Nee ik ben liefquote:Op maandag 24 juni 2013 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. maar Chuf is geen vijand
dat heb ik ook gedaan maar dat was mijn kutsmoes aan Souryquote:Op maandag 24 juni 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, moest je m zoeken?
Ik had m gewoon uit de lapo van het vorige topic gegapt
Dat vind ik dus helemaal niet leuk, kleding en enzo met Lichtensteinquote:
ik vind het ook vreselijk maar het moestquote:Op maandag 24 juni 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet leuk, kleding en enzo met Lichtenstein![]()
Schilderijen en servies, maar niet overdrijven, je hebt ook dekbedovertrekken, gorijnen,
meubilair en nog meer zooi, maar dat vind ik dan weer lelijk
Daar zijn ze/we het ook al over eens....quote:
Het is je vergeven...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind het ook vreselijk maar het moest
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zijn ze/we het ook al over eens....
Echt, het wordt allemaal nog wel eens wat.
Dat Fann, Soury, Sacha, Lien, Bluezz, ER en ik met z'n allen aangschoten bij jou op het balkon zitten, en dan zo hard gaan zitten lachen dat je buren een KLB-topic openen.
Ik zeg geen nee en waarschuw mn bovenburen met het topic nummerquote:Op maandag 24 juni 2013 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zijn ze/we het ook al over eens....
Echt, het wordt allemaal nog wel eens wat.
Dat Fann, Soury, Sacha, Lien, Bluezz, ER en ik met z'n allen aangeschoten bij jou op het balkon zitten, en dan zo hard gaan zitten lachen dat je buren een KLB-topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en matrassen genoeg ...
die is aan het tellen hoeveel stoelen hij op zijn balkon kwijt kanquote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chufi is gevluchtgelijk heeft ie
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
die is aan het tellen hoeveel stoelen hij op zijn balkon kwijt kan
Ik heb alleen maar lounche / chill plaatsen op mn balkon...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
die is aan het tellen hoeveel stoelen hij op zijn balkon kwijt kan
Met bijbehorende planten?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar lounche / chill plaatsen op mn balkon...
Dat gaat lkker wordenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bedoel dan uiteraard, de knoflook, pepers en andere kruiden.
Ook tomaten en aardbeien gaat erg goed.
hmmm nou dat zijn echt geweldige planten! Ik wil ze allemaal wel in mijn tuintje.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bedoel dan uiteraard, de knoflook, pepers en andere kruiden.
Ook tomaten en aardbeien gaat erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |