Die wil dat ook zo tenzij het een enorme geldwolf is dan gaat hij de helft van je proberen te jatten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar nogmaals: ik weet niet hoe mijn toekomstige vriend er over denkt.
Inboedel bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen en niks ligt bij de notaris, maar mooi wel dat er dingen op papier staan straks
oud krengquote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zelfs al pensioen aan het opbouwen!!!!!!
Oké, binnen een paar dagen sterven dus, ik zal er aan werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon doodgaan voordat je een oud takkewijfje bent.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zelfs al pensioen aan het opbouwen!!!!!!
3 bierquote:
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig isquote:
Ja echt, kreeg zomaar een brief in de bus dat ik al 11 euro heb gespaardquote:
Wordt zomaar automatisch geregeldquote:
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik heb zin in chocolade.
Zal ik naar de supermarkt gaan?
zal wel nietquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig is
Oké danquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt, kreeg zomaar een brief in de bus dat ik al 11 euro heb gespaard.
Wat laat je op papier zetten dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig is
Tuurlijk is het wel wat waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet niet welke je hebt, maar mijn kostte toch geen drol.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goede past.quote:
Het gaat niet over de verzekeringquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet welke je hebt, maar mijn kostte toch geen drol.
25 euro per jaar, inboedel verzekering tot 25k en aansprakelijkheidsverzekering. En hij doet het ook nog.
Kapot gebeten riem door konijn gewoon geld terug gekregen![]()
.
Hij kan het alleen niet betalen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
stel hij gaat vreemd, peanut. Dan kickt hij jou uit huis en gaat daar met zijn scharrel wonen. Sta je toch met lege handen
Ik heb mergpijpjesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goede past.![]()
Fuck, nee, ik ga echt naar de supermarkt. Moet gewoon even wat te vreten hebben in huis. Het enige wat ik heb, dat is fruit. En dat raakt ook al op.
Nou 1 +1 is wel 2 hoor :S.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij kan het alleen niet betalen hoor
En anders: jij denkt dat ik in een huis vol herinneringen wil zitten. Tevens heb ik echt de schurft aan mensen die zeggen: je gaat samenwonen. You're screwed!
Alsof het fucking 1 + 1 = 2 is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij kan het alleen niet betalen hoor
En anders: jij denkt dat ik in een huis vol herinneringen wil zitten. Tevens heb ik echt de schurft aan mensen die zeggen: je gaat samenwonen. You're screwed!
Alsof het fucking 1 + 1 = 2 is.
ik heb hier niets aan toe te voegenquote:
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je zulke dingen claimen?
Daarom, maar voor de wet is het niks waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel wat waard.Anders staan jullie straks ruzie te maken wat van wie is en staat de ander met lege handen.
Ja, ik ga zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mergpijpjes
ga gewoon halen
yolo
#yoloswek?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimen
Ik heb nog nooit zoiets gehoordquote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimen
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, maar voor de wet is het niks waard.
quote:
Weet ik, maar ik vergeet het steeds.quote:
is toch weer 20 bierquote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg ik nog een telefoontje 'ja hallo.. ja je krijgt het geld terug'
Oh.. eh.. eh OKE
Hoezo nog nooit zoiets gehoordquote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets gehoord![]()
daarnaast dacht ik dat het over een konijnenriem ging![]()
Dat kan veel goedkoper joh.quote:
goed zoquote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo.Supermarkt is toch tot middernacht open, dus ik heb nog even.
Geweldigquote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het fijn om te denken dat er zo veel mensen met die claim bezig zijn geweest dat het meer kostte voor de verzekeraar dan het bedrag dat ze uitkeerden
Echt?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan veel goedkoper joh.
Ik weet niet waar het van afhangt, maar ik heb er een van ABN AMRO voor 4 euro per maand ofzo.
aansprakelijkheidsverzekering over een konijn die een riempje doorbijt?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo nog nooit zoiets gehoordHet viel trouwens ook helemaal niet onder Crack's inboedelverzekering maar onder haar aansprakelijkheidsverzekering.
Dat snap schat ik maar wat heb je opgeschrevenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon zelf. Niet bij een notaris oid.
Dat lijkt me ideaalquote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik kan gewoon geld vragen aan de verzekering wanneer ik iets kapot heb gemaakt of iets door mijn schuld. Das toch fijn man!
Alles wat je niet meer wilt hebben kapot makenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik kan gewoon geld vragen aan de verzekering wanneer ik iets kapot heb gemaakt of iets door mijn schuld. Das toch fijn man!
Dan kunnen jullie in een ruzie alles kapotmaken en toch claimenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Überhaupt geweldig dat ik dat heb. Wie had dat nou gedacht, dat ik zo'n verzekering zou hebben. Ik ben toch ook slim.
Tchock misschien moet jij ook maar eens zo'n verzekering nemen he aappje
Hoezo is dat bullshit? Eigenaren zijn risicoaansprakelijk voor hun huisdieren en dus kun je schade door huisdieren in de regel gewoon onder je av claimen. Net als wanneer Crack zelf iets van mij stukmaaktquote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aansprakelijkheidsverzekering over een konijn die een riempje doorbijt?![]()
![]()
mooi voor jullie, maar ik vind het bullshit eerlijk gezegd
Je hebt geen aansprakelijkheidsverzekering voor één ding hequote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aansprakelijkheidsverzekering over een konijn die een riempje doorbijt?![]()
![]()
mooi voor jullie, maar ik vind het bullshit eerlijk gezegd
Die heb ik al lief. Inboedel en aansprakelijkheid.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Überhaupt geweldig dat ik dat heb. Wie had dat nou gedacht, dat ik zo'n verzekering zou hebben. Ik ben toch ook slim.
Tchock misschien moet jij ook maar eens zo'n verzekering nemen he aappje
Oh toch niet. Ik was vergeten dat de assurantiebelasting is verhoogd, dus nu betaal ik 10,11 euro pm.quote:
Je gitaar? YOLOOOOquote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo is dat bullshit? Eigenaren zijn risicoaansprakelijk voor hun huisdieren en dus kun je schade door huisdieren in de regel gewoon onder je av claimen. Net als wanneer Crack zelf iets van mij stukmaakt
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie in een ruzie alles kapotmaken en toch claimen![]()
![]()
![]()
Oh, wil je mijn tv kapot maken? Wil een nieuwequote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik al lief. Inboedel en aansprakelijkheid.
Doe maar niet. Emotionele waarde van dat ding is tien keer zo veel als wat een verzekeraar er voor uit gaat keren en bovendien heb ik geen bon.quote:
Maar je betaalt dan ook wel redelijk wat aan verzekering zeker?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt geen aansprakelijkheidsverzekering voor één ding he.
Zo'n verzekering betekent gewoon dat wanneer ji jiets kapot maakt bij een ander dat je verzekering dat geld vergoed..
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo is dat bullshit? Eigenaren zijn risicoaansprakelijk voor hun huisdieren en dus kun je schade door huisdieren in de regel gewoon onder je av claimen. Net als wanneer Crack zelf iets van mij stukmaakt
zoals ik zei, goed voor jullie, maar jullie wonen samen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt geen aansprakelijkheidsverzekering voor één ding he.
Zo'n verzekering betekent gewoon dat wanneer ji jiets kapot maakt bij een ander dat je verzekering dat geld vergoed..
Neen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
zoals ik zei, goed voor jullie, maar jullie wonen samen toch?
lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ongezonde snacks.Chocolade met Daim en een zak chips of zo.
Had jij al bedacht dat jij dat toch niet doen?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe maar niet. Emotionele waarde van dat ding is tien keer zo veel als wat een verzekeraar er voor uit gaat keren en bovendien heb ik geen bon.
Had ik al gezegd dat ik je dan van het balkon af gooi?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe maar niet. Emotionele waarde van dat ding is tien keer zo veel als wat een verzekeraar er voor uit gaat keren en bovendien heb ik geen bon.
Had ik al gezegd dat ik je dan van het balkon af gooi?
Nee, 25 euro per jaarquote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar je betaalt dan ook wel redelijk wat aan verzekering zeker?
Zie je, dan krijg je ditquote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wil je mijn tv kapot maken? Wil een nieuwe.
Ja er zit echt wel een max aan hoor. Als je drie dingen per jaar claimt die best prijzig zijn.. reken er dan maar op dat ze zeggen okee doeeeeii.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zie je, dan krijg je dit![]()
Ja, hij stond in de vensterbank en Tchock gleed uit en duwde hem uit de flat![]()
Moet je eens doenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet als het van mooi leer is.
[..]
O, die eet ik nooit.
We hebben nog niks opgeschrevenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap schat ik maar wat heb je opgeschrevenIk ben Faye en dit is mijn vriendje en de bank is van ons samen?
Ehm. Wil je beweren dat ik jou niet op kan tillen? Want we weten allebei dat dat niet waar is.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had jij al bedacht dat jij dat toch niet doen?
Je kunt nog geen eens een vriezertje half tillen, laat staan mij van het balkon gooien.
OMG zo mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik dit echt gaan rechtvaardigen?Hier dan.
Oh, dan kan dat er nog wel af jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja er zit echt wel een max aan hoor. Als je drie dingen per jaar claimt die best prijzig zijn.. reken er dan maar op dat ze zeggen okee doeeeeii.
En die riem is het enige wat ik in 3 jaar heb geclaimt dus ja.
Oh je was niet sarcastisch?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt mij ookal nageaapt met de schoenen, nu is het mijn beurt.
paar meisjes op de uni waren ooit dronken na een feest in hun flat gaan douchen (ja ik weetquote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja er zit echt wel een max aan hoor. Als je drie dingen per jaar claimt die best prijzig zijn.. reken er dan maar op dat ze zeggen okee doeeeeii.
En die riem is het enige wat ik in 3 jaar heb geclaimt dus ja.
Ah, okéquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Adora, deze heb ik
http://studenten.meeus.com/
Is wel voor studenten dus.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar meisjes op de uni waren ooit dronken na een feest in hun flat gaan douchen (ja ik weet) en toen hadden ze alles op slot gedaan en waren ze in de douche in slaap gevallen. conclusie: de onderburen voelden nattigheid, en aangezien de 2 dronken dames niet kondne opendoen want slaap
werd de brandweer gebeld
Heel die deur gesloopt
aansprakelijkheidsverzekering dekte dit ook gewoon
linkje even opgeslagenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Adora, deze heb ik
http://studenten.meeus.com/
Is wel voor studenten dus.
Aansprakelijkheidsverzekering dekt volgens mij meestal geen waterschade, dus dat zal onder de inboedelverzekering van de onderburen hebben gevallen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar meisjes op de uni waren ooit dronken na een feest in hun flat gaan douchen (ja ik weet) en toen hadden ze alles op slot gedaan en waren ze in de douche in slaap gevallen. conclusie: de onderburen voelden nattigheid, en aangezien de 2 dronken dames niet kondne opendoen want slaap
werd de brandweer gebeld
Heel die deur gesloopt
kan ook, ze hoefden in ieder geval geen cent te betalenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aansprakelijkheidsverzekering dekt volgens mij meestal geen waterschade, dus dat zal onder de inboedelverzekering van de onderburen hebben gevallen.
Kun je volgens mij best geld mee verdienen. Ballen kweken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
om 5 uur opstaan en dan nu al slapengast. ga ballen kweken.
quote:
Nooit een slecht idee!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan moet ik eerst maar weer aan een opleiding beginnen
.
Ja, maarja dit kunnen ze geen drie keer doen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar meisjes op de uni waren ooit dronken na een feest in hun flat gaan douchen (ja ik weet) en toen hadden ze alles op slot gedaan en waren ze in de douche in slaap gevallen. conclusie: de onderburen voelden nattigheid, en aangezien de 2 dronken dames niet konden opendoen want slaap
werd de brandweer gebeld
Heel die deur gesloopt en mega veel waterschade
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je volgens mij best geld mee verdienen. Ballen kweken.
Heb ook zin om te slapen, lekker boeiendquote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
om 5 uur opstaan en dan nu al slapengast. ga ballen kweken.
Dit staat gelijk aan 3 tvs en 3 konijnenriemen volgens mijquote:Op zondag 23 juni 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nooit een slecht idee!
[..]
Ja, maarja dit kunnen ze geen drie keer doen hoor.
Rare crash hè?quote:
Dan kleed je toch even om, Ezell?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
Goh, ik denk er serieus aan om niet naar de supermarkt te gaan vanwege mijn kleding. Is veel te koud met wat ik nu aan heb.
geniet er nog maar even van, als je eenmaal in Roffa woont kan dat niet meerquote:
Hoe ver is het dan naar de supermarkt?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
Goh, ik denk er serieus aan om niet naar de supermarkt te gaan vanwege mijn kleding. Is veel te koud met wat ik nu aan heb.
Ik ga bij nader inzien ook naar Rotterdamquote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van, als je eenmaal in Roffa woont kan dat niet meer
Weekendtrips naar Bulgarijë worden wel heel goedkoop. Zelf vervoer terug regelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van, als je eenmaal in Roffa woont kan dat niet meer
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heb ik geen zin in.
Nog even nadenken.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heb ik geen zin in.
Nog even nadenken.
Nicequote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga bij nader inzien ook naar Rotterdam
Geen idee, maar niet langer dan tien minuten. Is overigens niet de dichtsbijzijnde hoor, die is al een paar uur dicht.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe ver is het dan naar de supermarkt?
Oh, 10 minuten... stel je niet aan dan en ga gewoonquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet langer dan tien minuten. Is overigens niet de dichtsbijzijnde hoor, die is al een paar uur dicht.
Ik reageer gewoon op kamers die me aansprekenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice
wel in Kralingen een kamer zoeken he
Als ze dat hier in dit christelijke dorp nou eens zouden toestaan...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
Ik heb overigens zo veel liefde voor supermarkten die zondag open zijn en dan ook nog eens tot laat.
Kralingen is dicht bij de uni, en de beste wijk om te wonenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op kamers die me aanspreken
mooiste stukquote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet dat de EUR daar vlakbij is, maar dat stukje Rotterdam
Enige wat ik mooi vind, is de Kralingse Plas.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kralingen is dicht bij de uni, en de beste wijk om te wonen
[..]
mooiste stuk
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ze dat hier in dit christelijke dorp nou eens zouden toestaan....
Op de fiets.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, 10 minuten... stel je niet aan dan en ga gewoon. Lopend of op de fiets trouwens?
Utrecht hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ze dat hier in dit christelijke dorp nou eens zouden toestaan....
precies, Kralingenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat ik mooi vind, is de Kralingse Plas.
Ja nou, of ik binnen 5 of 15 minuten op de universiteit ben boeit me niet bar veelquote:Op zondag 23 juni 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kralingen is dicht bij de uni, en de beste wijk om te wonen
[..]
mooiste stuk
Kralingen is de studentenwijkquote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja nou, of ik binnen 5 of 15 minuten op de universiteit ben boeit me niet bar veel
Ik wist het wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's Ferry toch?
Die gaat hier soms wel uit in Groningen.![]()
En ja.
Inclusief de handjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey is die niet van gtst, volgens mij speelde hij homo, of is hij dat ook echt?
Oké dan. Spring op je fiets en op naar de supermarktquote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de fiets.
[..]
Utrecht hè.Maar in Ezelldorp (een best groot dorp) zijn sinds een tijdje ook supermarken open op zondag.
nee, dat is zuidquote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zit je daar tussen alle downies die enkel feesten en geen reet voor school doen?
MOET JE RUZIE? JA? JA?quote:
Kom maar naar Kralingen als je durftquote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
MOET JE RUZIE? JA? JA?
Woensdag ga ik weer naar Rotterdam, ik wacht je op R'dam Alexander en dan ga je zien
jaaquote:
nee, daar zitten negersquote:Op zondag 23 juni 2013 20:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, die zijn na blok 2 toch allemaal opgerot
Ik kom nooit verder na Capelsebrug. Dus nu ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom maar naar Kralingen als je durft
Nou, dan mis je een goed pak slaagquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom nooit verder na Capelsebrug. Dus nu ook niet.
Uhm, qua formaat weet ik het niet zo. De helft van Ezelldorp bestaat uit duinen en bos, dus daar zitten echt mensen...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan. Spring op je fiets en op naar de supermarkt.
Oh ja, Utrecht is niet echt een dorp te noemen. Hoe groot is Ezelldorp?
quote:
Dat vond ik zo saaiquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Scherp.
Het wordt trouwens wel Economie en Bedrijfseconomie ipv Bedrijfskunde
Ik wil niet door hetero's aangeraakt wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, dan mis je een goed pak slaag
wutquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had vannacht een leuke jongen he.Maar door een vriendin die de weg kwijt was, moest ik van hem afscheid nemen en toen moest ik huilen.
Terechte klacht. Ik raak altijd in de war als ik met de metro naar Beurs moet. En het centrum zelf.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet door hetero's aangeraakt wordengetsie bah.
Indeling is raar. En geen centraal punt of oud centrum vind ik jammer. En het is veel te groot met alle voorsteden en zo. Doe mij dan maar een stad als Amsterdam, Utrecht, Leiden of Zwolle met een duidelijk midden en buitenwijkjes en zoquote:
En je dacht niet van 'Hé, misschien moet ik zijn nummer vragen!'?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had vannacht een leuke jongen he.Maar door een vriendin die de weg kwijt was, moest ik van hem afscheid nemen en toen moest ik huilen.
Bedrijfskunde is te oppervlakkig voor mijquote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vond ik zo saaiWel naar gekeken overigens
![]()
maarja ieder zijn ding
Of Den Haag?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Indeling is raar. En geen centraal punt of oud centrum vind ik jammer. En het is veel te groot met alle voorsteden en zo. Doe mij dan maar een stad als Amsterdam, Utrecht, Leiden of Zwolle met een duidelijk midden en buitenwijkjes en zo
Oh, dat is nog minder dan het dorp waar ik woon. De op één na grootste plaats in Friesland, met 44.940 inwoners. Maar ja... nogal christelijk dusquote:Op zondag 23 juni 2013 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhm, qua formaat weet ik het niet zo. De helft van Ezelldorp bestaat uit duinen en bos, dus daar zitten echt mensen...Maar ok, bijna 40.000 inwoners. Is een beetje samengesmolten met de stad ernaast (net ietsje meer inwoners). En jouw dorp?
Ze sliep bij mij, en had dr telefoon niet bij zich want ze heeft geen tasje (quote:
Daarom studeer ik ook geen gewone bedrijfskundequote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is te oppervlakkig voor mij
Je bent zelf een rommeltjequote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Den Haag is ook een rommeltje. Maar verder wel leuk.
Wat vind je van Haarlem?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Indeling is raar. En geen centraal punt of oud centrum vind ik jammer. En het is veel te groot met alle voorsteden en zo. Doe mij dan maar een stad als Amsterdam, Utrecht, Leiden of Zwolle met een duidelijk midden en buitenwijkjes en zo
Dichtbevolkt? Ben jij zelf eigenlijk gelovig?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is nog minder dan het dorp waar ik woon. De op één na grootste plaats in Friesland, met 44.940 inwoners. Maar ja... nogal christelijk dus.
Internationale Bedrijfskunde, nou yay!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom studeer ik ook geen gewone bedrijfskunde
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Internationale Bedrijfskunde, nou yay!
ik had het over het huilenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze sliep bij mij, en had dr telefoon niet bij zich want ze heeft geen tasje () en toen wilde ik ergens anders heen met die leuke jongen, maar ik heb de sleutel. Toen afgesproken om half 5 bij mij thuis, was allemaal goed enzo.
Toen ging ik weg, uurtje later zat ik daar ergens in een homobar met die leuke jongen en toen werd ik opeens volgespamd op whatsapp dat die vriendin mij zocht, de weg kwijt is, mij nodig heeft, moord en brand schreeuwt en toen moest ik weg.Ik helemaal lopen naar de andere kant van het centrum en eenmaal daar, blijkt dat iedereen al weg is.
Toen weer naar de andere kant van het centrum want daar zouden ze daar zitten, blijkt die vriendin weggelopen te zijn om mij te zoeken
1,5 uur later vond ik d'r dronken op straat en toen gingen we maar naar huis.
Heb ik al. Is een bekende.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je dacht niet van 'Hé, misschien moet ik zijn nummer vragen!'?
Borden op?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb net afgewassen joh. Eén stap tegelijk.
Geen idee. Misschien ben ik er wel geweest maar het is niet blijven hangen. Ik heb gehoord dat het heel leuk en kleinschalig is en ik heb er ook wel naar kamers gezocht maar dat werd 'm niet.quote:
heb je hem geneukt?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik al. Is een bekende.![]()
We zijn op wintersport geweest, en hij heeft een goddelijk lichaam
Date hem dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik al. Is een bekende.![]()
We zijn op wintersport geweest, en hij heeft een goddelijk lichaam
voertaal en een paar andere vakken, en de helft komt uit het buitenlandquote:
Gekke J.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet eens. J klaagde dat de keuken een bende was.
edit: Glazen wel op trouwens.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ook niet gezoend.Hij is heel moeilijk te krijgen, maar die uitdaging ga ik graag aan.
Zeker allemaal van die Duitsersquote:Op zondag 23 juni 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voertaal en een paar andere vakken, en de helft komt uit het buitenland
Ah, oke. Best leuke stad. En Alkmaar? Of ben je daar nooit geweest?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben ik er wel geweest maar het is niet blijven hangen. Ik heb gehoord dat het heel leuk en kleinschalig is en ik heb er ook wel naar kamers gezocht maar dat werd 'm niet.
hard knock lifequote:Op zondag 23 juni 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZEG DAT DAN HEB IK NU EEN HEEL VERHAAL VOOR NIKS GETYPT
Al gedaan. 3 maanden geleden koffie gedronken (en ik thee dan).quote:
en worstquote:Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gedaan. 3 maanden geleden koffie gedronken (en ik thee dan).
Binnenkort als hij ook z'n P heeft, gaan we ijsje en pizza eten om 't te vieren.
Redelijk, denk ik. En nee, totaal niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dichtbevolkt? Ben jij zelf eigenlijk gelovig?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ook niet gezoend.Hij is heel moeilijk te krijgen, maar die uitdaging ga ik graag aan.
Je weet niet eens wat het is hè?quote:
ook belgen, ook Fransenquote:
Nope. Ik ben in het oosten van het land opgegroeid dus ken hier eigenlijk niets behalve Amsterdam.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oke. Best leuke stad. En Alkmaar? Of ben je daar nooit geweest?
Wow, dat is wel echt actief daten ja, bravo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gedaan. 3 maanden geleden koffie gedronken (en ik thee dan).
Binnenkort als hij ook z'n P heeft, gaan we ijsje en pizza eten om 't te vieren.
Even onthouden deze.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Ik ben in het oosten van het land opgegroeid dus ken hier eigenlijk niets behalve Amsterdam.
Druk leven jeweet.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, dat is wel echt actief daten ja, bravo.
Die Chinezen halen zeker de hoogste punten !!!!!!!1111111 Amerikanen zitten altijd in de mac en Russen altijd dronken !!!!!!!11111111quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook belgen, ook Fransenook Chinezen, Amerikanen, Russen etc
Volgend jaar de hunk van de campus.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ALSOF JIJ OOIT EEN VENT KAN KRIJGEN DUS BETER HOUD JE EFFIES JE MOND
En je wil niet verhuizen? Dat zou ik wel doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Redelijk, denk ik. En nee, totaal niet.
Jij woont in Amterdam toch? Ga naar de Zwarte Markt in Beverwijk, dan ben je een echte Noord-Hollandse klapjosti.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Ik ben in het oosten van het land opgegroeid dus ken hier eigenlijk niets behalve Amsterdam.
Nee, ik zou niet weten waarheen. Ik ben hier geboren en m'n familie en vrienden wonen hier.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je wil niet verhuizen? Dat zou ik wel doen.
Nooit.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, laat even weten wanneer je klaar met 'm bent.
quote:
quote:Bij Life Science & Technology (LST) bestudeer je de levende cel, de bouwsteen van plant, mens, dier of micro-organisme. In de cel spelen processen zich op verschillende niveaus af: genen, eiwitten, RNA, DNA. Bij LST kijk je hoe deze processen werken, maar ook hoe je ze toe kunt passen. We weten nog lang niet wat mogelijk is met deze processen. Er valt dus genoeg te pionieren. Dat doe je aan de Technische Universiteit Delft en de Universiteit Leiden.
Celbiologie en scheikundige processen
In de opleiding leer je allereerst hoe een cel in elkaar zit en welke scheikundige processen zich daarin afspelen. Elk onderdeel in de cel heeft zijn eigen unieke functie. Denk maar aan DNA waar alle informatie in zit die nodig is om de cel te laten functioneren. De bijbehorende eiwitmachine is een complex netwerk dat van alles regelt: leven, dood, energiehuishouding en zelfs communicatie tussen cellen.
Processen sturen en beïnvloeden
Verder leer je hoe je de processen in een cel kunt sturen en beïnvloeden. Onderzoek en meer kennis over hoe de cel werkt, kan zorgen voor betere medicijnen, nieuwe behandelingen van ziekten, betere voedingsmiddelen, een schonere industrie en zelfs een schoner milieu. Concrete toepassingen zijn bijvoorbeeld:
Kankergenen opsporen met DNA-chips,
Humaan insuline produceren voor diabetespatiënten,
Rechtspraak aan de hand van DNA-fingerprintingtechnieken,
Wasgoed schoonmaken met intacte enzymen,
Het maken van melkzuur op industriële schaal.
Krachtige combinatie
Bij LST combineer je biologie, scheikunde, natuurkunde, wiskunde, informatica, geneeskunde, (bio)procestechnologie en farmacologie.
Je studeert aan twee universiteiten. Door de toponderzoekers en -docenten staan beide universiteiten internationaal in hoog aanzien. Elk met eigen expertise, identiteit en cultuur. Kortom, the best of both worlds.
Onzin. Je moet wel..quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behalve elke plek die jij voor gaat stellen.
Waar is dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:48 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik heb altijd zin om het gebouw van Scientology binnen te lopen als ik er voorbij loop in Amsterdam.![]()
Rechten nuttiger en toffer noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Die studie![]()
RechtenVeel nuttiger en toffer.
Ja, iedere dag meer dan 300 posts maken op FOK! drukt erg op je sociale leven.quote:
En dan samen mannen keuren.quote:
Onder andere, dat is toch supervet?quote:
Jij krijg geen gekloonde organen van mij als je ze nodig hebt.quote:
Wow, goed gegoogled jongen.quote:
Dacht ik alquote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dit gedaan. Compleet belachelijk.
Niet aan mijn kant staanquote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rechten nuttiger en toffer noemen![]()
+1quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rechten nuttiger en toffer noemen![]()
Gewoon in het centrum.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, ik heb altijd zin om het gebouw van Scientology binnen te lopen als ik er voorbij loop in Amsterdam.
Veel nuttiger.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Die studie![]()
RechtenVeel nuttiger en toffer.
Misschien vallen we wel op dezlefde mannenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, iedere dag meer dan 300 posts maken op FOK! drukt erg op je sociale leven.
[..]
En dan samen mannen keuren.
[..]
Onder andere, dat is toch supervet?IK WORD GOD GVD!
[..]
Jij krijg geen gekloonde organen van mij als je ze nodig hebt.
[..]
Wow, goed gegoogled jongen.
Etsu, ik vind je een aardige knul, en vaak heb je gelijk. Maar rechten?quote:
Noem eens een studie waar je niet leert wat anderen verzonnen hebben?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leren wat anderen verzonnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan jij ook niet, je weet alleen hoe het moet nou boefreaking hoe, alsof je dat dan ook gaat doenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel nuttiger.! Met rechten kan je geen organismen manipuleren om insuline en bio-ethanol te produceren.
Met rechten kan ik wel mensen helpen, op juridisch gebied. Veel nuttiger dan organismen manipuleren waar niemand wat aan heeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel nuttiger.! Met rechten kan je geen organismen manipuleren om insuline en bio-ethanol te produceren.
Gast, biotechnologie is één van de weinige industrieën die nog hard groeit ondanks de crisis.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo veel mensen die een studie kiezen waarmee ze linea recta in de bijstand verdwijnen
Ja altijd al? Kijk sommige dingen zijn wel interessant. Weetjes enzo die nergens meer op slaan.. maar de meeste dingen wtfquote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik nog nooit van je gehoord. Hoe lang vind je dit al?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem eens een studie waar je niet leert wat anderen verzonnen hebben?PlafondstudieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tchock is wel een twink ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien vallen we wel op dezlefde mannen.
Geef me gewoon gelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Etsu, ik vind je een aardige knul, en vaak heb je gelijk. Maar rechten?![]()
nee
Precies, dan ben jij zo'n scheikundige nitwit, en dan ben ik je managerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, biotechnologie is één van de weinige industrieën die nog hard groeit ondanks de crisis.
[..]
Noem eens een studie waar je niet leert wat anderen verzonnen hebben?Nou, LST bijvoorbeeld. Kijk, niet de eerste jaren natuurlijk, maar het is de bedoeling dat je onderzoek gaat doen, waarbij je dus leert van iets dat je zelf verzonnen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Da's toch tofff?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja altijd al? Kijk sommige dingen zijn wel interessant. Weetjes enzo die nergens meer op slaan.. maar de meeste dingen wtf
Verhaaltje lezen en dan zeggen wetje dit wetje dat. Wtf. Je kunt niks zelf maken ofzo onderzoeken niks. Wetje dit wetje dat.
[..]
Noem eens een studie waar je niet leert wat anderen verzonnen hebben?Ehhh, mijn studie jij gekje? Doe je toch zelf onderzoek, geeft nieuwe inzichten blabla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij doet beetje leren wetje dit wetje dat klaar.Baby darling doll face honey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |