http://www.volkskrant.nl/(...)ege-stoel-paus.dhtmlquote:'Die lege stoel van de paus middenin de concertzaal zal een van de symbolische beelden worden van het pontificaat van Franciscus.' Dit schrijft de grootste krant van Italië, de Corriere della Sera, zondag in een reactie op de veelbesproken afwezigheid van de paus zaterdag bij het Grote Concert van het Geloof. .
Er kwamen meteen geruchten op dat de paus ziek was, maar die werden door het Vaticaan ontkend. Volgens ingewijden had Franciscus, die niet voor niets als eerste paus de naam van de monnik van de armen koos, geen zin in het mondaine evenement. 'Ik moet werken', heeft hij volgens berichten in de Italiaanse pers gezegd.
Leg uit. Ik ben niet katholiek en de algemene samenleving is denk ik ook niet katholiek.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Scjvb het volgende:
Paus Franciscus zal vast en zeker een gunstige invloed kunnen gaan hebben op de algemene samenleving.![]()
Hij doet het van meet af aan al goed.
Wat doettie precies goed dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:38 schreef Scjvb het volgende:
Paus Franciscus zal vast en zeker een gunstige invloed kunnen gaan hebben op de algemene samenleving.![]()
Hij doet het van meet af aan al goed.
Geen idee, maar misschien mag je wel een rondje met hem meerijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Leg uit. Ik ben niet katholiek en de algemene samenleving is denk ik ook niet katholiek.
Hij zal de wereld niet substantieel verbeteren maar, gelovig of niet, met zijn presentatie draagt hij zeer wel een positief steentje bij ten aanzien van alle recente kritiek op de kerk én zijn voorganger(s).quote:
Ach wie weet gaan meer mensen beseffen dat geld niet zaligmakend is.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
[..]
Hij zal de wereld niet substantieel verbeteren maar, gelovig of niet, met zijn presentatie draagt hij zeer wel een positief steentje bij ten aanzien van alle recente kritiek op de kerk én zijn voorganger(s).
Hmm, in ieder geval timmert deze goede paus al aardig aan de weg, wie weet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach wie weet gaan meer mensen beseffen dat geld niet zaligmakend is.
De wereld is groter dan het oh zo liberale Nederland.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:36 schreef Brum_brum het volgende:
Hoe boosaardiger de paus hoe sneller we de gevaarlijke en vrijheidsbelemmerende middeleeuwse ideeën achter ons kunnen laten..<knip>
Dat waren de meesten ook. Benedictus en JP2 voorop.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:33 schreef YazooW het volgende:
Indirect zegt hij dan wel een beetje dat zijn voorgangers een stel lamzakken waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |