gastquote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, had wel gekund want we hadden de vragen al gekregen
Ja, nou hoeft het niet meerquote:
Nee, ik bedoelde alleen dat ik in plaats van het woord loops of bronstig ( ?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus als je die afbeeldingen plaatst ben je in een geile bui?
Goed om te weten.
Oquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gast
[..]
Ja, nou hoeft het niet meer
Gewoon even wat feiten op een reitjequote:
Maar het is maar 1 feitquote:
Gebruik dan gewoon krols of tochtig.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde alleen dat ik in plaats van het woord loops of bronstig ( ?) het woord geil zou gebruiken. That's all.
Leugens.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
haha mijn Wapp
ik sms iemand: hoelaat en waar eten vanavond?
sms terug, daar en zo laat
ik: ok prima, tot morgen![]()
zieke troll![]()
Ja zelfdequote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Leugens.
Eerst wapp je, en daarna sms je.
LEUGENS. ILOEMINADI
hmmmquote:Op maandag 24 juni 2013 10:33 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Maar het is maar 1 feit, niet meerdere!
hoi taksiquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Taexon het volgende:
Mind your step godverdomme zeg ik toch! :
Stomme rolband
Mogguh
kut schipholquote:Op maandag 24 juni 2013 10:35 schreef Taexon het volgende:
Mind your step godverdomme zeg ik toch! :
Stomme rolband
Mogguh
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef msacras het volgende:
[..]
De mannen in de OP zijn ook sexy
nu is echt een rijte
Maandag tm woensdag en het weekend deze weekquote:Op maandag 24 juni 2013 10:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kut schiphol![]()
ik mag woensdag weer
Waar sta je ongeveer? Gate M?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maandag tm woensdag en het weekend deze week
Mogge msacassraaaa
Nothing much really, behalve dat ik rond half 6 deze SC heb lopen volspammen.quote:
s'ochtends?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nothing much really, behalve dat ik rond half 6 deze SC heb lopen volspammen.
en je moeder is geen hoerquote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef LETMEIN het volgende:
Auto's plassen niet en meisjes poepen niet.
gr gr
Succesquote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
echo en gol, maar ben weer werken ajuuss
M'n zus welquote:Op maandag 24 juni 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en je moeder is geen hoer
gr gr
Jaquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JaIk was aan het nachtbraken met AdoraBelle, Spatieloos en d4v1d
Ik was er ook? Tot 04:00 dan...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ik realiseer nu pas dat het gewoon David isquote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja, in Nederland noemen we dat desertie.quote:
Op tijd ookquote:Op maandag 24 juni 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik realiseer nu pas dat het gewoon David is
Ik heb ook slaap nodig?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja, in Nederland noemen we dat desertie.
Ik heb nog wel een coup kunnen plegen in dit topic en even mijn eigen FC Emmen / Sovjet Unie adoratie topic gehad!quote:
Slaap is maar een mythe!quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een coup kunnen plegen in dit topic en even mijn eigen FC Emmen / Sovjet Unie adoratie topic gehad!
ditquote:
Dat is wel handig iddquote:Op maandag 24 juni 2013 10:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik de auto vandaag wel op de weg houdt.
gr gr
Komt omdat je krols bent...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:44 schreef msacras het volgende:
WAAROM WIL EEN BEPAALDE FOTO GOFFEDOMME MAAR NIET IN MIJN FOBO KOMEN
IK WORD BOOS
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:44 schreef msacras het volgende:
WAAROM WIL EEN BEPAALDE FOTO GOFFEDOMME MAAR NIET IN MIJN FOBO KOMEN
IK WORD BOOS
Je wordt ziek!quote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Al het leven buiten mijn mobiel, bed, kussen en delen is oninteressant
QFTquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Al het leven buiten mijn mobiel, bed, kussen en delen is oninteressant
AdoraBellequote:
quote:
Tss,,quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef msacras het volgende:
Rockiejj verpest m'n laatste users weer, anders was het een rijtje van 10x aldo geweest
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef msacras het volgende:
Rockiejj verpest m'n laatste users weer, anders was het een rijtje van 10x aldo geweest
Nog 5 minutenquote:
DrNickquote:Op maandag 24 juni 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
LB
waarom ben je uit de Wapp groep?
Ik wa je wel,veel snellerquote:
10quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef msacras het volgende:
hoeveel whatsapp groepen zijn er eigenlijk
Er is er ook nog 1 met OF, AC en ch0c0l0c0quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef msacras het volgende:
hoeveel whatsapp groepen zijn er eigenlijk
wat nu weer?quote:
Feestquote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er is er ook nog 1 met OF, AC en ch0c0l0c0
Hoi nodigquote:
zonde altijdquote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
whut?![]()
leuk meisje van mijn oude school is lesbisch geworden ofzoHeeft nu ook volgens facebook een relatie met een ander meisje. Damnit
Is ze niet stiekem biquote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
whut?![]()
leuk meisje van mijn oude school is lesbisch geworden ofzoHeeft nu ook volgens facebook een relatie met een ander meisje. Damnit
inderdaad zondequote:
preciesquote:
Laat ik het hopen, binnekort maar eens wappenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is ze niet stiekem bi
Dan heb je weer geluk
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Er is er ook nog 1 met OF, AC en ch0c0l0c0
Ja eh zwerty denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat nu weer?
Wie heeft hem opgezet eigenlijk?
lesbisch gewordenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
whut?![]()
Ja serieus eerst zoende ze wel met jongens enzoquote:
Of ze had gewoon meer zin in potje potje.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien was ze het zo zat dat je haar probeerde te hosselen/fixen, dat ze lesbisch werd om van je af te komen Aldo!
quote:
Dat je zoent met een jongen maakt je niet meteen hetero. Ik heb ook een vriend, die homo is, die ook altijd zoende met meisjes "want ik word wel verliefd op jongens maar zoenen met meisjes is ook leuk."quote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieus eerst zoende ze wel met jongens enzo![]()
nu zie je haar zoenend met een of ander meisje waar ze een relatie mee heeft
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien was ze het zo zat dat je haar probeerde te hosselen/fixen, dat ze lesbisch werd om van je af te komen Aldo!
nog geen move gemaakt zelfsquote:Op maandag 24 juni 2013 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Op ieder potje past een ander potjequote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of ze had gewoon meer zin in potje potje.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Of ze had gewoon meer zin in potje potje.
Potjes moet je afsluiten met een deksel.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog geen move gemaakt zelfsMisschien was ze het wachten op mij zat
[..]
Op ieder potje past een ander potje
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog geen move gemaakt zelfsMisschien was ze het wachten op mij zat
Dat is wel jammer, misschien had je haar eerder moeten fixen
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef LETMEIN het volgende:
LET ME SEE YOUR HANDS UP... TO THE SKY!!
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:08 schreef LETMEIN het volgende:
LET ME SEE YOUR HANDS UP... TO THE SKY!!
Klopt, had ik haar kunnen laten joinen bij the Dark Sidequote:
quote:
Neequote:
laat mij nostalgisch zijnquote:
tegen unlimited bonussen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef msacras het volgende:
"Banks should be given ahead to pay unlimited bonusses"
argumenten? tegen graag
They end up in crises like they are in nowquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef msacras het volgende:
argumenten? tegen graag
Vertaal het eensquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef msacras het volgende:
argumenten? tegen graag
Kom draaien op mijn fissaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar als je mijn muziek hoort dan gooi je 100% zeker die handjes in de lucht
komt niet door bonussenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:13 schreef chapel24 het volgende:
[..]
They end up in crises like they are in now
neequote:Op maandag 24 juni 2013 11:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar als je mijn muziek hoort dan gooi je 100% zeker die handjes in de lucht
tegen is makkelijker om te verdedigen. M'n engels leraar weet toch niks van banken of de economie af dus ik kan best zeggen dat het een crisis veroorzaakt.quote:
FOK! > Schoolquote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef msacras het volgende:
[..]
ik moet engels mondeling voorbereiden dus ik moet typen, kan niet met handen in de lucht
Als ze die excessieve bonussen hadden gespaard hadden ze in ieder geval een grotere buffer in tijden van crisisquote:
Is reinste bullshitquote:Op maandag 24 juni 2013 11:14 schreef msacras het volgende:
[..]
tegen is makkelijker om te verdedigen. M'n engels leraar weet toch niks van banken of de economie af dus ik kan best zeggen dat het een crisis veroorzaakt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:15 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Als ze die excessieve bonussen hadden gespaard hadden ze in ieder geval een grotere buffer in tijden van crisisZo bedoelde ik het meer, niet dat ze door de bonussen alléén in geldnood komen.
Ditquote:Op maandag 24 juni 2013 11:18 schreef chapel24 het volgende:
Ik ben trouwens compleet mijn gevoel van tijd en ritme kwijt. Love vakantie
Ja natuurlijk is het bullshit, dat weet ik ook wel, maar het gaat er om dat ik een verhaaltje er over moet houden bij engels en dan ga ik niet te moeilijk doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is reinste bullshit![]()
Tuurlijk, het bankenwezen werkte niet helemaal optimaal en het veroorzaakt scheve gezichten als de bank failliet gaat en jij gaat als bestuurder met een paar miljoen de deur uit. Maar dat is nou eenmaal de regelingDaarnaast hebben die mensen zo'n drukke verantwoordelijke baan dat ze ook die bonussen verdienen
![]()
Maarja, de doorverkoop van foute hypotheken en pakketten zorgde ervoor dat niemand precies wist hoe gezond de banken waren. Besloten de banken hierdoor weinig hypotheken te verstrekken, wat een gevolg had op de huizenmarkt
Als je maar Engels praat.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het bullshit, dat weet ik ook wel, maar het gaat er om dat ik een verhaaltje er over moet houden bij engels en dan ga ik niet te moeilijk doen.Het is veel te complex om het hele verhaal binnen 3 minuten uit te leggen, ook nog eens in het engels, het gaat er om dat ik hem overtuig en dat lukt ook wel door dat prut argument.
Kan gewoonquote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het bullshit, dat weet ik ook wel, maar het gaat er om dat ik een verhaaltje er over moet houden bij engels en dan ga ik niet te moeilijk doen.Het is veel te complex om het hele verhaal binnen 3 minuten uit te leggen, ook nog eens in het engels, het gaat er om dat ik hem overtuig en dat lukt ook wel door dat prut argument.
tevreden zijn met een ton of meer per jaarquote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
Daarbij, "Daarnaast hebben die mensen zo'n drukke verantwoordelijke baan dat ze ook die bonussen verdienen", que?De meesten verdienen al een ton of meer per jaar, die bonussen zijn totaal niet nodig.
Nee kan niet. En daar heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan gewoonKijk dat filmpje dat ik heb gepost, die legt het uit in 5 met humor en voorbeelden in een gesprek
Nee ik ga ook wel mee verdienen, maar dat doe ik door te wérken, niet door iets zieligs als bonussen.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tevreden zijn met een ton of meer per jaar
Nee, die bonussen zijn inderdaad niet nodig. Het is juist doordat het systeem zo scheefgegroeid is dat dit soort bonussen "normaal" zijn geworden. En de bestuurders bij jou weg lopen naar een andere bank wanneer je ze die bonussen niet geeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
Daarbij, "Daarnaast hebben die mensen zo'n drukke verantwoordelijke baan dat ze ook die bonussen verdienen", que?De meesten verdienen al een ton of meer per jaar, die bonussen zijn totaal niet nodig.
Blijf dromenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee kan niet. En daar heb ik ook geen zin in.Bovendien is de kans dat ik deze stelling moet doen maar 2/5, dus ik ga hem niet te uitgebreid voorbereiden.
[..]
Nee ik ga ook wel mee verdienen, maar dat doe ik door te wérken, niet door iets zieligs als bonussen.
Tip: Gebruik ergens in je verhaaltje het woord quintessential of quintessentially. Je docent zal denken dat je een goede woordenschat hebt en het woord kun je zowat overal gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben best tevreden met een half ton per jaar hoor
Sowiesoquote:Op maandag 24 juni 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben best tevreden met een ton per jaar hoor
Ik word minister-president ja, daar verdien je wel aardig wat mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blijf dromen![]()
Zonder die bonussen krijg je niet de juiste mensen
Nee, je moet wel lekker mee kunnen graaienquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar als je CEO van een bank bent ben je echt niet blij met een ton per jaar hoor
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Tip: Gebruik ergens in je verhaaltje het woord quintessential of quintessentially. Je docent zal denken dat je een goede woordenschat hebt en het woord kun je zowat overal gebruiken.
Een tip van mijn engels docent voor mijn mondeling voor IB en CAE.
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word minister-president ja, daar verdien je wel aardig wat mee.
Wat een bullshit, zonder die bonussen krijg je juist mensen die eerlijk werken voor hun geld, mét die bonussen krijg je corrupte geldwolven.
Het bankwezen is gebaseerd op vertrouwen van de bevolking, en dit vertrouwen win je niet door maar hoge bonussen te blijven uitkeren terwijl we in een crisis zitten. Zo denkt heel Nederland ja, dat de bonussen en de liquiditeit etc onder hetzelfde kopje vallen, dus dat mag je best als argument aanvoeren.
en wegquote:Op maandag 24 juni 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar als je CEO van een bank bent ben je echt niet blij met een ton per jaar hoor
Ik zeg niet dat het zo is hoor, van die liquiditeit en bonussen. Zijn twee totaal verschillende dingen. Maar vergeet niet dat 65% van Nederland VMBO doet.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, bonuscultuur is heel normaal en dan beloon je ook je personeel
ik word de eerste vrouwelijke MP duhhhhquote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso samsam, jij bent een vrouw, die worden geen MP
Zoek je een nieuwe rel hier?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso samsam, jij bent een vrouw, die worden geen MP
Je hebt CAE gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Tip: Gebruik ergens in je verhaaltje het woord quintessential of quintessentially. Je docent zal denken dat je een goede woordenschat hebt en het woord kun je zowat overal gebruiken.
Een tip van mijn engels docent voor mijn mondeling voor IB en CAE.
Is wel zo, en waarom zou je voor zo'n 'sloeber' salaris werken als je bij een buitenlandse bank echt 10x meer kunt verdienen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is hoor, van die liquiditeit en bonussen. Zijn twee totaal verschillende dingen. Maar vergeet niet dat 65% van Nederland VMBO doet.
nee is niet zo
Niet je hele leven bestaat uit werk, hij kon bijvoorbeeld in Amerika aan het werk, maar omdat hij een gezin (wij) hier thuis heeft heeft hij dat niet gedaan. Niet het hele leven draait om geld, een ton per jaar is ook prima.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is wel zo, en waarom zou je voor zo'n 'sloeber' salaris werken als je bij een buitenlandse bank echt 10x meer kunt verdienen?
Na FCE kon ik niet meer door omdat ik geen gymnasium meer mocht doenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:30 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jep, in de 4e. en in de 6e IB english.
Whahahhah dat haarquote:Op maandag 24 juni 2013 11:32 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet stoppen met lachen
Certificate in Advanced Englishquote:
Dat soort dingen snap ik nou echt nietquote:Op maandag 24 juni 2013 11:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet je hele leven bestaat uit werk, hij kon bijvoorbeeld in Amerika aan het werk, maar omdat hij een gezin (wij) hier thuis heeft heeft hij dat niet gedaan. Niet het hele leven draait om geld, een ton per jaar is ook prima.
Als je vrouw werk heeft in Nederland en je hebt 3 kinderen op school zitten dan ga je niet zomaar naar Amerika verhuizen alleen voor wat geld als je ook hier genoeg verdient. Dat is gewoon egoïstisch. Bovendien is hij al vaak genoeg in het buitenland, ik vind het wel best zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat soort dingen snap ik nou echt nietIs toch vet, een paar jaar in Amerika werken en cashen, nu zit je in Nederland met een gezin op zaterdagavond op de bank Hart van Nederland te kijken
Kinderen kunnen toch gewoon meeverhuizen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je vrouw werk heeft in Nederland en je hebt 3 kinderen op school zitten dan ga je niet zomaar naar Amerika verhuizen alleen voor wat geld als je ook hier genoeg verdient. Dat is gewoon egoïstisch. Bovendien is hij al vaak genoeg in het buitenland, ik vind het wel best zo.
Ik heb toen gezegd dat als het echt zou gebeuren ik thuis zou blijven en hij het maar uit moest zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kinderen kunnen toch gewoon meeverhuizen?dump je die op een internationale school
Wedden dan ga je toch meequote:Op maandag 24 juni 2013 11:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb toen gezegd dat als het echt zou gebeuren ik thuis zou blijven en hij het maar uit moest zoeken.Maar ik was toen 14, een recalcitrante puber dus.
Werkt je vader bij een buitenlandse bank?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb toen gezegd dat als het echt zou gebeuren ik thuis zou blijven en hij het maar uit moest zoeken.Maar ik was toen 14, een recalcitrante puber dus.
Klopt, en daarom is het egoïstisch om zomaar naar het buitenland te verhuizen en je gezin te dwingen mee te gaan puur voor wat extra centjes terwijl je die hier ook genoeg verdient.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wedden dan ga je toch meeJe hebt namelijk nog niets te willen
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Werkt je vader bij een buitenlandse bank?
Zo ja, rijd hij dan ook in een Volvo station?
is niet egoïstisch, het is egoïstisch om het niet te willenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, en daarom is het egoïstisch om zomaar naar het buitenland te verhuizen en je gezin te dwingen mee te gaan puur voor wat extra centjes terwijl je die hier ook genoeg verdient.
Is het wel verstandig om dit allemaal op internet te zetten?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:38 schreef msacras het volgende:
Nouja, internationale bank, geen buitenlandse.
neequote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is het wel verstandig om dit allemaal op internet te zetten?
Heeft hij een dubbele naam en zit jij op hockey / tennis?quote:
ik zat wel op hockey en tennis jaquote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft hij een dubbele naam en zit jij op hockey / tennis?
En woon je toevallig in Bloemendaal, Wassenaar, Naarden of Blaricum?
Je bent vast ook niet arm!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik graag rijke ouders hebben
Zit jij niet op hockey en tennis?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft hij een dubbele naam en zit jij op hockey / tennis?
En woon je toevallig in Bloemendaal, Wassenaar, Naarden of Blaricum?
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef chapel24 het volgende:
@MalePains: Apparently beer contains female hormones. After you drink enough you can neither drive nor shut the hell up.
Dit ruikt naar kale kak met een rollende errrrrrquote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef msacras het volgende:
[..]
ik zat wel op hockey en tennis jaen ballet
dat nog steeds.
rest is niet van belang en hoeft niet in de SC
te persoonlijk en zulks
Nee jij bent om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ruikt naar kale kak met een rollende errrrrr
Nee dat niet hoor. Werken allebei, gaat prima enzo. Maar die extraatjes zoals wintersport enzoquote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit jij niet op hockey en tennis?
neequote:Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ruikt naar kale kak met een rollende errrrrr
Ja! Ik zal meteen een brief op de post doen!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee jij bent om over naar huis te schrijven
Meiske toch!quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, tyfesweer.Helemaal nat, haar gelijk naar de klote, fijn.
Zwitserlandquote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hou mijn mond maar over mijn ouders in Zwitserland![]()
Ik heb een tante in Zwitserlandquote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Ga je een poez kopen?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Rezania het volgende:
En die stomme dierenwinkel is pas om 12 uur open, mag ik straks weer teruggaan.
quote:
Waar woont ze?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een tante in Zwitserland
Kan je gelijk even naar de Digros? Even vragen hoelaat ik moet werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Rezania het volgende:
Maar toch maar even er wat over zeggen om te laten zien dat jij ook speciaal bentquote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
En dat is altijd zo op maandag muts.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef Rezania het volgende:
Haha, ik ga je stalken bij de Digros.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan je gelijk even naar de Digros? Even vragen hoelaat ik moet werken.
Dan zijn ze gewoon fucking lui.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dat is altijd zo op maandag muts.
Maar jij bent dan ook een vrouw, bij jullie is het nooit goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn haar zit nog helemaal nergens naar.
Ze hebben zeker zo'n herzfund of hoe heet het ookalweer ik kan niet op de naam komenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Haha is goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, ik ga je stalken bij de Digros.Maar ik zit nu in Leiden.
Daar ben ik ook OMG IK GA JE STALKENquote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, ik ga je stalken bij de Digros.Maar ik zit nu in Leiden.
Bij de Praxis zijn ze altijd open van 9 tot 9quote:
hedgefund?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze hebben zeker zo'n herzfund of hoe heet het ookalweer ik kan niet op de naam komen
Oh jawel. Tis alleen dat ik nog niet zo lang wakker benquote:Op maandag 24 juni 2013 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw, bij jullie is het nooit goed.
Ja dat, ik kon even niet op de naam komen haha.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hedgefund?![]()
Nee, mijn pa werkt niet bij een bank, maar bij een pharmaceutisch bedrijf
Morgen ben ik er weerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik stalk ara bij de Mac maar dat weet ze helemaal niet
Hedgefunds zitten bij heel veel bankenquote:Op maandag 24 juni 2013 11:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat, ik kon even niet op de naam komen haha.
Nou hij hoeft er ook niet meteen te werken, maar hedgefund's zijn altijd bij die Zwitserse banken toch.
Maar dan kan je geen watervlooien en glowsticks halen waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bij de Praxis zijn ze altijd open van 9 tot 9
Geweldige bouwmarkt is dat toch
Klopt, maar de stereotypering is dat ze altijd naar Zwitserland gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hedgefunds zitten bij heel veel banken
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar de stereotypering is dat ze altijd naar Zwitserland gaan.
In Bernini Mystery, Davinci Code, Tirza, etc.
Ik heb ook aanvullende beurs omdat mijn pa in het buitenland woontquote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef arachide. het volgende:
En ik ga even een brief voor DUO schrijven voor een aanvullende beurs aangezien mijn vader een wanbetalende teringlijer is![]()
Veel plezier met jullie sprankelende gezinnetjes.
ik zeg toch stereotyperingquote:
Say what now?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef arachide. het volgende:
En ik ga even een brief voor DUO schrijven voor een aanvullende beurs aangezien mijn vader een wanbetalende teringlijer is![]()
Je weet dat deze post echt zo de plank misslaat bij mij. Gadverdamme zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook aanvullende beurs omdat mijn pa in het buitenland woontHeerlijk zo'n overheid
Omg, ik ben straks op het Vijfmeiplein, kom een broodje halen, omg.quote:
Zal ik je eens ff een flink pak slaag komen geven?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ik zeg toch stereotypering
Dat was een grap allemaal ja, zo van "ouders in zwitserland oooh ze hebben zeker een hedgefund", niet dat je alleen daar dat kan hebben ofzo
jij snapt ook echt niks he
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen watervlooien en glowsticks halen waarschijnlijk.
dan zit je sowieso niet op de juiste plaats op fok, bijna iedereen is uitkeringtrekker hierquote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat deze post echt zo de plank misslaat bij mij. Gadverdamme zeg.
Tactischquote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook aanvullende beurs omdat mijn pa in het buitenland woontHeerlijk zo'n overheid
nooit met eco gehad maar dat terzijdequote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even hedgefund googlen want ik heb nooit eco gehad gr
Oh dan ben ik gewoon domquote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
nooit met eco gehad maar dat terzijde
ow, sorryquote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet dat deze post echt zo de plank misslaat bij mij. Gadverdamme zeg.
omg ben je bij de AH omgquote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, ik ben straks op het Vijfmeiplein, kom een broodje halen, omg.
nee ik haat jequote:Op maandag 24 juni 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik je eens ff een flink pak slaag komen geven?
Ik kan gewone verf mengen met fluoresceïne en dan heb je glow in the dark verf.quote:
weet ikquote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
omg ben je bij de AH omg
[..]
nee ik haat je
Open een KLB topicquote:Op maandag 24 juni 2013 11:49 schreef arachide. het volgende:
Zo meteen naar de dierenwinkel daar.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef msacras het volgende:
[..]
omg ben je bij de AH omg
[..]
nee ik haat je
Vetquote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan gewone verf mengen met fluoresceïne en dan heb je glow in the dark verf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |