En verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Volgend jaar weer theguyverquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
herfst.....graag topic aanpassen
zomer komt nog .... hoop ik
Hoop doet leven.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
herfst.....graag topic aanpassen
zomer komt nog .... hoop ik
Ik had voorrang op een kruising en opeens komt er iemand van links tegen mij aan met volle vaartquote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
Ja dat geloof ik. Gelukkig alleen schade aan de auto.
Wat gebeurde er?
Ok minder! Inmiddels al weer van de schrik bekomen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had voorrang op een kruising en opeens komt er iemand van links tegen mij aan met volle vaart
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zittenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok minder! Inmiddels al weer van de schrik bekomen?
ff lekker aan de waterpijp joh!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zitten
Jemig wat een schrikquote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zitten
Geef eens een tip , ik kan niets leuks ontdekkenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Blaadjes het volgende:
Zo tegen de wind in weer thuis...pfff haha
Wat kijken we vanavond?
gelukkig zit ik de komende dagen weer heerlijk op kantoor en vind ik het niet zo erg,quote:Op maandag 24 juni 2013 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Morguh!!!
Ik wou bijna zeggen ik ga lekker genieten van de zon, maar helaas die is ver te zoeken denk ik de komende dagen.
Ik lig er ook niet zo wakker van hoor, als het maar droog is dan heb ik dit liever dan 30 graden.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
gelukkig zit ik de komende dagen weer heerlijk op kantoor en vind ik het niet zo erg,
MAAAAAAAAAR in het weekend wil ik zon![]()
mja... ik wil wel meer, het liefst ....
[ afbeelding ]
Mario is leuk! mario kart is oorlog, als dat gespeeld word bij mij thuis dan kan de hele stad meegenieten, afgelopen week al weer nieuwe controller moeten kopen, Voor de gene die zaterdag middag 15:35 in centrum enschede liep en moest uitwijken voor langsvliegende controller excusses namens mijn broertje..quote:Op maandag 24 juni 2013 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet zo wakker van hoor, als het maar droog is dan heb ik dit liever dan 30 graden.
Mario blijft leuk!!!!
MWaha ha ha ha ben ik toch blij dat ik een weekend eerder in Enschede was!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mario is leuk! mario kart is oorlog, als dat gespeeld word bij mij thuis dan kan de hele stad meegenieten, afgelopen week al weer nieuwe controller moeten kopen, Voor de gene die zaterdag middag 15:35 in centrum enschede liep en moest uitwijken voor langsvliegende controller excusses namens mijn broertje..
Elk weekend is het wel een keer raak hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MWaha ha ha ha ben ik toch blij dat ik een weekend eerder in Enschede was!
O............ ja hoor kan er heel goed tegen, jij dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Elk weekend is het wel een keer raak hoor.
volgende keer mag je wel mee doen Dot.
als je tenminste tegen je verlies kan
Ik zeker wel, maar ik verlies niet..quote:Op maandag 24 juni 2013 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O............ ja hoor kan er heel goed tegen, jij dan?
Ik speel niet echt spelletjes, ooit in speelde ik maar is al een tijdje geleden.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zeker wel, maar ik verlies niet..![]()
enige spelletje dat bij mij enige frustratie opwekt is spyro, vooral als je met zijn 2en speelt je wil samen werken maar door brakke besturing leid het tot frustratie..
FB games, tuintje harken en zo... blaadjesquote:Op maandag 24 juni 2013 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik speel niet echt spelletjes, ooit in speelde ik maar is al een tijdje geleden.
Op facebook doe ik wel eens een spelletje maar is niet te vergelijken met de spelletjes die jij speelt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze stralende zomerdag deze druilerige herfstdag
Blaadjes geniet van elke druppel, die wordt dit jaar niet snel bruinquote:Op maandag 24 juni 2013 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]lalala ik negeer het woordje Herfst
![]()
De enige die het heerlijk vind is blaadjes gok ik
Haha, gelukkig ben ik van mezelf al een beetje bruin.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blaadjes geniet van elke druppel, die wordt dit jaar niet snel bruin
(ook niet in het echt trouwens, en dat is dan wel weer jammer)
Fijn dat de uitslagen goed waren!! xxquote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Teveel Futurama gekeken vannachtKrijg Zoidberg z'n uitspraken niet meer uit m'n hoofd
![]()
Was wel een geruststellingquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat de uitslagen goed waren!! xx
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel een geruststelling.. Hoe gaat het met Dotteke?
Awwquote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Met mij gaat alles okidoki hoor, alleen een beetje nat, net een flinke plensbui op de kop gekregen gggrrr!!!
Thnxquote:
O, daar ben je klaar mee, en zelf, geen klachten gekregen ?quote:
EU MAFFIAquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo wat een verkwisting en wij maar bezuinigen
Een euro parlementarier verdient 6200 euro per maand
4200 euro onkosten vergoeding, ( hiervoor hoeven geen bonnetjes etc overlegd te worden)
300 per dag als ze aanwezig zijn. ( dag geld vergoeding)
800 euro voor een reisje.
Ze krijgen zelfs geld voor het aantal uren dat ze in de auto zitten.
Het is toch van de zotte hoeveel geld er daarom gaat.
Eigenlijk wordt het tijd dat wij Nederlanders eens opstaan met zijn allen.
Maar hoe krijg je iedereen mee?/
_)(*@*$&&@$
Nou zeg dat. De EU ben ik ook helemaal niet blij mee. Maffia gaat me te ver, maar ze kosten tot nu toe alleen maar en we hebben er nog nul komma nul baat bij.quote:
ik zou er solliciterenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
4200 euro onkosten vergoeding, ( hiervoor hoeven geen bonnetjes etc overlegd te worden)
_)(*@*$&&@$
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar ben je klaar mee, en zelf, geen klachten gekregen ?
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehadquote:
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehadquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je krijgt zeker helemaal niks meer voor je auto he?
Alleen WA-verzekerd?
Ik zou me er zeker in verdiepen, want wellicht heb je toch nog wel recht op iets. Bij WA+ is het dacht ik dagwaarde.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehad
Ja zoiets had ik ook in de vluggigheid ook gelezen. Ik ga het morgen uitzoeken of anders vraag ik inderdaad iemand om even te kijken als ik me nog niet lekker voel.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou me er zeker in verdiepen, want wellicht heb je toch nog wel recht op iets. Bij WA+ is het dacht ik dagwaarde.
Maar ja, met een hersenschudding heb je daar misschien nu geen trek in. Laat anders iemand anders er even naar kijken?
Ja, echt klote voor jequote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook in de vluggigheid ook gelezen. Ik ga het morgen uitzoeken of anders vraag ik inderdaad iemand om even te kijken als ik me nog niet lekker voel.
Wel pech, eerste keer dat ik iets met auto heb gelijk zoiets
Hmm. En spierpijn waarschijnlijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehad
Zeker. Dat maakt de materiële schade ook makkelijk te relativeren eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat je 'alleen maar' een lichte hersenschudding hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Irritant, maar gelukkig valt het mee als ik hoor dat je auto total loss is.
quote:
Kan me wel voorstellen dat het even duurt voordat je het 'verwerkt' hebt, succes daarmee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Had veel vervelender kunnen aflopen, dus ik klaag niet te veel.
Dat heb je zeker, hou je je nek in de gaten??quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehad
Neem maar een letselschade advokaat in de armen, kost niets en je weet precies wat je allemaal doen moet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehad
O kijk daar mee uit, ga daar mee naar de dokter en laat het vast leggenquote:
ehm niet.... te veel meningen in dit landjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
_)(*@*$&&@$
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm niet.... te veel meningen in dit landje
quote:
Ja blijft leuk nummer he?quote:
jup inderdaad had, woensdag vrij...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja blijft leuk nummer he?
Onverwacht een dagje vrij morgen ivm het weer. Zou leuk zijn als ze dat bij 25 graden ook zeiden
Dan begin ik nu te duimen voor je dat het morgen een mooie zonnige dag wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja blijft leuk nummer he?
Onverwacht een dagje vrij morgen ivm het weer. Zou leuk zijn als ze dat bij 25 graden ook zeiden
Nou dat vind ik aardig!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begin ik nu te duimen voor je dat het morgen een mooie zonnige dag wordt
Ik heb mijn momentenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat vind ik aardig!
Zo af en toe kun jij best lief uit de hoek komen he?
Klopt, enige kans dat je dat een beetje kan opvoeren....die momenten?quote:
One does one's best dear Leavejequote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt, enige kans dat je dat een beetje kan opvoeren....die momenten?
Já! Heb er zo'n zin in, verheug me erop. En jij?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Heb je al de kriebels voor de tour?
Ja ik ook! Ik hoop echt dat het weer eens echt spannend wordt. Geen uitgemaakte zaak maar strijd tot aan het einde!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Heb er zo'n zin in, verheug me erop. En jij?
Echt top dat we er (ook) hier lekker over van gedachten kunnen wisselen he?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik hoop echt dat het weer eens echt spannend wordt. Geen uitgemaakte zaak maar strijd tot aan het einde!
Ja leuk idd, de speciale topics daarvoor gaan me toch te snelquote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt top dat we er (ook) hier lekker over van gedachten kunnen wisselen he?
Ik hoop ook dat mijn 'adoptie-wielrenner' Danny van Poppel het goed gaat doen.
Heb jij nog iemand geadopteerd?
Nope, die is te bekend. Het moet een tamelijk onbekende renner zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja leuk idd, de speciale topics daarvoor gaan me toch te snel
Johnny Hoogerland natuurlijk.
tsssquote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, die is te bekend. Het moet een tamelijk onbekende renner zijn.
Doe ik Dries alvast om in de stemming te komen.quote:
Ja had ik gezien, ik gebruik PRISM. echt ideaalquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik Dries alvast om in de stemming te komen.
Heb eerder vandaag Danny Vera al gedaan.
![]()
En nu maar duimen dat Gesink zaterdag weer zover hersteld is dat hij mee kan doen.
Toch hou ik mijn hart vast, want reken maar dat dat pijn doet bij het ademhalen, een gekneusde rib. En ja, hoe langzaam hij ook aan kan doen, hij moet de rit wél uitrijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, ik gebruik PRISM. echt ideaal
Dries...uhm...lama.
Zeker te hopen. scheelt dat hij rustig aan kan doen.
Geen crisis waar Dries is?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik Dries alvast om in de stemming te komen.
Heb eerder vandaag Danny Vera al gedaan.
![]()
En nu maar duimen dat Gesink zaterdag weer zover hersteld is dat hij mee kan doen.
quote:
Begint hij dus wel altijd op tijd aan zijn concerten, dus niet zoals Rihanna...anna....anna...eeej....eeej....eeej.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Dries is een controlefreak. Alles moet precies op tijd en er mag niet van het schema afgeweken worden anders slaat de crisis toe. En hárd
Die was toch te laat omdat ze in de shop zat?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Begint hij dus wel altijd op tijd aan zijn concerten, dus niet zoals Rihanna...anna....anna...eeej....eeej....eeej.
Al scheen ze dit weekend wel klok te kunnen kijken.
Dit keer scheen ze redelijk op tijd te zijn. Geen uren te laat in elk geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die was toch te laat omdat ze in de shop zat?
haha, volgens mij had ik een bericht daarover zien langskomen op de FP. Dus dat zou jij dan toch moeten weten zou je zeggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit keer scheen ze redelijk op tijd te zijn. Geen uren te laat in elk geval.
En wat voor shop? Of is dat een domme vraag?
Even een bakkie doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dit keer scheen ze redelijk op tijd te zijn. Geen uren te laat in elk geval.
En wat voor shop? Of is dat een domme vraag?
Ja! Die jongen is echt goed !quote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef theguyver het volgende:
Bram Tankink The Tank, The Beast from the East![]()
![]()
Als dat volgens de voorschriften is toegestaan.quote:
Ik mis af en toe ook wel eens watquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, volgens mij had ik een bericht daarover zien langskomen op de FP. Dus dat zou jij dan toch moeten weten zou je zeggen.
Ze neemt gewoon een witte weduwe . Dat is koffie met melkquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als dat volgens de voorschriften is toegestaan.
Heavy shit!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze neemt gewoon een witte weduwe . Dat is koffie met melk
Ferdo is top. Al sinds VKZ mijn FOK!-maatje. Betere maat kon ik me niet wensen daarquote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is je vergeven...voor deze keer.
VKZ?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo is top. Al sinds VKZ mijn FOK!-maatje. Betere maat kon ik me niet wensen daar.
Verkiezingen. Hebben we in 2009 samen gedaan. Eerst alleen en toen kwam Ferdo er bij en Timmmquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
VKZ?
Hij komt iig wel aardig over hoor.
okquote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verkiezingen. Hebben we in 2009 samen gedaan. Eerst alleen en toen kwam Ferdo er bij en Timmm
Lief van je.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ferdo is top. Al sinds VKZ mijn FOK!-maatje. Betere maat kon ik me niet wensen daar.
Jij bent ook tofquote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heee, ik heb ook wat aardigs over je gezegd hoor!
Ik ben je kwijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
BAM BAM BAM
waarom is de lucht weer blauwe? welke dag is 't vandaag?![]()
![]()
Geen idee of hij er eigenlijk bij is dit jaar, zal eens zijn oude wielermaatje vragenquote:
vakantie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Divje het volgende:
BAM BAM BAM
waarom is de lucht weer blauwe? welke dag is 't vandaag?![]()
![]()
PVV modus geactiveerd.quote:
Kutuitkeringquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
PVV modus geactiveerd.
Weer zo'n uitkeringstrekker... het is toch van de zotte!!![]()
normale modus
had je er nu maar lekker weer bij he
Agh ja, dan maar op je ikea klapstoel je uitkering weg kantelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutuitkering![]()
En 't weer zit niet mee.. Zelfs 's nachts niet..![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutuitkering![]()
En 't weer zit niet mee.. Zelfs 's nachts niet..![]()
Ik zal trouwens eens m'n was ophangen![]()
Hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Agh ja, dan maar op je ikea klapstoel je uitkering weg kantelenen wachten op beter weer
![]()
![]()
btw, Ik weet niet wat de reden is wrom je gedwongen thuis zit, maar ik merk dat het al iets verbeterd, er komen langzamer hand wat meer banen vrij, maar dat kan ook puur aan de regio liggen.
Ik kwam er ook net achterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:22 schreef theguyver het volgende:
[..]fuck mijn was.....
thnx bijna vergeten.
waarom ga je dan niet verhuizen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
HahaNouja, je komt met geen diploma's en hevige ADD niet zomaar aan een baan hier in Drenthe
Al ben ik zat dat het continu verweten wordt aan ADD. Ik bedoel, zet me aan de lopende band en dan kan ik geconcentreerd bezig! Soort werk interresseert me niet meer..
[..]
Ik kwam er ook net achter
agh ja, ken het, tip uitzend bureau elk baantje pakken, op een gegeven moment pik je veel dingen op en bouw je ervaring op, voor je het weet heb je dan puur door ervaring een leuke baan die bij je past.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
HahaNouja, je komt met geen diploma's en hevige ADD niet zomaar aan een baan hier in Drenthe
Al ben ik zat dat het continu verweten wordt aan ADD. Ik bedoel, zet me aan de lopende band en dan kan ik geconcentreerd bezig! Soort werk interresseert me niet meer..
[..]
Ik kwam er ook net achter
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.. Maar dat is ook weer een verandering die ik niet aan lijk te kunnen (door eerdere ervaringen)..quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh ja, ken het, tip uitzend bureau elk baantje pakken, op een gegeven moment pik je veel dingen op en bouw je ervaring op, voor je het weet heb je dan puur door ervaring een leuke baan die bij je past.
momenteel zal het wel karig zijn, maar dat trekt wel bij, de studenten zijn de komende paar weken aantrekkelijker en goedkoper.![]()
btw wat ook werkt, is het volgende,
Pak een lunchtrommel en een goeie kan koffie, extra overdrijven neem slaapzak en luchtbed mee.
men gaat naar een uitzend bureau je meld je aan en meld dat je niet eerder we gaat voor je werk hebt.
Parkeer je op een goeie stoel ga een boekje lezen, met koffie lunch etc.
als ze elke keer wat vragen, gelijk antwoorden met "heb je al wat gevonden."
Pak desnoods je tas beetje uit, laat beetje doorschemeren dat je serieus van plan bent te overnachten.
Werkt dit allemaal niet dan meld je als laatste redmiddel "ik meen dat dit een goed uitzendbureau was schijnbaar heb ik me vergist, ik zal mijn vrienden ook maar melden dat hier bij deze toke geen werk te vinden is, en pak langzaam in"
langste wat ik ooit heb moeten wachten was 50 minuten.
mm dat is jammerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.. Maar dat is ook weer een verandering die ik niet aan lijk te kunnen (door eerdere ervaringen)..
[..]Dat zag ik even helemaal voor me. En het lijkt me serieus nog wel wat om te proberen. Zonder te lachen. Is weer een uitdaging haha. Thanks!
langste wat ik ooit thuis gezeten heb is 3 weken, maja toen vond ik ook ff dat ik genoeg gewerkt had, 3 jaar non-stop doorgewerkt zonder echte vakantie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.. Maar dat is ook weer een verandering die ik niet aan lijk te kunnen (door eerdere ervaringen)..
[..]Dat zag ik even helemaal voor me. En het lijkt me serieus nog wel wat om te proberen. Zonder te lachen. Is weer een uitdaging haha. Thanks!
3 weken thuis zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
langste wat ik ooit thuis gezeten heb is 3 weken, maja toen vond ik ook ff dat ik genoeg gewerkt had, 3 jaar non-stop doorgewerkt zonder echte vakantie.
Als je dit kan, baantje gegarandeerd ook al is het een klote baan, je hebt iets.
Zo en nu Tukken![]()
Welke kant van het land had ik dan aan moeten denken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm dat is jammer
anders had ik misschien nog wat voor je.
N - Hquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef Divje het volgende:
[..]
3 weken thuis zittenIk al 8 jaar..
en ben nog maar 24. Ik ga ze lastig vallen nu bij de uitzendbureaus, en als het zeuren niet helpt ga ik jouw manier proberen
![]()
Slaap lekker!
[..]
Welke kant van het land had ik dan aan moeten denken?
quote:
Murning.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Dotteke is er weer lekker vroeg bij, zoals altijd
Morge!
Okquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Morge Blaadje!
Ik heb nog niet geslapen. Rond 5 uur wilde ik mijn ogen dicht doen. Kreeg ik een sms'je (rest is nvt).
Mogguh theguyver. Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef theguyver het volgende:
moge, op de seconden op tijd op mijn werk beland
Ja was al weer om 6 uur beneden!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Dotteke is er weer lekker vroeg bij, zoals altijd
Morge!
Morguh Blaadjes, tot een uurtje of 3 redelijk, daarna wakker slapen draaien, wakker slapen en draaien. Maar ik weet niet beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Murning.![]()
Ja Dotje is altijd mooi op tijd.
Beetje kunnen slapen allebei?
Jemig zo laat/vroeg nog op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Morge Blaadje!
Ik heb nog niet geslapen. Rond 5 uur wilde ik mijn ogen dicht doen. Kreeg ik een sms'je (rest is nvt).
Droom jij dan ook zo veel als je in dat slapen/wakker/draaien zit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Blaadjes, tot een uurtje of 3 redelijk, daarna wakker slapen draaien, wakker slapen en draaien. Maar ik weet niet beter.
45 minuten geleden, normaal ben ik altijd ruim op tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh theguyver. Goed bezig!
Hoe laat moet je er zijn?
Oh spannend, details willen we weten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
45 minuten geleden, normaal ben ik altijd ruim op tijd.
werd alleen opgehouden door mijn nieuwe huisgenoot
Ik noem hem momenteel Henk, ik kreeg weinig van zijn verhaal mee, vonochtend er zat een nogal energieke meid omheen te stuiteren. (ik vermoed dat die in een ketel energy drank was gevallen)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh spannend, details willen we weten!
Ohhhh, tegenvaller. Ik dacht iets met vrouw, verleiding en een vluggertjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik noem hem momenteel Henk, ik kreeg weinig van zijn verhaal mee, vonochtend er zat een nogal energieke meid omheen te stuiteren. (ik vermoed dat die in een ketel energy drank was gevallen)
hahahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ohhhh, tegenvaller. Ik dacht iets met vrouw, verleiding en een vluggertje
Nee, niet meer, heb ik wel heel erg gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Droom jij dan ook zo veel als je in dat slapen/wakker/draaien zit?
ik wel, niet normaal.
Ok, ja ik vind dat heerlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet meer, heb ik wel heel erg gehad.
Ik heb me toen een dromenvanger gekocht en echt het helpt ( of is toeval kan ook )
O positief is niet erg, ik had nare dromen!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, ja ik vind dat heerlijkaltijd positieve dromen.
Jij en Blaadjes kunnen er wat van, stelletje beppersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:34 schreef Blaadjes het volgende:
Die Lavenderr
http://www.thuisserver.ne(...)-2013&c_reeks=BNW+SC
Ja dan is het niet leuk idd. Het enige vervelende is dat ik af en toe op precies het verkeerde moment wakker wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O positief is niet erg, ik had nare dromen!!!
Doei Dotje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff de hort op, hoop dat ik niet weer een bui regen over me heen krijg.
Tot laterss!!!!!
Ja das niet leuk, je wordt natuurlijk wakker als het te leuk wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dan is het niet leuk idd. Het enige vervelende is dat ik af en toe op precies het verkeerde moment wakker wordt.
Bye bye, tot latersssss Blaadjes!quote:
Waarom zo'n simpele smiley bij Bauke?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:
Blanco Pro Cycling Team
Robert Gesink![]()
![]()
Bauke Mollema![]()
Laurens ten Dam![]()
Lars Boom![]()
![]()
Bram Tankink![]()
![]()
![]()
Maarten Wynants![]()
Lars-Petter Nordhaug![]()
Sepp VanMarcke![]()
Tom Leezer
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:
Blanco Pro Cycling BelkinTeam
Robert Gesink![]()
![]()
Bauke Mollema![]()
Laurens ten Dam![]()
Lars Boom![]()
![]()
Bram Tankink![]()
![]()
![]()
Maarten Wynants![]()
Lars-Petter Nordhaug![]()
Sepp VanMarcke![]()
Tom Leezer
ja gister toch veranderd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo klopt ie.
Ik vind die kleuren echt lelijk. Dat lichtgroen blegh.
Was je net voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo klopt ie.
Ik vind die kleuren echt lelijk. Dat lichtgroen blegh.
Zonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
En Blaadjes, je boft met het weer! Zonnetje erbij
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Was je net voor.
Ik dacht al waar is Lav nou? Ja aardig weer maar veel bewolking nog steeds. Vanmiddag toch maar een beetje de hort op. Jammer dat bijna iedereen moet werken.
Als troost voor julliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zon
Ik zie weer alleen maar wolkjes
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zon
Ik zie weer alleen maar wolkjes
Volop zon zegt hij, nou hier niet bewolkt en triest b uiten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Het weer is nu super hier, volop zon!
Ik ga even naar het strand. Werkse nog zwoegers!
Lekker zeg! Het duimen heeft geholpen. Have fun!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
Het weer is nu super hier, volop zon!
Ik ga even naar het strand. Werkse nog zwoegers!
Hier ook heel mooi weer. Volop zon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volop zon zegt hij, nou hier niet bewolkt en triest b uiten!
Heeft zeker geholpen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker zeg! Het duimen heeft geholpen. Have fun!
kijkt regelement na,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft zeker geholpen!
Wordt het toch nog een bruin blaadje dit jaar.
Koud biertje iemand?.
Geniet er dan maar lekker van, voor het weet is het weer afgelopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook heel mooi weer. Volop zon.
Doe mij maar een kopje theequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft zeker geholpen!
Wordt het toch nog een bruin blaadje dit jaar.
Koud biertje iemand?.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijkt regelement na,
er staat hier niks in over drinken onder werktijd
YES PLEASE![]()
1 koud biertje...vangenquote:
Krijg ik er een lekker koekje of chocolaadje bij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
1 koud biertje...vangen
En een kopje thee...die kom ik wel even brengen. Gooien geeft zo'n zooitje
Krijg je daar een ban voor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Reageert nog niet op m'n DM. Voor topickapen of zulks
We gaan toch geen namen noemen hé!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je daar een ban voor?
Ha ha ken er zat die een topic voor je neus wegkapen!!!
Nee, zou niet durven ( was niet hier hoor)quote:
Wou al zeggen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zou niet durven ( was niet hier hoor)
Ik lag er al heel vroeg in voor mijn doen, veel last van mijn rug (weer teveel in de tuin gedaan)quote:
Mogguh Dotje!quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag er al heel vroeg in voor mijn doen, veel last van mijn rug (weer teveel in de tuin gedaan)
Maar was er ook weer vroeg uit
Morguh all
Morguh....................quote:
Nou lekker dan. Hier schijnt de zon nu nog maar het schijnt dat er straks wolken van zee binnenkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaa, het is zomer, vannacht in Twente nachtvorst!
Na een koude nacht, met in Twente zelfs vorst aan de grond, wordt het vandaag tussen 15 en 18 graden.
Op de meetpost Twente heeft het de afgelopen nacht aan de grond gevroren: -0,8 C!
BronMeteo consult
Morguh jacq.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb half augustus een echte zomer (Tunesie)
quote:
Ja ben er wel aan toequote:
Niks van gemerkt, lag in mijn warme bedje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaa, het is zomer, vannacht in Twente nachtvorst!
Na een koude nacht, met in Twente zelfs vorst aan de grond, wordt het vandaag tussen 15 en 18 graden.
Op de meetpost Twente heeft het de afgelopen nacht aan de grond gevroren: -0,8 C!
BronMeteo consult
Lekker!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik heb half augustus een echte zomer (Tunesie)
je zit vast?quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker!
Geen vakantie voor mij dit jaar.
Mogguh theguyver! Dat vind ik juist heerlijk fietsen....dat je denkt..oe frisjes maar als je een poosje aan het trappen bent is het precies goed.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, lag in mijn warme bedje.
Al was het best frisjes vanochtend in mijn bloes naar werk!
whooptydooo veel mail vandaag![]()
![]()
Lekker genieten, eindelijk weer naar jou land of nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
Ja ben er wel aan toe
morguh dot
Juist, ben ook een gevaar op de weg in een auto + stad plus fiets is veel fijner.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mogguh theguyver! Dat vind ik juist heerlijk fietsen....dat je denkt..oe frisjes maar als je een poosje aan het trappen bent is het precies goed.
Dat zei me zus ook alquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, lag in mijn warme bedje.
Al was het best frisjes vanochtend in mijn bloes naar werk!
whooptydooo veel mail vandaag![]()
![]()
Daarom, de beweging die je kan doen moet je ook doen, alleen maar goed voor je lijf en je voelt je er vaak beter bij!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, ben ook een gevaar op de weg in een auto + stad plus fiets is veel fijner.
aangezien ik door zware blessure, weinig beweging krijg ( kantoor werk) is het wel fijn dat dit wel super gaat =D
Ik ga zelden tot nooit weg hoor, vorig jaar voor het eerst in 21 jaar of zo een paar dagen weggeweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee in een wurggreep van financiën en een nieuwe baan.
daarom bestond mijn vakantie in klussen genieten van weer en dagje waarbeekquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zelden tot nooit weg hoor, vorig jaar voor het eerst in 21 jaar of zo een paar dagen weggeweest.
Het is mij ook te duur die vakantie, en voor mij hoeft het ook niet.
Vind het altijd zonde geld, kijk wat zo vakantie kost, denk altijd wat ik daar thuis allemaal mee kan doen.
Maar goed zijn mensen die het er wel voor overhebben en dat mag!!
Klopt, maar ik zou toch wel graag een paar weken in een tentje naar zuid Frankrijk gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zelden tot nooit weg hoor, vorig jaar voor het eerst in 21 jaar of zo een paar dagen weggeweest.
Het is mij ook te duur die vakantie, en voor mij hoeft het ook niet.
Vind het altijd zonde geld, kijk wat zo vakantie kost, denk altijd wat ik daar thuis allemaal mee kan doen.
Maar goed zijn mensen die het er wel voor overhebben en dat mag!!
Klussen, zijn er meer die de vakantie daar voor gebruiken, niets mis mee, zijn dingen die ook moeten gebeuren. EN er zijn zat leuke dingen te doen die weinig tot niets kosten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarom bestond mijn vakantie in klussen genieten van weer en dagje waarbeek
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou toch wel graag een paar weken in een tentje naar zuid Frankrijk gaan.
Dit dus, ik ga komend jaar wel een weekje naar een grote stad als Rome of Parijs, vorig jaar Kopenhagenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klussen, zijn er meer die de vakantie daar voor gebruiken, niets mis mee, zijn dingen die ook moeten gebeuren. EN er zijn zat leuke dingen te doen die weinig tot niets kosten.
Het is maar wat je eisen zijn!
Heb al wel een bordje in de tuin: Place des Cevennesquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]tentje in de tuin, en vraag aan de buren of ze frans tegen je willen lullen.
Ga naar de bakker en vraag om stokbrood.
Zet voor jezelf een gore bak koffie, en pak een dikke stift en schrijf voor elk straatnaam bordje LE.
ces't voila le France sensation
Ga je op je fietsje naar Frankrijk (geintjuhhhhh)quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:59 schreef Blaadjes het volgende:
Maar in september misschien lang weekend naar Rome of Jeruzalem. Mini vakantie en beide steden wil ik graag eens zien.
Ik zou zeggen zet je tent een week hier in de tuin, mijn buren spreken altijd Frans onder elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]tentje in de tuin, en vraag aan de buren of ze frans tegen je willen lullen.
Ga naar de bakker en vraag om stokbrood.
Zet voor jezelf een gore bak koffie, en pak een dikke stift en schrijf voor elk straatnaam bordje LE.
ces't voila le France sensation
Wat? als ik iemand zo gek zou krijgen zo ik dat best willen doen op de fiets, waarom niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je op je fietsje naar Frankrijk (geintjuhhhhh)
Leuk, dan heb je toch idd geval een vakantie in het vooruitzicht toch?
Ja, zou je dat wel willen, hoelang zou je er over fietsen denk je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat? als ik iemand zo gek zou krijgen zo ik dat best willen doen op de fiets, waarom niet?
Idd, Heb er ook al zin in.
Geen idee, nooit zo over nagedacht maar het zou me wel leuk lijken. Wil je mee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zou je dat wel willen, hoelang zou je er over fietsen denk je?
ff kijken ik fiets zo'n 30 km per dag, na zo'n beetje 150 km volgepakt dag fietsen ben je best kapot, dus ruwe gok je bent zo'n 4 dagen onderweg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee, nooit zo over nagedacht maar het zou me wel leuk lijken. Wil je mee?
Naar de Cevennes wel langerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff kijken ik fiets zo'n 30 km per dag, na zo'n beetje 150 km volgepakt dag fietsen ben je best kapot, dus ruwe gok je bent zo'n 4 dagen onderweg.
als je althans dit een beetje aanhoud
Lief dat je dat vraagt, maar mag ik vriendelijk bedankenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee, nooit zo over nagedacht maar het zou me wel leuk lijken. Wil je mee?
+7 meiden en een opblaaspopquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
daarom bestond mijn vakantie in klussen genieten van weer en dagje waarbeek
Jaartje geleden ff roadtripje van 10 jaar ervoor ff opnieuw gedaan in 4 dagen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Naar de Cevennes wel langer1200 km zo'n beetje en dat is via tolwegen. Gaat niks worden vrees ik maar als ik de tijd zou hebben lijkt het me best leuk!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
+7 meiden en een opblaaspop
Morning all!
Deed die iets niet goed als die een opblaaspop nodig had/heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning all!
O wat een prachtig uitzicht zeg!! Geweldig!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jaartje geleden ff roadtripje van 10 jaar ervoor ff opnieuw gedaan in 4 dagen.
van enschede naar calais volgende ochtend met boot naar Dover en s'avonds weer terug.
Dag er op langs de gehele normandische kust gereden en langs veel herkenbare punten geweest.( Omaha beach Juno sword en Utah begraafplaats en point du hoc)
Dag er op naar St mont michelle gereden ... mooiste slaapkamer uitzicht ooit gehad.
[ afbeelding ]
en de dag er op 1 grote streep weer naar huis![]()
One of the best roadtrips ever!!
btw niet mijn foto ( nacht/avond foto wou niet zo mooi) maar zo zag ik het wel vanuit mijn raam!
Volgens mij was die pop van die ene vent die later van de trap gekukeld is .quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deed die iets niet goed als die een opblaaspop nodig had/heeft
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prachtig uitzicht zeg!! Geweldig!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij was die pop van die ene vent die later van de trap gekukeld is .
theguyver had het veel te druk met die 7! meiden
Daar zit je idd prachtig, zou ook wel iets voor mij zijn!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De andere kant, rode pijltje was ons pension.
Nee Lav, Ik was naar de kinderboerderij
En die jongen maakt het goed, laatst nog gesproken, lichte hersenschudding en een alcohol vergiftiging.
De opblaaspop is lek, die dobberde vorige week bij ons door de straat
Is ook niet zo heel ver weg, Btw de-tour via parijs is ook altijd de moeite waardquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit je idd prachtig, zou ook wel iets voor mij zijn!
Haha idd!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning all!
Goed! Alhoewel...de zon trekt zich alweer terug en warm is het ook niet.quote:
Ja ook goed, idd de laatste dagen...nou ja 2 dagen. Vandaag nog en vrijdag. morgen weer vrij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Alhoewel...de zon trekt zich alweer terug en warm is het ook niet.
En met jou? Laatste paar dagen met je oude collega's he?
Nou, dat hoop ik niet voor je klanten. Zitten die straks met scheve schermenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ook goed, idd de laatste dagen...nou ja 2 dagen. Vandaag nog en vrijdag. morgen weer vrij.![]()
Beetje de kantjes er vanaf lopen denk ik, haha.
Het hangt altijd "pas" als ik het net opgehangen heb.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik niet voor je klanten. Zitten die straks met scheve schermen
Oh, nou, dan komt het wel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het hangt altijd "pas" als ik het net opgehangen heb.
Vast wel, vakman he!quote:
Wel druk, maar zo tussendoor lukt wel hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vast wel, vakman he!
Alleen geen zin maar ja daar komen we ook wel weer overheen.
Druk bij jou op het werk of gewoon lekker heel de tijd fokken?
Ok, werkse!quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel druk, maar zo tussendoor lukt wel hoor.
Ga nu trouwens wel even wat doen, dus ik zie wel wanneer jij het nieuwe topic opent
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Een pup en een peuter, begin er nooit aan.
Heb een oppas hondje van 10 maanden. ppffff
En wat vies een hond in huis zeg, heb al 7x de zwiffer er door gehaald, hond al geborsteld, zijn mand helemaal uitgezogen en kleed gewassen, maar haren blijven. heb alles schoon gekregen hoor, maar zand en haren maken het zo weer goor
Zand tussen de poten ggrrrr.
Nee, nu weet ik weer waarom ik geen hond wil bah!!!
Is niet mijn hond ha ha anders had je hem zo gekregen, als.................................quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:28 schreef theguyver het volgende:
[..]als ik de plek er voor had.....
puppie !!!
Als inderdaad,
hahahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet mijn hond ha ha anders had je hem zo gekregen, als.................................
lol heb zo'n vermoeden dat jezelf voor ajax bent?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemiddag druk dagje gehad. slaapkamer van zoon geheel gestript.
Morgen dagje werken dus vrijdag starten met behangen....
Heb super mooi behang gekocht meteen maar nieuw dekbed overtrek en een feyenoord pfff krijg zo wat mijn toetsenbord niet uit besteld
Dat heb je geheel goedquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol heb zo'n vermoeden dat jezelf voor ajax bent?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat heb je geheel goed
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat heb je geheel goed
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:30 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
FC Twente![]()
Lav is voor AZ
ajacied4lf is voor ...geen idee.. meen dat er een PSV logo in zijn avatar zat dus zal wel voor PSV zijn![]()
de rest? ... idk
Ha ha ha echt iets voor jou. Je zoon fan van?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemiddag druk dagje gehad. slaapkamer van zoon geheel gestript.
Morgen dagje werken dus vrijdag starten met behangen....
Heb super mooi behang gekocht meteen maar nieuw dekbed overtrek en een feyenoord pfff krijg zo wat mijn toetsenbord niet uit besteld
Nou ik kom uit een echte ajax familie ben groot fan van ajax wat krijg ik als dank.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha echt iets voor jou. Je zoon fan van?
Ha ha ha ha ha haquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou ik kom uit een echte ajax familie ben groot fan van ajax wat krijg ik als dank.
Twee leuke kids met wat nare fratsen beide voor ja ik ga niet neerzetten beide voor die club ja
quote:
tis beide niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk hoor, voetbal.
Maar nu eerst vanaf a.s. zaterdag
![]()
![]()
![]()
vvvvvvvquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Trouwens ik ging vandaag nieuwe gordijnen kopen voor een slaapkamer.
Ik zei tegen die man ik wil je hele winkel niet kopen hoor
Das mooiquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vvvvvvv
voooo
vvooooeeetttttt
Krijg het me toetsenbord niet uit maar er komt
Voetbal op TV Jacq
Juist!quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk hoor, voetbal.
Maar nu eerst vanaf a.s. zaterdag
![]()
![]()
![]()
Avond blaadjes!!quote:
Ja alles kids, daar ook?quote:
Nou heb amper op de b ank/stoel gezeten vandaagquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep hier ook alles kids.
Ben je nog van de bank afgeweest vandaag?
Jaja vastquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou heb amper op de b ank/stoel gezeten vandaag
Man ben stuk, een pup en een peuter, een tuin die op de kop gezet moet worden, dingen eruit en het zand gelijk matig in de tuin verdelen, nieuwe plantjes die er in moesten. ( allemaal gedaan)quote:
Zap.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
Blaadjes , op België één is een leuk programma over de Tour.
Hij gaat het niet redden zonder af en toe een duwtje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:33 schreef Blaadjes het volgende:
1912 meter omhoog over 22 km. Succes! haha
Precies, zonder training is dat echt keihard afzien. Het omhoog gaan stopt nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij gaat het niet redden zonder af en toe een duwtje.
Slopend. En hij móet nog zo'n stuk. Klasse hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, zonder training is dat echt keihard afzien. Het omhoog gaan stopt nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |