quote:Op maandag 24 juni 2013 12:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik luister regelmatig 3FM, maar waarom zou ik naar een 3FM-fandag willen?
Dat wilt dus zeggen dat heel Nederland er op zit te wachten?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef klyk het volgende:
Nouja er zijn genoeg fans die willen komen na het Ekstra Weekend uitje en na de Gerard Ekdom BBQ .
Ik vind Ekdom juist best wel een puber met altijd dezelfde flauwe opmerkingen. Maar op zich kan ik hem wel waarderen, in ieder geval beter dan Gielquote:Op maandag 24 juni 2013 14:20 schreef _GdR_ het volgende:
De enige toffe dj is ekdom. De rest zijn een stel vastgeroeste pubers.
Ekdom is een eindbaas. Maar coen en sandra. wtf man. Eerst was t wel grappig maar de laatste 4jaar is er niks veranderd en wordt het per uitzending kinderachtiger en gayer.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind Ekdom juist best wel een puber met altijd dezelfde flauwe opmerkingen. Maar op zich kan ik hem wel waarderen, in ieder geval beter dan Giel
Overloper. True storyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef themauster het volgende:
Sorry heb mij al aangemeld voor de 538 fandag.
Alles beter dan een fandag voor overbetaalde djs van onze belastingscenten!!quote:
Waarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Alles beter dan een fandag voor overbetaalde djs van onze belastingscenten!!
Ik kan hem weer ontvangen sinds gisteren, daar ben ik zeer content meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar DIE LUCHT van FM frequentie!
GOEDEMIDDDAAAAAAAAAAAGGG!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan hem weer ontvangen sinds gisteren, daar ben ik zeer content mee
Shoo, terug naar je hok. Dan ga ik gezellig mee en verstoren we dit topic niet meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |