abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2013 @ 22:00:06 #1
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128169560
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  zondag 23 juni 2013 @ 22:00:57 #2
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128169621
Ik post ook een keer een avond mee, gooi ik m meteen dicht :+

Laatste post:

quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik had het ook gezien, maar mijn baby van acht maanden krijgt bv, dus ik vind het een prachtig schema maar daar heb jij weinig aan natuurlijk :+ Mijn eerste reactie zou zijn als jij en baby er tevreden mee zijn houden zo, maar dat ligt qua hoeveelheden flesvoeding wellicht anders? Tot het eerste jaar is al het andere overigens bijvoeding hè? Gewoon regelmatig blijven aanbieden, dan komt het vanzelf wel.

Hier wordt ook weinig anders gedronken dan melk, wat wel een beetje een probleem is want de borst drinkt hij alleen goed tussen 19-7. Verder is al het andere boeiender. Best lastig, want vier dagen per week heb ik niet de tijd om het een uurtje later nog eens te proberen.

Oh, en ik moet vaker iets vragen hier :+ opeens heeft meneer het licht gezien en wordt er 's ochtends en regelmatig ook 's middags 2 u lang geslapen! Ik weet niet hoe ik t heb na maandenlang al die 30 min slaapjes :D
pi_128169859
quote]0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Spees_Eend het volgende: [..] Cuteness overload! (balen zeg, Danic) [/quote] Ach ze ligt nu weer in de reiswieg heel vrolijk tegen de beestjes van dr mobiel te kletsen. Super schattig maar ik zou toch denken dat ze een keer moe wordt.. Ben trouwens vrijdag op kraamvisite geweest bij mijn nichtje O+ Ze heeft echt superveel haar! En het gekke is dat ik vind dat ze op mijn oma lijkt. Dat was ff slikken want ik had zo'n lieve oma die veel te vroeg overleden is ;(
pi_128169872
Spees_eend, dat vond ik het meest vervelende inderdaad. Ik sliep opgegeven moment 5, max 6 uur per nacht.
En dan sliep ze een nacht of 2 door en dan hop weer een paar nachten 2x wakker.
Nou ja ik werd het gewoon zat na 10,5 maand. 1 avond gaf ik een flesje 150/5 en ze sliep gewoon door. Dag ervoor had ik het overdag gegeven en ze sliep 2 keer.
En gisteren/vandaag sliep ik gewoon van 10 uur tot 9 uur (nou waren de kinderen wel eerder wakker, maar dat mocht papa doen).
Ik ben blij dat ik zo lang heb kunnen voeden, maar mn nachtrust vind ik ook wel wat waard :)
pi_128170207
Goh Son, goeie timing!

Ik was net aan het tikken dat ik ook graaaaag de nachtvoedingen zou willen lozen. Hoewel ik nu wel blij ben dat hij 's nachts goed drinkt omdat het overdag zo matig is. Maar ik ben nu ook op het punt dat ik dus niet meer weet hoe vaak ik eruit ga 's nachts. Drinken is iig niet meer dan twee keer, maar mijn nachtrust heeft wel erg te lijden eronder. Gelukkig hoef ik niet met de auto naar mn werk :+
  zondag 23 juni 2013 @ 22:13:43 #6
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128170441
Ik blijf rustig spammen, mijn mannetje doet het heel erg goed. En met mij gaat het ook weer veel beter na mijn dipje van de week. Nu nog even de tijd uitzingen totdat ie thuis is. O+

zondag 23 juni 2013 @ 22:16:46 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128170620
Fijn dat het goed gaat! Hij heeft al best lekkere wangetjes... en coole sloffen! Hoop dat hij snel naar huis mag.
pi_128170755
Wat een supertoffe en lieve foto van N. en F. zeg! O+ O+

Juud O+ Wat fijn dat hij het zo goed doet! Hoeveel weegt ie nu?
pi_128170778
Juud O+
Goeie sloffen inderdaad, en wat fijn dat het goed gaat!

quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Mineola het volgende:
Ik was net aan het tikken dat ik ook graaaaag de nachtvoedingen zou willen lozen. Hoewel ik nu wel blij ben dat hij 's nachts goed drinkt omdat het overdag zo matig is. Maar ik ben nu ook op het punt dat ik dus niet meer weet hoe vaak ik eruit ga 's nachts. Drinken is iig niet meer dan twee keer, maar mijn nachtrust heeft wel erg te lijden eronder. Gelukkig hoef ik niet met de auto naar mn werk :+
Dat heb ik ook. :D
Al drinkt mijn muppet wel wat vaker.
pi_128170925
Juud O+

Mineola, ik vond het moeilijk om de knoop door te hakken om te stoppen met de borstvoeding, omdat ik bang was dat ze dan ook niet doorsliep en we dan zaten met flessen enzo. Maar goed ze slaapt dus prima door op de fles. En daar ben ik echt heel blij om.
Het scheelt dat ze zelf ook niet onwijs om borstvoeding vroeg. Ik legde aan op momenten "omdat het moest". Niet omdat ze zelf zo graag wilde.
Toch vind ik het wel gek hoor, einde van een tijdperk.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:27:48 #11
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128171364
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef L0t.. het volgende:
Wat een supertoffe en lieve foto van N. en F. zeg! O+ O+

Juud O+ Wat fijn dat hij het zo goed doet! Hoeveel weegt ie nu?
2305 gram. :)
pi_128171586
Juud wat een schatje. Ik hoop dat hij snel met jou naar huis mag. Hoe gaat het met de bv? :*

Sonnetje lekker dat je nu goede nachtrust hebt. En fijn dat je meisje zelf hebt kunnen aangeven dat ze niet meer wilde. :* omdat het einde van een tijdperk niet makkelijk is
pi_128171902
Ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat lopen sonnetje. Luuk vraagt zelf ook niet heel veel om die borst. Hij vindt het allemaal wel best.
*poef* nu is het weg
  zondag 23 juni 2013 @ 22:55:11 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128173020
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Omentielvo het volgende:
Juud wat een schatje. Ik hoop dat hij snel met jou naar huis mag. Hoe gaat het met de bv? :*

Sonnetje lekker dat je nu goede nachtrust hebt. En fijn dat je meisje zelf hebt kunnen aangeven dat ze niet meer wilde. :* omdat het einde van een tijdperk niet makkelijk is
Goed, zie bv-topic..... ;)
  zondag 23 juni 2013 @ 23:18:12 #15
381212 Gulara
From the future
pi_128174188
Juud wat een lieverd! O+

Ik heb nog steeds heel weinig last van de nachtvoedingen. Komen de laatste tijd weer afentoe iets frequenter, maar dat is gezien de veranderingen niet zo raar. Maar over het algemeen gaat het heel soepel: wakker-drinken-slapen. Wel vervelend dat ie de laatste tijd lááááng drinkt (ook overdag). Ben zo gewend aan een baby die zich in no time volzuipt dat ik een beetje ongeduldig ben geworden.
pi_128175890
ff offtopic juichen want ik heb mijn droger gemaakt :+ Ik had per ongeluk ook het wasbolletje met de was en al in de droger gegooid. Daar waren wat kleren omheen gaan zitten en daardoor liep de trommel vast. Dus toen ik net de was eruit haalde om het maar aan het droogrek te hangen, merkte ik dat het vast zat, trok het los en nu zit dus alles alsnog in de droger *O*
Scheelt weer een monteur of nieuwe droger.

Ontopic, Juud wat een heerlijk mannetje is het toch! Hij ziet er goed uit zeg O+
pi_128175914
Ik lees vol bewondering mee, ik heb totaal geen verstand van bv maar telkens als jullie het erover hebben lijkt het meer en meer op raketkunde!
pi_128177593
Oh Juud, wat lief! En weegt hij al veel voor zijn termijn :)

Verder niets gelezen, doe ik morgen bij m'n ontbijt wel , maar moet ff deze mijlpaal delen:
Ow heeft z'n fles zelf vastgehouden bij t drinken!!!! Alleen bij de laatste 20 cc had hij een beetje hulp nodig!!! Ik ben zo trots :D

Iedereen goede nacht gewenst en nu snel slapen want over 5,5 uur gaat de wekker :s
pi_128181779
Alleen deze pagina bijgelezen.

Juud wat een mooi en sterk mannetje O+

Verder zag ik goede nachten voor Sonnetje. Je hebt het een mooie periode volgehouden op de borstvoeding. Nachtrust is zeker belangrijk!!!!

Danic haar droger is niet kapot. Altijd fijn zeker als je nog kinderen heb rondlopen.

En o die zijn fles kan vasthouden! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Ik mag ook zo, heb nu nachtdienst.
pi_128182024
Zijn nachtdiensten niet heel vervelend met zo'n kleintje thuis? Heb je eindelijk je kindje in een fijn ritme dat ie 's nachts wat meer tijd tussen de voedingen laat, moet jij juist slapen op de momenten dat ie nog vaak komt...

Loj, dat is knap! Eerste stap op weg naar zelfstandigheid...

Het valt best mee vwb de raketkunde, Suiker. Niets meer of minder dan bij fv. Dan moet je ook van alles bijhouden over hoeveel schepjes, hoeveel water, welke temperatuur, welke speen, hoe vaak per dag etc.
(moet zeggen dat ik heel fout een appje gebruik om bij te houden welke borst wanneer geweest is...kan het echt niet onthouden! Enneh... Gotta love statistics!)

Fijn dat de droger niet echt kapot is! Ik zat me laatst nog af te vragen hoe ik het vroeger met Lars deed qua wasjes, toen had ik mijn droger nog niet... Zo'n 'luxe' went erg snel!

Juud, wat tof toch dat je ventje het zo goed doet! En wat een prachtige foto's iedere keer. Mooi mutsje, Roodkapje!
pi_128182260
Wow daar had ik nou nooit aan gedacht, een app om dat bij te houden! Eigenlijk heel logisch want waar bestaat nou geen app voor :P Ga er ook meteen één downloaden :D

En Suiker, dat heb ik nou met flesvoeding ;) Zoveel schepjes, zoveel water, al die verschillende soorten, geen touw aan vast te knopen!
pi_128182308
Loj wat knap van Ow *O*

Danic fijn dat de droger het weer doet

Ass succes met de nachtdienst

Juud fijn dat het zo goed gaat met de mamamelk. En wat een lieve foto ook in de bv topic

Helaas is mijn wekker weer gegaan. Moet weer werken.
pi_128182544
Juud wat een mooi mannetje, die sloffen :D

En ik was gisteren helemaal vergeten bodpa te feliciteren *O*

En belle en suiker handjes vast O+

Omen wat vroeg die wekker van jou...

Droger weer heel *O*
pi_128182616
Mooi einde toch sonnetje van de bv. Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat ze nog steeds bv zou moeten drinken. Nena heeft ook echt nooit meer dat gesnuffel aan mijn borsten gedaan en slapen gaat ook veel beter.
Ik ben eigenlijk nog helemaal niet aan het terugdenken, gek eigenlijk.

Moest wel heel veel aan Nanadu denken ook, wat een hel om het hele jaar te beseffen dat je je kindjes niet zal zien opgroeien. En wat is het snel gegaan.

Mineola, lekker dat hij overdag wat beter slaapt!
  maandag 24 juni 2013 @ 08:08:57 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128182724
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 05:02 schreef L0t.. het volgende:
Wow daar had ik nou nooit aan gedacht, een app om dat bij te houden! Eigenlijk heel logisch want waar bestaat nou geen app voor :P Ga er ook meteen één downloaden :D

En Suiker, dat heb ik nou met flesvoeding ;) Zoveel schepjes, zoveel water, al die verschillende soorten, geen touw aan vast te knopen!
Ik heb ook maandenlang op mijn telefoon bijgehouden op welke tijd ik met welke kant gevoed had :D Ik vergat het anders gewoon. Ook al ging ik het nu écht onthouden. Heb ze nog bewaard ook :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')