stervende ^#$#$# xkachel manquote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
Ik vind dat xcachet een heel toffe naam heeft!
Tik 'm aan!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
Ik vind dat xcachet een heel toffe naam heeft!
quote:
Twee in mijn desktop, geen in mijn laptop. En ik kopieer de bestanden nu naar een USB-stick, zodat ik ze op mijn desktop kan zetten zonder ze opnieuw te hoeven downloaden.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef nodig het volgende:
[..]
oh je hebt al een ssd?Maar je kopieert het nu na een externe hardeschijf toch?
UDOWUquote:Op zondag 23 juni 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten. We zijn nooit officieel voorgesteld, ik begon gewoon jou te bashen of jij mij of zo
Dat doet me denken aan hoe je vroeger met BitTorrent moest downloadenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit daarentegen duurt eeuwen.
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nickname eindigt op een t en jij leest steeds kachel ?
Mensen kunnen niet lezen. Vet veel denken dat ik [tie-sjok] heet.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nickname eindigt op een t en jij leest steeds kachel ?
ah oke, dat word wachten danquote:Op zondag 23 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]! Haha, lul niet.
[..]
Twee in mijn desktop, geen in mijn laptop. En ik kopieer de bestanden nu naar een USB-stick, zodat ik ze op mijn desktop kan zetten zonder ze opnieuw te hoeven downloaden.
[..]
UDOWU![]()
Het onmogelijke is nou eenmaal niet makkelijk.quote:
Krabs heeft shotjes op.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet lezen. Vet veel denken dat ik [tie-sjok] heet.
Terecht dat het dicht is ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar ookWat een baggerzooi was dat zeg
Met die tinychats tot zes uur 's ochtends
![]()
Ja iddquote:Op zondag 23 juni 2013 23:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Al een alternatief gevonden op woensdag? Echt sneu man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |