wilt je een dm gesprek met mijquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
Hoi, jullie praten hier en ik kan niet slapen en weet niet wat te doen.
Jammer zeg, na al die flirtpogingen van jou net sla je me toch af. Je bent weer eens lekker onduidelijk geweest, muts. Dit is dus ook precies het probleem met mijn cliënt.quote:
Altijd weer mensen die niet in de pas mee willen lopen, voor mensen als jij maak ik later een mooi eilandje ergens verderopquote:
Ik verbeterde hem jou dus. Het was geen vraag of 6000 meer dan 9000 is.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
6000 zit onder de 9000 dombo![]()
![]()
Vegeta his powerlevel is under 9000!!!!!
XD, wats je kik/email/msn?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Onorgineel het volgende:
Hey jongens ik ben gamergirl en hou van Call of Duty XD
margoed ik ga nu weer lkkr gamen en Skrillex luisteren :3 XD
jonkoquote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
Nou nou, da's me een binnenkomer. "Hoi jullie doen iets, ik doe niks, entertain me"quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem jou dus. Het was geen vraag of 6000 meer dan 9000 is.
En je noemt me dombo.
Jij bent niet zo van de verzoeknummers begrijp ikquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, da's me een binnenkomer. "Hoi jullie doen iets, ik doe niks, entertain me"
Jij durft toch niet tegen een meisjequote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt iemand L4D2 via steam? Wie even een VS?
Jawelquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij durft toch niet tegen een meisje.
Speel alleen Cod blops 2, alles goud jwzquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef VMSDKR het volgende:
Speelt iemand L4D2 via steam? Wie even een VS?
Frikandel dan maar?quote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die niet in de pas mee willen lopen, voor mensen als jij maak ik later een mooi eilandje ergens verderop
Moest lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 02:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer zeg, na al die flirtpogingen van jou net sla je me toch af. Je bent weer eens lekker onduidelijk geweest, muts. Dit is dus ook precies het probleem met mijn cliënt.
Lekker random :3 XDDquote:Op maandag 24 juni 2013 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Frikandel dan maar?
Wees eens duidelijk met het opmemen van bestellingen!
Waar komt dit ineens vandaanquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:59 schreef Cerbiatto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |