quote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik had het ook gezien, maar mijn baby van acht maanden krijgt bv, dus ik vind het een prachtig schema maar daar heb jij weinig aan natuurlijkMijn eerste reactie zou zijn als jij en baby er tevreden mee zijn houden zo, maar dat ligt qua hoeveelheden flesvoeding wellicht anders? Tot het eerste jaar is al het andere overigens bijvoeding hè? Gewoon regelmatig blijven aanbieden, dan komt het vanzelf wel.
Hier wordt ook weinig anders gedronken dan melk, wat wel een beetje een probleem is want de borst drinkt hij alleen goed tussen 19-7. Verder is al het andere boeiender. Best lastig, want vier dagen per week heb ik niet de tijd om het een uurtje later nog eens te proberen.
Oh, en ik moet vaker iets vragen hieropeens heeft meneer het licht gezien en wordt er 's ochtends en regelmatig ook 's middags 2 u lang geslapen! Ik weet niet hoe ik t heb na maandenlang al die 30 min slaapjes
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
Ik was net aan het tikken dat ik ook graaaaag de nachtvoedingen zou willen lozen. Hoewel ik nu wel blij ben dat hij 's nachts goed drinkt omdat het overdag zo matig is. Maar ik ben nu ook op het punt dat ik dus niet meer weet hoe vaak ik eruit ga 's nachts. Drinken is iig niet meer dan twee keer, maar mijn nachtrust heeft wel erg te lijden eronder. Gelukkig hoef ik niet met de auto naar mn werk
2305 gram.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef L0t.. het volgende:
Wat een supertoffe en lieve foto van N. en F. zeg!![]()
JuudWat fijn dat hij het zo goed doet! Hoeveel weegt ie nu?
Goed, zie bv-topic.....quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Omentielvo het volgende:
Juud wat een schatje. Ik hoop dat hij snel met jou naar huis mag. Hoe gaat het met de bv?![]()
Sonnetje lekker dat je nu goede nachtrust hebt. En fijn dat je meisje zelf hebt kunnen aangeven dat ze niet meer wilde.omdat het einde van een tijdperk niet makkelijk is
Ik heb ook maandenlang op mijn telefoon bijgehouden op welke tijd ik met welke kant gevoed hadquote:Op maandag 24 juni 2013 05:02 schreef L0t.. het volgende:
Wow daar had ik nou nooit aan gedacht, een app om dat bij te houden! Eigenlijk heel logisch want waar bestaat nou geen app voorGa er ook meteen één downloaden
![]()
En Suiker, dat heb ik nou met flesvoedingZoveel schepjes, zoveel water, al die verschillende soorten, geen touw aan vast te knopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |