten.
Komende dagen meer nieuws.
Denk dat ik maar eens bij de Superboeren ga beginnen.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ik dacht dat Metz veel hoger speelde johquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga dit keer voor een Franse spits bij FC Metz.
Zit nog te twijfelen, of weer een spits of een keer een middenvelder![]()
Zijn ver afgezakt ja, leuk project ook wel voor een normale FM game denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Metz veel hoger speelde joh
Zit nog te twijfelen, of weer een spits of een keer een middenvelder
Ik was de vorige ronde een middenvelder dus maar weer in de spits dit keer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Zat net even snel op wikipedia te kijken, maar financieel gaat het ze niet echt voor de wind. Wordt best beulen om zo'n ploeg hoger te krijgen![]()
Ik ga voor Crewe. De rijkste ploeg in de Npower League 2.
[ Bericht 15% gewijzigd door truedestiny op 08-08-2013 12:47:47 ]![]()
Siebe en ik hebben een aantal tips geschreven voor het aanmaken van spelers.
Aangezien we weer teruggaan naar het concept "ieder voor zichzelf", hangt het af van je positie, skills en team hoe vaak je in het nieuws zal komen. Dat is een belangrijk iets om mee te nemen in je overweging.
Daarnaast zijn we continue op zoek naar vrijwillige hosts.
Ik zit te denken om gewoon een middenvelder of spits bij Mansfield Town (BSP) te maken
edit: laat maar weer, zie dat we niet lager dan NP2 gaan
Genoeg andere clubs te vinden tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit te denken om gewoon een middenvelder of spits bij Mansfield Town (BSP) te maken
edit: laat maar weer, zie dat we niet lager dan NP2 gaan![]()
Dat dan weer wel. Eens kiek'n.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:03 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Genoeg andere clubs te vinden toch
edit: ik ga wel naar Osnabrück, lekker in het Piepenbrockstadion spelen
Wellicht is het al eerder gemeld, maar tot wanneer kan ik inschrijven?
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Daar hebben we nog geen beslissing over genomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:25 schreef PierreTT het volgende:
Wellicht is het al eerder gemeld, maar tot wanneer kan ik inschrijven?
Ga je aankomende week op vakantie oid?![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:54 schreef Sejt het volgende:
Siebe en ik hebben een aantal tips geschreven voor het aanmaken van spelers.
Aangezien we weer teruggaan naar het concept "ieder voor zichzelf", hangt het af van je positie, skills en team hoe vaak je in het nieuws zal komen. Dat is een belangrijk iets om mee te nemen in je overweging.
Daarnaast zijn we continue op zoek naar vrijwillige hosts.
Over een maandje ben ik werkeloos dus heb ik genoeg tijd om te hosten! Ik heb geen ervaring in deze.
En volgende week vrijdag ga ik een weekje op vakantie.Children of the night. What music they make.![]()
En ik ben nu bezig met een potje Cambuur (vorig seizoen kampioen geworden in de ED, + beker gewonnen + JC schaal), dus 3x raden bij welke club m'n Ficken 2.0 begint
Net zoals vorige ronde als bij Serie C1. Alleen hebben ze daar ongeveer 80 teams, waaronder ook de belofte-elftallen van de grotere clubs, verdeeld over 4 regio's.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
En wat veel clubs zitten er in de 2 Divisie van Spanje![]()
Op die manier.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:43 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Net zoals vorige ronde als bij Serie C1. Alleen hebben ze daar ongeveer 80 teams, waaronder ook de belofte-elftallen van de grotere clubs, verdeeld over 4 regio's.Children of the night. What music they make.![]()
De scenario's voor de komende ronde:quote:Scenario A: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA op 180.
Scenario B: Je bent net 15 jaar geworden met een CA op 80 en PA van -9½*.
Met deze CA waarde zal je, afhankelijk van je competitie- en clubkeuze, een goede kans maken op een basisplaats. Indien je goed presteert, natuurlijk.
* Uitleg PA -9½: Er wordt random een getal tussen de 170 en de 190 gegenereerd. Dit zal de PA voor jouw speler worden.I love my mispoken words.![]()
Wat tips/ervaringen uit vorige rondes:quote:Het is leuk als jouw speler goed presteert. Hier kan je voor een groot gedeelte zelf voor zorgen. Let op dat de gekozen waardes van de gemaakte speler invloed heeft over het carrièreverloop. Sommige keuzes zijn leuk/grappig voor de eerste week, maar daarna zal dit alleen maar negatief werken.
Zo hebben we de nodige voorbeelden gezien waar er iets gekozen is, wat verkeerd uitpakte:
- Een te agressieve verdediger.
Pakte te veel kaarten en na 2 seizoenen kwam hij zelfs niet meer aan spelen toe.
- Groot talent met weinig loyaliteit.
Werd het eerste seizoen al gekocht door Man City en kwam daarom pas na vier jaar aan spelen toe.
- Buitenspeler met alleen snelheid en flair.
Leuk voor de kleinere competities, maar kwam tekort voor het algemene hogere niveau.I love my mispoken words.![]()
Gaat in de volgende OP?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef Sejt het volgende:
Wat tips/ervaringen uit vorige rondes:
[..]
Children of the night. What music they make.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: