Jonko roken, slaap ik altijd als een roosje zei ik tochquote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi!
Rare binnenkomer, o. Ik verveel mij gewoon in bed. Kan niet slapen, misschien zo maar een boek lezen dan. :p
O, hoezo oud? Ik wilde iets liefs!Maar ik ben net 20.
Je hebt de hele tijd openlijk met mij geflirt. Nu ga ik er, zoals je hoopte, eindelijk op in. Nog meer hard-to-get van jouw kant is niet nodig, het staat al vast. DrNick heeft me de dagkaart al digitaal aangeleverd, ik zie je woensdag. Jij mag de film kiezen.quote:
Nog belangrijker: Ben je vrijgezel?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:07 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi!
Rare binnenkomer, o. Ik verveel mij gewoon in bed. Kan niet slapen, misschien zo maar een boek lezen dan. :p
O, hoezo oud? Ik wilde iets liefs!Maar ik ben net 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 02:10 schreef Cerbiatto het volgende:
Ik rook niet.![]()
Sporten is een goede tip, morgen begin ik weer maar dit weekend niets sportiefs uitgevoerd. Ik vermoed dat ik een boek moet lezen en dat ik dan langzamerhand moe word.
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd openlijk met mij geflirt. Nu ga ik er, zoals je hoopte, eindelijk op in. Nog meer hard-to-get van jouw kant is niet nodig, het staat al vast. DrNick heeft me de dagkaart al digitaal aangeleverd, ik zie je woensdag. Jij mag de film kiezen.
Nee worden je ogen moe van gr grquote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Van geconcentreerd lezen blijf je helder lijkt meAls ik jou was zou ik gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geflirt? Ik zei dat je grappig bent.
En lul niet nick slaapt
Wow, nice. Ben je een kenner?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
gewoon gaan liggen en proberen te slapen als je echt wil slapen
Je mag ook wel gewoon eerlijk zeggen dat je ons voor eeuwig wil verlaten hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjesquote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja maar je slaapt toch niet met je ogen?? gr gr
Mirin'quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja dit doe ik elke avond ben er best goed in al zeg ik het zelf
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En je noemde me liegbeest. Kom op, iemand die me serieus uit wil schelden kan heus wel wat beters verzinnen.
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ook met hersenactiviteit te maken groetjes
Berichten wijzigen met het edit-icoontje en topics ontvolgen door op het vinkje onder en bovenaan te klikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:14 schreef Cerbiatto het volgende:
Heb ik net zo'n 3 uur lang geprobeerd.
Weet 1 van jullie of ik oudere berichten kan wijzigen en hoe ik topics kan ontvolgen (of hoe je het ook noemt) mobiel?
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfdquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar zijn de bronnen, cijfers, feiten?
Nee ik ben aan het leren voor mijn tentamen morgenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben de betrouwbare bron. En probeer zelf maar uit als je me niet geloolfd
Neejoh, ik ben maar een beetje aan het dollen hahahaha #grappig #humor #instafunquote:Op maandag 24 juni 2013 02:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee wilde je niet serieus uitschelden. Waarom neem jij mijn reacties zo serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |