SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tamashii op 24-06-2013 12:53:15 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
maar liefquote:
Niet meer hoor, dat weetje toch.quote:
Hoeft ook niet want jij ziet er niet uit als een dalmatierquote:
Geeft niet hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow vergeten danMijn excuses, slecht geheugen enzo
En dat goddelijke afgetrainde lichaam moet getoond worden natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want jij ziet er niet uit als een dalmatier
Wat heb je gekookt dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Tamashii het volgende:
Zeauuuu gekookt voor 4 mensen en spelletje gedaan. Berg afwas nu maar die doe ik morgen wel.
Omdat ik het wel belangrijk vind en het dus met een hoofdletter schreef!!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is zoiets onbelangrijks als een burka met een hoofdletter?
We gaan dus naar het naaktstrand?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat goddelijke afgetrainde lichaam moet getoond worden natuurlijk.
Ah. Dat kon ook natuurlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gekookt dan?
[..]
Omdat ik het wel belangrijk vind en het dus met een hoofdletter schreef!!
Omdat ik per ongeluk op de komma ipv de punt ramde natuurlijk![]()
![]()
Misschien vond hij het niet belangrijk genoeg om te onthouden!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk heb zelf een erg goed geheugen. Vergeet soms alleen dat andere het misschien niet hebben. En dan ga ik ervan uit dat ze alles onthouden
Nouja d'r stond me nog wel iets van bij hoor, maar wist het niet meer precies.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk heb zelf een erg goed geheugen. Vergeet soms alleen dat andere het misschien niet hebben. En dan ga ik ervan uit dat ze alles onthouden
Mooi, naaktstrand it is!!quote:
Geeft niksquote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja d'r stond me nog wel iets van bij hoor, maar wist het niet meer precies.
Ik vind het zo irritant als mensen dat argument tegen mij gebruikenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Misschien vond hij het niet belangrijk genoeg om te onthouden!
Ik vind het sowieso een kut opmerkingquote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als mensen dat argument tegen mij gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |