Nee das raar :Squote:
Goed idee, voor als het niks wordt met mutsmeisje en het daarna niks wordt met puerto rico. =$quote:
Zal ik je wingman zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Goed idee, voor als het niks wordt met mutsmeisje en het daarna niks wordt met puerto rico. =$
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Gewoon 6-pack laten zien, werkt altijd als ik het doe.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet of dat werkt, jij bent knapper dan ik. =$
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]OhshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Heknie. Of nie echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon 6-pack laten zien, werkt altijd als ik het doe.
fu met die dibs. Mijn neus is even groot als die van haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
is deze lijst ergens terug te zienquote:
ya, gopro hd2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |