Die wil dat ook zo tenzij het een enorme geldwolf is dan gaat hij de helft van je proberen te jatten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar nogmaals: ik weet niet hoe mijn toekomstige vriend er over denkt.
Inboedel bedoel je?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen en niks ligt bij de notaris, maar mooi wel dat er dingen op papier staan straks
oud krengquote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zelfs al pensioen aan het opbouwen!!!!!!
Oké, binnen een paar dagen sterven dus, ik zal er aan werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon doodgaan voordat je een oud takkewijfje bent.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zelfs al pensioen aan het opbouwen!!!!!!
3 bierquote:
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig isquote:
Ja echt, kreeg zomaar een brief in de bus dat ik al 11 euro heb gespaardquote:
Wordt zomaar automatisch geregeldquote:
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik heb zin in chocolade.
Zal ik naar de supermarkt gaan?
zal wel nietquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig is
Oké danquote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt, kreeg zomaar een brief in de bus dat ik al 11 euro heb gespaard.
Wat laat je op papier zetten dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet dat het niks waard is, maar ik hoop dat het in het heetst van de strijd redelijkheid kan brengen als het nodig is
Tuurlijk is het wel wat waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet niet welke je hebt, maar mijn kostte toch geen drol.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goede past.quote:
Het gaat niet over de verzekeringquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet welke je hebt, maar mijn kostte toch geen drol.
25 euro per jaar, inboedel verzekering tot 25k en aansprakelijkheidsverzekering. En hij doet het ook nog.
Kapot gebeten riem door konijn gewoon geld terug gekregen![]()
.
Hij kan het alleen niet betalen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
stel hij gaat vreemd, peanut. Dan kickt hij jou uit huis en gaat daar met zijn scharrel wonen. Sta je toch met lege handen
Ik heb mergpijpjesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goede past.![]()
Fuck, nee, ik ga echt naar de supermarkt. Moet gewoon even wat te vreten hebben in huis. Het enige wat ik heb, dat is fruit. En dat raakt ook al op.
Nou 1 +1 is wel 2 hoor :S.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij kan het alleen niet betalen hoor
En anders: jij denkt dat ik in een huis vol herinneringen wil zitten. Tevens heb ik echt de schurft aan mensen die zeggen: je gaat samenwonen. You're screwed!
Alsof het fucking 1 + 1 = 2 is.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij kan het alleen niet betalen hoor
En anders: jij denkt dat ik in een huis vol herinneringen wil zitten. Tevens heb ik echt de schurft aan mensen die zeggen: je gaat samenwonen. You're screwed!
Alsof het fucking 1 + 1 = 2 is.
ik heb hier niets aan toe te voegenquote:
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je zulke dingen claimen?
Daarom, maar voor de wet is het niks waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel wat waard.Anders staan jullie straks ruzie te maken wat van wie is en staat de ander met lege handen.
Ja, ik ga zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb mergpijpjes
ga gewoon halen
yolo
#yoloswek?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimen
Ik heb nog nooit zoiets gehoordquote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn riem was kapotgebeten door Crack's konijn toen hij op de grond lag. Dus toen dachten we: we kunnen een nieuwe kopen, we kunnen ook proberen die veertig keiharde euro's te claimen
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, maar voor de wet is het niks waard.
quote:
Weet ik, maar ik vergeet het steeds.quote:
is toch weer 20 bierquote:Op zondag 23 juni 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg ik nog een telefoontje 'ja hallo.. ja je krijgt het geld terug'
Oh.. eh.. eh OKE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |