Ja ik dacht daarom ook eerst dat jij een heel harig gezicht/hoofd had enzoquote:
haha nice je hebt mijn UI gepakt omdat mensen denken dat ik een vrouw ben nu denken ze t ook van joui xDquote:
leuke grapquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iets dat maandelijks leegbloed, maar niet doodgaat, kan je niet vertrouwen
ik ben babyface smoothboyquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik dacht daarom ook eerst dat jij een heel harig gezicht/hoofd had enzoViel mee.
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Daarom steken ze daar ook altijd hun vingers in, om het lekken te stoppenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, als jij vervelend gaat doen kan ik dat ookquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
haha nice je hebt mijn UI gepakt omdat mensen denken dat ik een vrouw ben nu denken ze t ook van joui xD
Datwas met dijk toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daarom steken ze daar ook altijd hun vingers in, om het lekken te stoppen
Tja... ik vind zijn UI te leuk... hij verdient het niet als 'ie zo stom doetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je Rodawa bent, of doe ik dat niet?
Wow dat is wel goede underground music! Splinternieuw ook.quote:
Mensen die geen Steen luisterenquote:
Mooi hoorquote:
Ik vind zijn UI ook leuk, en om die reden had ik positieve vooroordelen over hem.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik vind zijn UI te leuk... hij verdient het niet als 'ie zo stom doet.
Nee, ik heb mijn doel eindelijk bereikt.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Post gewoon wat, stond überhaupt wel in de top 10 van de dagcijfers vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |