En verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Volgend jaar weer theguyverquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
herfst.....graag topic aanpassen
zomer komt nog .... hoop ik
Hoop doet leven.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
herfst.....graag topic aanpassen
zomer komt nog .... hoop ik
Ik had voorrang op een kruising en opeens komt er iemand van links tegen mij aan met volle vaartquote:Op zondag 23 juni 2013 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
Ja dat geloof ik. Gelukkig alleen schade aan de auto.
Wat gebeurde er?
Ok minder! Inmiddels al weer van de schrik bekomen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had voorrang op een kruising en opeens komt er iemand van links tegen mij aan met volle vaart
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zittenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok minder! Inmiddels al weer van de schrik bekomen?
ff lekker aan de waterpijp joh!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zitten
Jemig wat een schrikquote:Op zondag 23 juni 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu wel ja, maar schrik blijft toch best lang in je lichaam zitten
Geef eens een tip , ik kan niets leuks ontdekkenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Blaadjes het volgende:
Zo tegen de wind in weer thuis...pfff haha
Wat kijken we vanavond?
gelukkig zit ik de komende dagen weer heerlijk op kantoor en vind ik het niet zo erg,quote:Op maandag 24 juni 2013 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Morguh!!!
Ik wou bijna zeggen ik ga lekker genieten van de zon, maar helaas die is ver te zoeken denk ik de komende dagen.
Ik lig er ook niet zo wakker van hoor, als het maar droog is dan heb ik dit liever dan 30 graden.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
gelukkig zit ik de komende dagen weer heerlijk op kantoor en vind ik het niet zo erg,
MAAAAAAAAAR in het weekend wil ik zon![]()
mja... ik wil wel meer, het liefst ....
[ afbeelding ]
Mario is leuk! mario kart is oorlog, als dat gespeeld word bij mij thuis dan kan de hele stad meegenieten, afgelopen week al weer nieuwe controller moeten kopen, Voor de gene die zaterdag middag 15:35 in centrum enschede liep en moest uitwijken voor langsvliegende controller excusses namens mijn broertje..quote:Op maandag 24 juni 2013 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet zo wakker van hoor, als het maar droog is dan heb ik dit liever dan 30 graden.
Mario blijft leuk!!!!
MWaha ha ha ha ben ik toch blij dat ik een weekend eerder in Enschede was!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mario is leuk! mario kart is oorlog, als dat gespeeld word bij mij thuis dan kan de hele stad meegenieten, afgelopen week al weer nieuwe controller moeten kopen, Voor de gene die zaterdag middag 15:35 in centrum enschede liep en moest uitwijken voor langsvliegende controller excusses namens mijn broertje..
Elk weekend is het wel een keer raak hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MWaha ha ha ha ben ik toch blij dat ik een weekend eerder in Enschede was!
O............ ja hoor kan er heel goed tegen, jij dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 09:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Elk weekend is het wel een keer raak hoor.
volgende keer mag je wel mee doen Dot.
als je tenminste tegen je verlies kan
Ik zeker wel, maar ik verlies niet..quote:Op maandag 24 juni 2013 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O............ ja hoor kan er heel goed tegen, jij dan?
Ik speel niet echt spelletjes, ooit in speelde ik maar is al een tijdje geleden.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zeker wel, maar ik verlies niet..![]()
enige spelletje dat bij mij enige frustratie opwekt is spyro, vooral als je met zijn 2en speelt je wil samen werken maar door brakke besturing leid het tot frustratie..
FB games, tuintje harken en zo... blaadjesquote:Op maandag 24 juni 2013 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik speel niet echt spelletjes, ooit in speelde ik maar is al een tijdje geleden.
Op facebook doe ik wel eens een spelletje maar is niet te vergelijken met de spelletjes die jij speelt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:09 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze stralende zomerdag deze druilerige herfstdag
Blaadjes geniet van elke druppel, die wordt dit jaar niet snel bruinquote:Op maandag 24 juni 2013 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]lalala ik negeer het woordje Herfst
![]()
De enige die het heerlijk vind is blaadjes gok ik
Haha, gelukkig ben ik van mezelf al een beetje bruin.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blaadjes geniet van elke druppel, die wordt dit jaar niet snel bruin
(ook niet in het echt trouwens, en dat is dan wel weer jammer)
Fijn dat de uitslagen goed waren!! xxquote:Op maandag 24 juni 2013 12:03 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Teveel Futurama gekeken vannachtKrijg Zoidberg z'n uitspraken niet meer uit m'n hoofd
![]()
Was wel een geruststellingquote:Op maandag 24 juni 2013 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat de uitslagen goed waren!! xx
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Was wel een geruststelling.. Hoe gaat het met Dotteke?
Awwquote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Met mij gaat alles okidoki hoor, alleen een beetje nat, net een flinke plensbui op de kop gekregen gggrrr!!!
Thnxquote:
O, daar ben je klaar mee, en zelf, geen klachten gekregen ?quote:
EU MAFFIAquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zo wat een verkwisting en wij maar bezuinigen
Een euro parlementarier verdient 6200 euro per maand
4200 euro onkosten vergoeding, ( hiervoor hoeven geen bonnetjes etc overlegd te worden)
300 per dag als ze aanwezig zijn. ( dag geld vergoeding)
800 euro voor een reisje.
Ze krijgen zelfs geld voor het aantal uren dat ze in de auto zitten.
Het is toch van de zotte hoeveel geld er daarom gaat.
Eigenlijk wordt het tijd dat wij Nederlanders eens opstaan met zijn allen.
Maar hoe krijg je iedereen mee?/
_)(*@*$&&@$
Nou zeg dat. De EU ben ik ook helemaal niet blij mee. Maffia gaat me te ver, maar ze kosten tot nu toe alleen maar en we hebben er nog nul komma nul baat bij.quote:
ik zou er solliciterenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
4200 euro onkosten vergoeding, ( hiervoor hoeven geen bonnetjes etc overlegd te worden)
_)(*@*$&&@$
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar ben je klaar mee, en zelf, geen klachten gekregen ?
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehadquote:
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehadquote:Op maandag 24 juni 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je krijgt zeker helemaal niks meer voor je auto he?
Alleen WA-verzekerd?
Ik zou me er zeker in verdiepen, want wellicht heb je toch nog wel recht op iets. Bij WA+ is het dacht ik dagwaarde.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehad
Ja zoiets had ik ook in de vluggigheid ook gelezen. Ik ga het morgen uitzoeken of anders vraag ik inderdaad iemand om even te kijken als ik me nog niet lekker voel.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou me er zeker in verdiepen, want wellicht heb je toch nog wel recht op iets. Bij WA+ is het dacht ik dagwaarde.
Maar ja, met een hersenschudding heb je daar misschien nu geen trek in. Laat anders iemand anders er even naar kijken?
Ja, echt klote voor jequote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook in de vluggigheid ook gelezen. Ik ga het morgen uitzoeken of anders vraag ik inderdaad iemand om even te kijken als ik me nog niet lekker voel.
Wel pech, eerste keer dat ik iets met auto heb gelijk zoiets
Hmm. En spierpijn waarschijnlijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehad
Zeker. Dat maakt de materiële schade ook makkelijk te relativeren eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Geluk bij een ongeluk dat je 'alleen maar' een lichte hersenschudding hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Irritant, maar gelukkig valt het mee als ik hoor dat je auto total loss is.
quote:
Kan me wel voorstellen dat het even duurt voordat je het 'verwerkt' hebt, succes daarmee.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Had veel vervelender kunnen aflopen, dus ik klaag niet te veel.
Dat heb je zeker, hou je je nek in de gaten??quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Redelijk. Lichte hersenschudding heb ik er aan overgehouden. Echt enorm veel geluk gehad
Neem maar een letselschade advokaat in de armen, kost niets en je weet precies wat je allemaal doen moet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel terug krijg. Was totaal niet mijn fout namelijk, maar moet me er nog even wat in gaan verdiepen. Morgen maar even gaan uitzoeken, te drukke dag gehad
O kijk daar mee uit, ga daar mee naar de dokter en laat het vast leggenquote:
ehm niet.... te veel meningen in dit landjequote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Dotteke het volgende:
_)(*@*$&&@$
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm niet.... te veel meningen in dit landje
quote:
Ja blijft leuk nummer he?quote:
jup inderdaad had, woensdag vrij...quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja blijft leuk nummer he?
Onverwacht een dagje vrij morgen ivm het weer. Zou leuk zijn als ze dat bij 25 graden ook zeiden
Dan begin ik nu te duimen voor je dat het morgen een mooie zonnige dag wordtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja blijft leuk nummer he?
Onverwacht een dagje vrij morgen ivm het weer. Zou leuk zijn als ze dat bij 25 graden ook zeiden
Nou dat vind ik aardig!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begin ik nu te duimen voor je dat het morgen een mooie zonnige dag wordt
Ik heb mijn momentenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat vind ik aardig!
Zo af en toe kun jij best lief uit de hoek komen he?
Klopt, enige kans dat je dat een beetje kan opvoeren....die momenten?quote:
One does one's best dear Leavejequote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Klopt, enige kans dat je dat een beetje kan opvoeren....die momenten?
Já! Heb er zo'n zin in, verheug me erop. En jij?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Heb je al de kriebels voor de tour?
Ja ik ook! Ik hoop echt dat het weer eens echt spannend wordt. Geen uitgemaakte zaak maar strijd tot aan het einde!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Heb er zo'n zin in, verheug me erop. En jij?
Echt top dat we er (ook) hier lekker over van gedachten kunnen wisselen he?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik hoop echt dat het weer eens echt spannend wordt. Geen uitgemaakte zaak maar strijd tot aan het einde!
Ja leuk idd, de speciale topics daarvoor gaan me toch te snelquote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt top dat we er (ook) hier lekker over van gedachten kunnen wisselen he?
Ik hoop ook dat mijn 'adoptie-wielrenner' Danny van Poppel het goed gaat doen.
Heb jij nog iemand geadopteerd?
Nope, die is te bekend. Het moet een tamelijk onbekende renner zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja leuk idd, de speciale topics daarvoor gaan me toch te snel
Johnny Hoogerland natuurlijk.
tsssquote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, die is te bekend. Het moet een tamelijk onbekende renner zijn.
Doe ik Dries alvast om in de stemming te komen.quote:
Ja had ik gezien, ik gebruik PRISM. echt ideaalquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe ik Dries alvast om in de stemming te komen.
Heb eerder vandaag Danny Vera al gedaan.
![]()
En nu maar duimen dat Gesink zaterdag weer zover hersteld is dat hij mee kan doen.
Toch hou ik mijn hart vast, want reken maar dat dat pijn doet bij het ademhalen, een gekneusde rib. En ja, hoe langzaam hij ook aan kan doen, hij moet de rit wél uitrijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja had ik gezien, ik gebruik PRISM. echt ideaal
Dries...uhm...lama.
Zeker te hopen. scheelt dat hij rustig aan kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |