alleen op mn kop op een speedboat en quad. Heb geen zuignap ervoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hebben jullie hem wel eens op de buitenkant van een auto/motor gemount? En dan gezekerd?
zekere voor het onzekerequote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Zie overal op internet met 1 zo'n attachment mount, maar lijkt zo 'zwak'?
Heb hem een keer op een surfplank gedaan met die kit, schoot die grote sticker los, sloeg hij aan dat touwtje aan zekering een gat in de plankquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef wise het volgende:
[..]
alleen op mn kop op een speedboat en quad. Heb geen zuignap ervoor
ik heb deze; outdoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb hem een keer op een surfplank gedaan met die kit, schoot die grote sticker los, sloeg hij aan dat touwtje aan zekering een gat in de plank.
Welke mount accessoires heb je dan?
en op een trein¿quote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb hem wel eens met de meegeleverde zuignap vastgezet op de motorkap van een auto en die zat echt muurvast.
gewoon naar ijsland geweest¿ Vet.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vorig jaar. Dikke Chevrolet Laredo huurauto jonguh
ja, maar das voor binnen op glas. Gopro is voor buiten op een autoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Naja ik heb wel eens een TomTom gesloopt omdat die van de ruit vielvertrouw die zuignappen niet helemaal. Maar volgens mij zijn er wel goede kits met van die zekering stickers en zo.
Ja, maar neem aan dat zo'n GoPro meer te verduren heeft als hij buiten op iets zit. Ging mij er om dat ik met van die zuignappen niet echt goede ervaring hebquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar das voor binnen op glas. Gopro is voor buiten op een auto
begrijpelijk. Ik zou het ook niet zo 1 2 3 doen, ook al kan het. Niet het goedkoopste apparaatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar neem aan dat zo'n GoPro meer te verduren heeft als hij buiten op iets zit. Ging mij er om dat ik met van die zuignappen niet echt goede ervaring heb
quote:
Ja okay. Maar heb nog nooit icm een zuignap gebruikt. Maar ik zie op Youtube ook dat iedereen dat gewoon doet zonder te zekeren en gaat altijd goedquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
Die gopro zuignap is wel even andere koek dan die gare troep die je bij NAVO krijgt. Dat filmpje van mij zat ie overal met de zuignap vast incl dat stuk op de quad
ouwe zuignap dat je bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
Die gopro zuignap is wel even andere koek dan die gare troep die je bij NAVO krijgt. Dat filmpje van mij zat ie overal met de zuignap vast incl dat stuk op de quad
prob. starbucksquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar was je nou? Ik was 2 keer op Schiphol maar heb je niet gespot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |