Dunno? lurken wellichtquote:
lijkt op een kut met wratenquote:
quote:
reuploadedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ja nee bedoel gewoon dat ie weer gedisst wordquote:Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Is al oud. Hij heeft dat ding blijkbaar nog weten te verkopen.
die praten achterlijkquote:
vreemd, moet ik er even in blazenż Kijken of het werkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit soort KANKER onzin bedoel ik nou.
DIe hond is godverdomme gewoon ingeslapen. Loop niet zo kanker glashard te liegen, en dingen te verdraaien over iemand die je godver de kanker niet kent.
Wat een tyfus gekanker zeg, ik ken mezelf toch beter dan jij, je kent met niet eens.
KLB / Woede aanvallen:(:(quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |