Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trollt
Het is vreselijk daar
Mad Jack niet kennenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.
Ik heb geen idee, kan geen UI's zien op mijn mob.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.
Rodowa?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.
Gangsterboiiquote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, vandaag nog een oprechte klacht geopend.
Moeraskat niet kennenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind het anders wel gezellig
Ik denk dat het feit dat er niemand de grond in geboord wordt juist een deel van het probleem isquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ze zitten je helemaal de grond in te boren met je kaartje en je !
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft niet, je leert er wel wat over vanaf de brugklas.quote:
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MK is de koningin van de GRTDOJW reeksquote:Op maandag 24 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is dat, ja ik ben nog niet op sommige Fok! dingen!
Lekker uurtjes schrijvenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet, je leert er wel wat over vanaf de brugklas.
[..]
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.
Ik heb als goed mens zijnde al indirect aangeboden xcatchet de grond in te boren, maar nog zonder succes.quote:
Maar ik heb geen werk, dus mag niet eens in dat topic komen :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
MK is de koningin van de GRTDOJW reeks
Hoeveel vraag je per uur dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet, je leert er wel wat over vanaf de brugklas.
[..]
Daar word ik dan ook goed voor betaald door DrNick. Hij weet het nog niet, maar de factuur ziet hij wel als hij morgen wakker wordt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik heb geen werk, dus mag niet eens in dat topic komen :/
Huh?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het feit dat er niemand de grond in geboord wordt juist een deel van het probleem is
¤49,95. Of anders ¤17,50, maar dan wel betaling in natura erbij.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je per uur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |