PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Devolution. Over 25 jaar hebben we allemaal weer een staart.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuck
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The fuck
niet spotte met de baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
niet spotte met de baas
six packie allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
niet spotte met de baas
six packie allesfun fact: In Spanje heet Corona Coronita.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikke hond noemde ons allemaal teringlijers.quote:
Lekker man kan jij wefut niet even spaanse maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fun fact: In Spanje heet Corona Coronita.
link?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die dikke hond noemde ons allemaal teringlijers.![]()
Hij vergat daarbij even de 100.000 teams die we voor hem gefixt hebben.
ohquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik heb t maandje geleden 100000 x geciteerd
1quote:
GAM / [Minecraft #176] Waar we wachten op de nieuwe Launcher!!quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben ook echt allemaal de first touch van Zhano in zijn eerste potjes bij Dutchies.
Op de slowchat van VBL heeft ie ons ook uitgescholden aantal keerquote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
GAM / [Minecraft #176] Waar we wachten op de nieuwe Launcher!!
Volgens mij begon het toen Djeetje daar gewoon postte en hij afval werd genoemd ;')
JAAAA DAT EENEEEE WOOOOOORD!!!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
GAM / [Minecraft #176] Waar we wachten op de nieuwe Launcher!!
Volgens mij begon het toen Djeetje daar gewoon postte en hij afval werd genoemd
Janken over wat mensen op het FOK! Forum nota bene tegen je zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
En het komt allemaal omdat Limdgren hem zo pestte met zn gewicht
Wtf. Ik ben echt een van de weinigen die daar een beetje op lette.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
En het komt allemaal omdat Limdgren hem zo pestte met zn gewicht
Ik vond het wel meevallen allemaal alleen toen precies daarna vond VDM ons teringlijersquote:Op maandag 24 juni 2013 02:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf. Ik ben echt een van de weinigen die daar een beetje op lette.Ik heb dat bijna nooit gezegd.
Ja, ik heb hem eigenlijk altijd wel normaal behandeld, maar ineens begon hij zich hier ook als een loser te gedragen en ook gewoon bij iedereen overal tegen in te gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen allemaal alleen toen precies daarna vond VDM ons teringlijers
Hé, het is niet 1v1 ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
Daarna ging ook iedereen achter Lindgren staan dacht ik en Vdm in zn eentje dat was denk ik vrij deprimerend voor die zwaarlijvige jongen
Ik vraag me wel af wat voor idealen hij dan had.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem eigenlijk altijd wel normaal behandeld, maar ineens begon hij zich hier ook als een loser te gedragen en ook gewoon bij iedereen overal tegen in te gaan.
Ik hoop dat hij per ongeluk zichzelf eens voor een frikandel aanziet, zich niet kan beheersen en zichzelf opeet.
[..]
Hé, het is niet 1v1 ofzo?Ik had naar mijn idee zelfs niet echt heibel met die knul.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
Hij moet alleen eens een heel brede spiegel kopen en erin kijken. Hoe hij zichzelf onterecht boven anderen plaatst is echt züm kotsen.
Ik denk dat hij het gewoon vervelend vond dat na jou grappig bedoelde opmerking dat iedereen dat grappig vond en achter jou stond en VDM er helemaal alleen voor stond in zijn wereldquote:Op maandag 24 juni 2013 02:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem eigenlijk altijd wel normaal behandeld, maar ineens begon hij zich hier ook als een loser te gedragen en ook gewoon bij iedereen overal tegen in te gaan.
Ik hoop dat hij per ongeluk zichzelf eens voor een frikandel aanziet, zich niet kan beheersen en zichzelf opeet.
[..]
Hé, het is niet 1v1 ofzo?Ik had naar mijn idee zelfs niet echt heibel met die knul.
Onzin. Hij wilde gewoon zoveel mogelijk mensen beledigen/irriteren en het liefst antisemitisch (niet gemeend neem ik aan), alleen mocht niemand tegen zijn idealen ingaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het gewoon vervelend vond dat na jou grappig bedoelde opmerking dat iedereen dat grappig vond en achter jou stond en VDM er helemaal alleen voor stond in zijn wereld
het duurt tot half 5 hequote:Op maandag 24 juni 2013 02:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Gelukkig is dit pas de 4e reclame in drie kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |