Die eerste idd, die was ik nog vergeten. Rojas moet de Tour nog wel uitrijden, anders staat hij sowieso niet in het puntenklassement.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef crv het volgende:
Deze zijn nu toch ook beantwoord?
6. Wordt er een rit gewonnen door een Italiaan? -> Ja![]()
27. Wie eindigt het hoogste in het puntenklassement: Tyler Farrar, Edvald Boasson Hagen of Jose Joaquin Rojas?
das waar, maar hij heeft van die drie wel het langste volgehoudenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die eerste idd, die was ik nog vergeten. Rojas moet de Tour nog wel uitrijden, anders staat hij sowieso niet in het puntenklassement.
Je staat wel aan kop voor de rode lantaarn.quote:
Achtervolgers zitten niet in een kopgroep.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:08 schreef Pino112 het volgende:
20. Noem een Fransman die meezit in een kopgroep (waarvan de voorsprong boven de minuut op het peloton komt) op Quatorze Juillet.
Is nu ook te beantwoorden.
Achtervolgers tellen niet mee zeker he?
Roy ook nogquote:Op zondag 14 juli 2013 18:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Achtervolgers zitten niet in een kopgroep.![]()
Dus Riblon, Chavanel, Fedrigo en El Fares zijn de goede antwoorden.
quote:
+4 puntenquote:45. Noem een renner die de Tour niet uit rijdt.
Klopt, had hem wel opgeschreven maar hier vergeten te melden.quote:
Ik weet niet of het genoeg is om van je laatste plaats af te komen.quote:
maakt niet uit! puntenaantal gelijk flink omhoog hahaquote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of het genoeg is om van je laatste plaats af te komen.Danny van Poppel werd vrij veel genoemd.
Zelf uitrekenen? KMs en tijd heb je.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:55 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand waar ik de gemiddelde snelheden per etappe kan vinden? Wil eigenlijk vanavond proberen de uitslag te posten.
Ik had gehoopt dat het al ergens uitgerekend was.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelf uitrekenen? KMs en tijd heb je.
Op de livetracker staat ook de gemiddelde snelheid maar die klopte niet altijd volgens mij.
Hmm, heb er een paar geprobeerd en het lijkt wel te kloppen. Misschien klopte het toen niet omdat het vrij snel na de etappe was.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het al ergens uitgerekend was.Maar dat zal ik dan straks wel doen idd.
Merci.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, heb er een paar geprobeerd en het lijkt wel te kloppen. Misschien klopte het toen niet omdat het vrij snel na de etappe was.
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/stage-100.html en dan steeds nummertje ophogen.
Fixed, stond wel goed in mijn excell sheet gelukkig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:12 schreef Zhero het volgende:
Noem een Fransman die meezit in een kopgroep (waarvan de voorsprong boven de minuut op het peloton komt) op Quatorze Juillet. Roy, Fedrigo, Chavanel, Riblon of Chavanel
El Fares was die dag ook mee (al zal dat me niet gaan redden :p)
Bron: http://www.letour.fr/le-t(...)tory-in-the-sky.html
Edit: Ik zie net dat je 'm zelf ook noemt op vorige pagina, kon me nog zoiets herinneren
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:13 schreef Sdivad het volgende:
Na die eerste tussenstand valt deze plek in de middenmoot me nog mee ook
Dank voor de organisatie, en gefeliciteerd aan de winnaar!
Zat er nog iemand ongekend dichtbij wat betreft eindtijd van Froome?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |