Ja? Of doe je P dit jaar en ga alsnog naar Duitsland, maar leer ondertussen Duitsquote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga studeren.
[..]
Ik heb nog nooit Duits gehad, en jij verwacht dat ik even een Duitstalige studie in Duitsland ga doen?
[..]Klopt ja.
Het meeste is in het Engels hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Nutteloze tijdverdrijf om het in zijn Nederlands te leren.
Waarom zou je daar dan gaan wonen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga studeren.
[..]
Ik heb nog nooit Duits gehad, en jij verwacht dat ik even een Duitstalige studie in Duitsland ga doen?
[..]Klopt ja.
Mijn ouders wonen in Zwitserland, dus ik spreek wel een aardig woordje SchweizerDeutschquote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Renesite het volgende:
Ik heb vier jaar Duits gehad. Weet al niet meer wat een naamval is
Nee, denk niet ik dat aankan, ben niet zo'n wonderkind qua taal. Maar mijn minor wil ik wel sowieso in het buitenland doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja? Of doe je P dit jaar en ga alsnog naar Duitsland, maar leer ondertussen Duits
Na mijn studie gewoon rustig in een jaar tijd Duits leren, tijdens mijn studie lukt dat denk ik niet. En om in Duitsland te gaan studeren is gelijk in het diepe springen.quote:
Waarin?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
zeg aldo, doe jij iets van commissie/bestuur?
Nee, jij bent een FOK!ster... dat is anders. En niet ster, maar vrouwelijke variant van FOK!kerquote:
Zij wel en ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, jij bent een FOK!ster... dat is anders. En niet ster, maar vrouwelijke variant van FOK!ker.
Met de buurman, lekker vreemdgaan terwijl Etsu toekijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |