En toen? En toen?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Foto's heb ik niet. Hij wilde zomaar spontaan wat liedjes voor me spelen op de gitaarToen kwam het gesprek op de covers bij Giel en toen vroeg ik welk liedje uit de Top 50 hij zelf dan zou spelen, dus toen kwam Rigby
Verdorie, wat een dooddoener.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Niets eigenlijkMoest vroeg opstaan, dus naar huis!
Neuh.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liet 3fm nog veel van BKS horen of niet?
Waarom stond er dan een 3fm hok?quote:
Zonnig hier met af en toe bewolking en een bui. Helemaal primaquote:
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Omdat ze het geld ergens aan uit moeten geven.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom stond er dan een 3fm hok?
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als bij alle andere festivals, dat weet je toch wel?
Gratis festival voor de DJ's en medewerkers.
Oh dat deden ze ook wel. Ze hebben er in totaal 8u vanaf uitgezonden, maar veel livemuziek? Paar keer Macklemore en Damien Rice.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar normaal doen ze nog een beetje coverage en lullen met mensen ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |