Murmur praat toch nooit over je ? :SSquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet echt willen dat er hier zoveel over me gezegd word door m'n lover!
Nee je was gewoon het eerste voorbeeld dat me te binnen schoot, heeft niks te maken met afkraken dus lazer lekker een eind op en ga kleren vouwen ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent sad fuck, uit het niets zoiets erin gooien, ga terug je bed in en kom er happy uit voor je mijn dag gaat verneuken met je gemuik hoor. please.
in TC wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Murmur praat toch nooit over je ? :SS
Effe snel langs de groente afdeling.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
De gemoederen lopen weer hoog op in de SC.. Tijd om weer te soppen terwijl ik lurk
Omdat jullie geen fuck te maken hebben met ons toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Murmur praat toch nooit over je ? :SS
Hier niet idd...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet echt willen dat er hier zoveel over me gezegd word door m'n lover!
Draeneiquote:
Hoe veel inches mag ik jou geven?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel met je "Proud owner of 7+ inches"-posts
Eh? Waarom kan jij niet fatsoenlijk lezen...quote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat jullie geen fuck te maken hebben met ons toch.
Nee ik geef de reden waarom hij niks zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eh? Waarom kan jij niet fatsoenlijk lezen...
TC en DM zijn daar toch voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ik mag niks zeggen over WD d'r werk hier, jammer hee.
Nee ik hou dat graag weg hier, dus ga niet kk bijdehand lopen doen dankjewel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ik mag niks zeggen over WD d'r werk hier, jammer hee.
Een stijve krijgen is de beste expansionquote:Op maandag 24 juni 2013 13:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel de beste expansion als je mij vraagt.
Ja en ik zeg dat ie dat toch niet doet.............FUCKSAKE MENS.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik geef de reden waarom hij niks zegt.
kleine expansion welquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een stijve krijgen is de beste expansion
Hoef je me niet op zo'n achterlijke manier te DM'en, wie is er hier nou met het verkeerde been uit bed gestapt, samme zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik hou dat graag weg hier, dus ga niet kk bijdehand lopen doen dankjewel.
Shiiiiiiiii-quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een stijve krijgen is de beste expansion
Vleeslul hequote:
JA NOU GVD GRIDquote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat ie dat toch niet doet.............FUCKSAKE MENS.
*bliep*quote:Op maandag 24 juni 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoef je me niet op zo'n achterlijke manier te DM'en, wie is er hier nou met het verkeerde been uit bed gestapt, samme zeg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |