Ja? Of doe je P dit jaar en ga alsnog naar Duitsland, maar leer ondertussen Duitsquote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga studeren.
[..]
Ik heb nog nooit Duits gehad, en jij verwacht dat ik even een Duitstalige studie in Duitsland ga doen?
[..]Klopt ja.
Het meeste is in het Engels hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Nutteloze tijdverdrijf om het in zijn Nederlands te leren.
Waarom zou je daar dan gaan wonen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga studeren.
[..]
Ik heb nog nooit Duits gehad, en jij verwacht dat ik even een Duitstalige studie in Duitsland ga doen?
[..]Klopt ja.
Mijn ouders wonen in Zwitserland, dus ik spreek wel een aardig woordje SchweizerDeutschquote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Renesite het volgende:
Ik heb vier jaar Duits gehad. Weet al niet meer wat een naamval is
Nee, denk niet ik dat aankan, ben niet zo'n wonderkind qua taal. Maar mijn minor wil ik wel sowieso in het buitenland doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja? Of doe je P dit jaar en ga alsnog naar Duitsland, maar leer ondertussen Duits
Na mijn studie gewoon rustig in een jaar tijd Duits leren, tijdens mijn studie lukt dat denk ik niet. En om in Duitsland te gaan studeren is gelijk in het diepe springen.quote:
Waarin?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:30 schreef Etsu het volgende:
zeg aldo, doe jij iets van commissie/bestuur?
Nee, jij bent een FOK!ster... dat is anders. En niet ster, maar vrouwelijke variant van FOK!kerquote:
Zij wel en ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, jij bent een FOK!ster... dat is anders. En niet ster, maar vrouwelijke variant van FOK!ker.
Met de buurman, lekker vreemdgaan terwijl Etsu toekijkt.quote:
Sowieso.quote:
Open relatie toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met de buurman, lekker vreemdgaan terwijl Etsu toekijkt.
Ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso.In de Sims 1 al, toen ik 12 was of zo.
Schoonmaakster, pizzabezorgster, tuinvrouw, kinderoppas, buurmeisje, buurvrouw, etcquote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met de buurman, lekker vreemdgaan terwijl Etsu toekijkt.
Voornamelijk om de TT van #1414, en natuurlijk omdat je me zo goed kent en weet dat ik volgend jaar ook in Grunn ben!quote:
hebben jullie al wel eens gemeet?quote:
Ga jij naar grun?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Voornamelijk om de TT van #1414, en natuurlijk omdat je me zo goed kent en weet dat ik volgend jaar ook in Grunn ben!
Jij wordt toch wel jaloers.quote:
En dan kwam mijn moeder vragen wat ik aan het doen was, zei ik dat ik een huis met broers had.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Voornamelijk om de TT van #1414, en natuurlijk omdat je me zo goed kent en weet dat ik volgend jaar ook in Grunn ben!
Naar regenboogland?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik vind dat je in de buurt moet wonen.
alhoewel. da's voor een jaar dan als 't goed is.als ik mn bachelor heb, ga ik weg hier.
mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
alhoewel. da's voor een jaar dan als 't goed is.als ik mn bachelor heb, ga ik weg hier.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Rez die naar Groningen komt?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben jullie al wel eens gemeet?
zou te bruut zijn, zieke FOK!relatie
wat ga je halen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk nu aan het cijfer dat ik morgen ga halen
FOK!relatiesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben jullie al wel eens gemeet?
zou te bruut zijn, zieke FOK!relatie
Een 10. Heb je goed geleerd?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik denk nu aan het cijfer dat ik morgen ga halen
Misschien.quote:
Wij ook stiekem toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Stiekem hebben Rezania en Etsu wel een relatie
Vanaf midden augustus heb ik gratis OV hè.quote:
Dus?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf midden augustus heb ik gratis OV hè.
Zo lijkt het wel soms ja, dan gaat hij tegen me tekeer alsof hij een wijf is waar ik al 50 jaar mee getrouwd ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Stiekem hebben Rezania en Etsu wel een relatie
Een 1, max. 3 voor geschiedenis, soort herkansing want ik had me afgelopen dinsdag verslapen tijdens die toets.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ga je halen?
ik heb woensdag weer mijn 1e hertentamen500 pagina's leren en ik ken er nu pas 200 ofzo
Hij is nou eenmaal een glitternicht, drama alomquote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel soms ja, dan gaat hij tegen me tekeer alsof hij een wijf is waar ik al 50 jaar mee getrouwd ben.
Dan heb ik geen bezwaren meer, zolang ik maar ergens kan pitten.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Simpel, het is nu niet meer stiekem
haha faalquote:
quote:
Dan zul je het wel verdiend hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel soms ja, dan gaat hij tegen me tekeer alsof hij een wijf is waar ik al 50 jaar mee getrouwd ben.
Waar heb je 't over? Is pas de eerste keer dat ik er over begin.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]je blijft er ook maar over doorgaan he. Ben je echt zo intens blij dat je me een keer 'verslagen' hebt, want zo zie jij het volgens mij
Dit, zo veel ditquote:Op zondag 23 juni 2013 21:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]je blijft er ook maar over doorgaan he. Ben je echt zo intens blij dat je me een keer 'verslagen' hebt, want zo zie jij het volgens mij
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar heb je 't over? Is pas de eerste keer dat ik er over begin.
Zoveel leugens in een post.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]even lachen hoor. Op whatsapp al 150x, FOK 5x, FB-chat 100x
Nee hoor, want meestal is het zo van dat jij denkt gelijk te hebben, ik bewijs dat ik gelijk heb, en dan word je boos.quote:
Die grap maakte ik een keer bij mijn 'schoonfamilie' toen een jongen op mijn school in elkaar was getraptquote:
Zo zit het niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, want meestal is het zo van dat jij denkt gelijk te hebben, ik bewijs dat ik gelijk heb, en dan word je boos.
Logisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die grap maakte ik een keer bij mijn 'schoonfamilie' toen een jongen op mijn school in elkaar was getrapt![]()
werd niet gewaardeerd
Jawel. Maar straks ben je weer boos als ik met bewijs kom.quote:
Ik zat daar te gniffelenquote:
Welk bewijs? Ik weet nog heel goed hoe het precies ging hoor. En het ging niet hoe jij 't beschreef.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Maar straks ben je weer boos als ik met bewijs kom.
volgende week examenfeestjes etc, ik ga sowieso op elk feestje dit een keer keihard opzettenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gisteren een feestje hier in de straat, om 1.30 iedereen nog keihard dit meezingen
JIJ GING TOCH WEG?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
volgende week examenfeestjes etc, ik ga sowieso op elk feestje dit een keer keihard opzetten
jammer dat ik op het beste feestje maar heel even kan zijn
Waar de fuck heb jij het over dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk bewijs? Ik weet nog heel goed hoe het precies ging hoor. En het ging niet hoe jij 't beschreef.
Sws geen 1 in ieder gevalquote:Op zondag 23 juni 2013 21:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En dat gedeeld door 3 is denk ik wel de max
Over de laatste keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over de laatste keer.Ik had het over net namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dat doet hij ook altijd bij mijquote:Op zondag 23 juni 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel. Maar straks ben je weer boos als ik met bewijs kom.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat doet hij ook altijd bij mijAltijd stellingen poneren alsof het de waarheid is, terwijl als je de gesprekken terugleest duidelijk is dat het onzin is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over de laatste keer.Was de laatste keer wel lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat doet hij ook altijd bij mijAltijd stellingen poneren alsof het de waarheid is, terwijl als je de gesprekken terugleest duidelijk is dat het onzin is.
Live gezien afgelopen Koninginnedagquote:
Nee, mijn moeder draait geen plaatjes maar wasmachinesquote:
Gatverdamme hahaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niemand iets laten liggen op bord?
Ik loop hem altijd mis op de één of andere manier.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Live gezien afgelopen Koninginnedag
en die daarvoor
en daarvoor
Serieus, hij brengt één CD uit, gewoon meer dan 2 uur muziek.quote:
Dat is geen muziek, dat is herriequote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik loop hem altijd mis op de één of andere manier.![]()
[..]
Serieus, hij brengt één CD uit, gewoon meer dan 2 uur muziek.
Je moeder is herrie.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen muziek, dat is herrie
Heer-lijk die muziekquote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Arme jijquote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Even onthouden dan, ik sleep wel iemand mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Arme jij
Citymoves in Leiden heeft altijd Armin
Gewoon een feit, je moeder is Armin. Dat zei ik toch?quote:
Dat is relatief best klein.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
Mijn liefde voor msacras is net zo groot als de omvang van de Aarde.
Dus nog lang niet zo groot als je ego, oké.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
40,075.017 km?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus nog lang niet zo groot als je ego, oké.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://www.comfortzonescomm.com/images/applause_thumb[2].gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even onthouden dan, ik sleep wel iemand mee.
tegen alle regels in gaat die misschien zelfs in mijn foboquote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
Ja, maar vergelijk nu maar een atoom met de aarde, en het valt wel mee!quote:
http://htwins.net/scale2/quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar vergelijk nu maar een atoom met de aarde, en het valt wel mee!
welke regels?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
tegen alle regels in gaat die misschien zelfs in mijn fobo
Waarom sta ik niet in je FOBO?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
geen quotes waar mensen je adoreren in fobo
maar ja toch wel misschien
mag dat niet dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
geen quotes waar mensen je adoreren in fobo
maar ja toch wel misschien
geen ideequote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
coo coo cechook coo coo cechook (hoe de fuck schrijf je dat eigenlijk)
welke? De enige film over The Beatles die ik ken is Nowhere Boy... en heb hem nog niet eens gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen idee
Ken je die film van dat album van The Beatles? Zo vercrackt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, daar kan ik toch geen nee op zeggen?
Etsu wil je met mij trouwen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, daar kan ik toch geen nee op zeggen?
jij hebt een kleintje, dus nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Etsu wil je met mij trouwen?![]()
nú moet je kiezen
Nee, dat is niet echt Beatlesfilm.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
welke? De enige film over The Beatles die ik ken is Nowhere Boy... en heb hem nog niet eens gezien![]()
zondequote:
- rezania mag niet komenquote:
Ooh oké! Moet ik toch nog maar eens gaan zien ja. M'n vader heeft ze waarschijnlijk nog wel ergens liggenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt Beatlesfilm.The Beatles hebben zelf in films gespeeld. De eerste is 'A Hard Day's Night', eentje in zwart-wit
, en is een beetje waarheidsgetrouw. De tweede is 'Help', beetje een avonturenfilm. Mijn favoriet.
Vierde is Magical Mystery Tour en dat is een film die ze zonder script hebben opgenomen.
Je hebt ook nog een tekenfilm, da's Yellow Submarine. Laatste film is Let It Be, de film waarin je ziet dat het bergafwaards gaat met de band.
/fanmodusss
[..]
zonde
ze heeft een huge johquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die van cras lijkt me kleiner of niet?
Die laatste twee ben ik het mee eens, maar waarom mag Rezania niet komen? geen exen enzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
- rezania mag niet komen
- ezell draagt de ringen
- jordy strooit met glitters en bloemetjes
de rest is naar jouw invulling.
Wie zegt dat ik wil komen dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
- rezania mag niet komen
- ezell draagt de ringen
- jordy strooit met glitters en bloemetjes
de rest is naar jouw invulling.
Doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh oké! Moet ik toch nog maar eens gaan zien ja. M'n vader heeft ze waarschijnlijk nog wel ergens liggen
waarschijnlijk wel kleiner dan de rest van mijn omvang tochquote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die van cras lijkt me kleiner of niet?
ik wil niet dat hij op de foto's komt, anders zijn de foto's verpest.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Die laatste twee ben ik het mee eens, maar waarom mag Rezania niet komen? geen exen enzo?
daar heb je al een ezell voorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet dat hij op de foto's komt, anders zijn de foto's verpest.
Dan maakt Rezania de foto's?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil niet dat hij op de foto's komt, anders zijn de foto's verpest.
jij bent forever young want asian hè dus als de bruiloft over minder dan 30 jaar is dan mag hetquote:
lampen :Squote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik je op komen warmen met een lamp ?
met glittersquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, dat mag, alleen als hij een vuilniszak om zn hoofd doet.
Heb ik ook wel eens gezien, lijkt me vies. Zou ik het toch eens proberen?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens echt iets ontzettend lekkers gevonden bij de AH. Wist niet dat ze die hier in NL verkochten.
[ afbeelding ]
In Groningen én Leiden.quote:
Echt al een jaar minstens.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
Ik heb trouwens echt iets ontzettend lekkers gevonden bij de AH. Wist niet dat ze die hier in NL verkochten.
[ afbeelding ]
HEBBON HEBBOM WAAR VERTEL HET OHHHH TOE ALSJEBLIEFT VERTEL HET WAAARquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik weten wat dat is?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
Etsu, zeg je nou dat Msacras zoals een vrouwelijke alfa Hyena is?
Lijkt me lekkorquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
is lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gezien, lijkt me vies. Zou ik het toch eens proberen?
grapje, ik ben in de war met die van kauwgom+chocolade
want ik heb geld voor de AH zekerquote:
op de wallenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
HEBBON HEBBOM WAAR VERTEL HET OHHHH TOE ALSJEBLIEFT VERTEL HET WAAAR
Nou, die Hyena's maken zoveel testosteron aan dat hun clitoris steeds langer wordt, waardoor het uiteindelijk op een penis lijkt.quote:
Dam nummer 1.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:
Tchock, in welke wijk woon jij? Je woont in Amsterdam toch?
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, die Hyena's maken zoveel testosteron aan dat hun clitoris steeds langer wordt, waardoor het uiteindelijk op een penis lijkt.
ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, ik speel mariokart en heb bier
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi, ik speel mariokart en heb bier
eindelijk even rustquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, moet ik een gigantische update downloaden.
Over 40 jaar dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
In Groningen én Leiden.
En wanneer... hmmm. Voordat Ezell te oud is natuurlijk (met haar rare asian genen) hmm
Ik had Arma 2 gedownload 35 gig bij het installenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, moet ik een gigantische update downloaden.
quote:
naaktpics maken en sturenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, want ik heb ook echt wat beters te doen dan FOK!ken tijdens die update.
Oquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 40 jaar dus.
Maarrrrrr. Ik wil niet in Leiden trouwen.Ook een associatie met Rez.
Ligt eraan hoe snel je internet is.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had Arma 2 gedownload 35 gig bij het installen
gelukkig heb je smartphonesquote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja, want ik heb ook echt wat beters te doen dan FOK!ken tijdens die update.
oquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Update voor de Sims, niet voor mijn PC.
het is pas 10 uur geweestquote:Op zondag 23 juni 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij klinkt straks nog zoals mij![]()
ga slapen
Speciaal voor jou dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan lijkt het zeker net alsof iemand anders het doet?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee ik ga niet
Waarom kennen jullie die hit niet
Ik heb zin in Freddie Fish, maar kan de download niet vindenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
o![]()
Nu heb ik zin om oude spelletjes te spelen.
Hij bewaarde de goede hand voor zichzelfquote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen je het bij mij deed, deed je met rechts
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan lijkt het zeker net alsof iemand anders het doet?
Mijn duim is speciaal, ik kan hem naar binnen klappen.quote:
Links is exclusief voor mij ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen je het bij mij deed, deed je met rechts
Ik had het niet over je penerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn duim is speciaal, ik kan hem naar binnen klappen.
Ik ook niet, ik had het over mijn duim. Straks kan ik het laten zien.quote:
NU.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik had het over mijn duim. Straks kan ik het laten zien.
nee hij welquote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
Iemand die hier last van heeft?
http://www.nu.nl/opmerkel(...)lekke-fietsband.html
Nee, probeer maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar dit kan iedereen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
Soms.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
quote:
Dan ben jij ook speciaal, want geen één van mijn vrienden kan het. Meeste vinden het ook vies.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik doe het as we speak. Het doet wel pijn.
Oke sorry maat....quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]alsof jij maar ook enig idee hebt waar onze gesprekken over gaan.
Ik was m'n vaders telefoon sim-lock vrij aan het maken en m'n moeder helpen met foto's inscannenquote:
goede zoon uitgehangen dus, toe maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was m'n vaders telefoon sim-lock vrij aan het maken en m'n moeder helpen met foto's inscannen
Ik ben dan ook de vrouw in relaties, dus niet zo gek.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
Haha, ik stuur mezelf naar de uni en Etsu mag thuisblijven.
Etsu skipt toch alle colleges dus er zal weinig veranderenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
Haha, ik stuur mezelf naar de uni en Etsu mag thuisblijven.
Hehe, eindelijk, je geeft je positie toe! Jij bent de bottom!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de vrouw in relaties, dus niet zo gek.
alle?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu skipt toch alle colleges dus er zal weinig veranderen
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk, je geeft je positie toe! Jij bent de bottom!
iedereen wil alles hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Man er is veel vraag naar PS3 spellen op FOK
Wat lul jij nu weer.quote:
Oh oke, feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer.
Ben naar alle colleges van belastingrecht geweest, en misschien de helft van burgerlijk, ja. En straf ook 3/4.
In ieder geval meer dan jij bent geweest.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.
maar ik ben geen lesbienne.. verwarring alomquote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de vrouw in relaties, dus niet zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |