je hebt de fietslessen zelf al ingepland?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Precies dat ja.
Ouders wordeen hufteriger in het verkeer en de kinders nemen dat over
Dat ze aso zijn heeft niets met het kunnen fietsen te makenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Oud nieuws toch ...
Hoevaak zie je ze tegenwoordig niet met zn 3 of 4e naast elkaar fietsen, en niet aan de kant willen gaan etc etc.
Heeft volgens mij niet zo veel met fietsen te maken maar meer met opvoeden enzo.
Nou dat artikel gaat over dat er meer kinderen in de leeftijd van x tot x ongelukken krijgen enzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze aso zijn heeft niets met het kunnen fietsen te maken
Die krijgt gewoon een fiets als ze 4 woord ofzo en dan kan ze het.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:21 schreef Inkomen het volgende:
[..]
je hebt de fietslessen zelf al ingepland?
Lees jij het zelfde artikel?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nou dat artikel gaat over dat er meer kinderen in de leeftijd van x tot x ongelukken krijgen enzo.
En dat word weer verhaald op dat ze niet kunnen fietsen enzo,echter kunnen ze wel fietsen maar gedragen ze zich gewoon als mongole in het verkeer.
En daardoor gebeuren er weer meer ongelukken.
en toch kon mijn nichtje het nig niet. Ze is 15 ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Denemarken wordt ook behoorlijk veel gefietst trouwens
Ik denk van niet lol ...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Lees jij het zelfde artikel?
Bij mij gaat het nl. wel over kinderen die de activiteit niet voldoende onder de knie hebben
Weet je nou nog steeds niet dat imageshack hier niet werkt?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Vergeet de accessoires niet
http://img35.imageshack.us/img35/7420/sirenee.jpg (copy/paste deze link)
Vergeet de accessoires nietquote:Op maandag 24 juni 2013 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Die krijgt gewoon een fiets als ze 4 woord ofzo en dan kan ze het.
Had al een editquote:Op maandag 24 juni 2013 10:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je nou nog steeds niet dat imageshack hier niet werkt?
32?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
iemand wel eens geprobeerd om een dell laptop met 32GB geheugen te bestellen?
Nee waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
laptopje voor het werk hier om netwerken te scannen vmware draaien en ander geheugenvretend dingenquote:
ik ben alweer klaar met dell, wat een kut site. 3 uur bezig en bij hp was ik met 5 minuten klaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel naar Dell gekeken een poosje terug.
Ach ja, gelukkig kosten jouw uren ook niks hequote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben alweer klaar met dell, wat een kut site. 3 uur bezig en bij hp was ik met 5 minuten klaar.
maar het moet een dell zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |