Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swaquote:Op maandag 24 juni 2013 02:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
MadJackthePirate heeft de prijs van een dagkaart ergens gevonden.
G.
Maar ik vind jouw UI zo leukquote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, niet akkoord, xcatchet moet voor haar daden boeten. Tevens heb je nog steeds mijn UI, dat vind ik ook niet leuk.
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een bilspleet opzoeken voor je?.
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend o|
Te vergallen?! Ben jij altijd zo eenkennig of wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Nee, ik wou de rest van FOK! Vermaken, alleen was de rel 5min later afgelopen en nu posten ze hierquote:Op maandag 24 juni 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je zin had deze hele reeks voor een avond te vergallen?
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxoquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom heb ik ook dat topic in KLB geopend
Oh de kaartjes waren wat goedkoper, nou in dat geval is er niks aan de hand hoor!quote:Op maandag 24 juni 2013 02:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar ze waren in de aanbieding bij de Hema swa
ohquote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxo
Indirecte flirt gespot, nice. Wanneer DM je me?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zonder jou waren de schatjes van KLB hier niet xoxo
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikkenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh de kaartjes waren wat goedkoper, nou in dat geval is er niks aan de hand hoor!
[..]
oh
Is toch leuk nieuwe mensen?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Erg hequote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikken.
Nuquote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Indirecte flirt gespot, nice. Wanneer DM je me?
Soms is dit wel het drukste topic ja :/quote:Op maandag 24 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
25 posts per pagina? Jeetje... je bent net in het topic en je moet alweer naar de volgende pagina klikken.
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trolltquote:
Ik vind Rodowa's UI wel leuk, dus hij is welkom. En die piraat ofso lijkt me ook wel okay.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf gezien wat voor volk er in KLB rond trollt
Het is vreselijk daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |