Er zijn nooit rollen geweest.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
vervelend he, nu zijn de rollen omgedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
Sowieso Donnie DarkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
copy paste kladblok, er moeten hier goede dingen inzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Donnie Darkoquote:
okiquote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donnie Darko
The Talented mister Ripley
Into the Wild
Amelie
Is wel mooi keuzelijstje
Into the wildquote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donnie Darko
Into the Wild
Amelie
Is wel mooi keuzelijstje
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donnie Darko
Into the Wild
Amelie
Is wel mooi keuzelijstje
Ik kies sowieso Donnie darko.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donnie Darko
Into the Wild
Amelie
Is wel mooi keuzelijstje
Nee jij moet Ripley zienquote:
Beste van Eminem!quote:
Uh?,,,quote:
Jupquote:Op zondag 23 juni 2013 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
The Talented Mr. Ripley (1999) - IMDb deze??
heb je hem gezien? Verhaal is gewoon vet, leuke locatie. Leuke plotwendingen, goeie acteursquote:Op zondag 23 juni 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat vond je er zo goed aan dan? Ik vond hem niet zo leuk :/
Verhaal is wel goed. Maar vond de acteurs niet zo leuk, en de uitwerking was een beetje saai naar mijn mening.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb je hem gezien? Verhaal is gewoon vet, leuke locatie. Leuk plotwendingen, goeie acteurs
niet nodigquote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
Mocht mijn studie mij niet bevallen word ik sowieso docent
De acteurs niet zo leuk?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verhaal is wel goed. Maar vond de acteurs niet zo leuk, en de uitwerking was een beetje saai naar mijn mening.
Ik vond iig, die gozer met die bril vervelendquote:Op zondag 23 juni 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De acteurs niet zo leuk?Dude
Matt Damon, Jude Law, Philip Seymour Hoffman, Gwyneth Paltrow is een bazencast
Nederlandse serie?quote:
Het tijdperk?..quote:Op zondag 23 juni 2013 23:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vond iig, die gozer met die bril vervelend
En het zal wel door het tijdperk komen dat ik het niet leuk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |