ja tochquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En deze ultieme baas
[ afbeelding ]
Die is echt goedquote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En deze ultieme baas
[ afbeelding ]
Geef die man een medaillequote:Op zondag 23 juni 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En deze ultieme baas
[ afbeelding ]
och, ik kom thuis en ik krijg weer 33492 uur gezeur omdat er een paar regendruppeltjes op me gevallen zijnquote:
rot zelf op jongeman!quote:
je had je regenpak aan moeten doenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
och, ik kom thuis en ik krijg weer 33492 uur gezeur omdat er een paar regendruppeltjes op me gevallen zijn
ah herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, ik moet braaf op een stoeltje zitten, en dat de hele dag en dan braaf om 10 uur naar bed
Je bent 18quote:Op zondag 23 juni 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee, ik moet braaf op een stoeltje zitten, en dat de hele dag en dan braaf om 10 uur naar bed
jawel, anders word ik op straat geschoptquote:Op zondag 23 juni 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent 18je hoeft niet meer naar ze te luisteren hoor
doen ze toch nietquote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jawel, anders word ik op straat geschopt
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vaak genoeg op straat gestaan samen met ma en broer toen ik jong was hoor
watquote:Op zondag 23 juni 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vaak genoeg op straat gestaan samen met ma en broer toen ik jong was hoor
hmm oke. nja kan je niet helpen ofzoquote:Op zondag 23 juni 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga er liever niet verder op in, maar ik bedoelde meer dat ze het wel degelijk doen ja.
knuffelquote:Op zondag 23 juni 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga er liever niet verder op in, maar ik bedoelde meer dat ze het wel degelijk doen ja.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jawel, anders word ik op straat geschopt
quote:
Ik heb niet zo heel veel gedaanquote:
geleerd, PS3 gekocht en gechilldquote:Op zondag 23 juni 2013 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel gedaan
Beetje sims gespeeld, en jij?
Heb je ook games gekocht?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
geleerd, PS3 gekocht en gechilld
fifa en GTA 4 zitten erbijquote:
GTAquote:Op zondag 23 juni 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fifa en GTA 4 zitten erbij
dus ik wil alleen nog ff zo'n online code voor fifa
en dan in september NHL 14
heb jij ook een ps3?quote:Op zondag 23 juni 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GTAik speelde altijd little big planet
![]()
![]()
Nee mn broerquote:
Heb geen gold :Squote:Op zondag 23 juni 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar met een xbox kun je niet online?
Mooie kleur die tweedequote:Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou ik dan zo mijn haar doen of niet
Maak van dat blauwe lichtgroen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hequote:
#goltviervejahquote:
Supertofquote:Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar ben ik geweest, dat gebouw heb ik gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ebouw_in_moskou.html
echt wtf
Nicequote:Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daar ben ik geweest, dat gebouw heb ik gezien
Die groene kleur.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 ookquote:
je motivatiebrief schrijvenquote:Op zondag 23 juni 2013 17:57 schreef Rezania het volgende:
Ik moest nog dingen doen, maar ik ben helemaal vergeten wat. Nou ja, dan zal het wel niet belangrijk zijn.
Ik wil ze anders wel zienquote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jmaar ik wilde haar mijn foto's laten zien
Nou, laat dan maar zitten, vrouwending dus.quote:
Jaaaquote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, laat dan maar zitten, vrouwending dus.
Ik moet nu denken aan dat je naar iemand op straat zwaait en er zwaait iemand anders terug die je niet kentquote:
Je kent me tochquote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan dat je naar iemand op straat zwaait en er zwaait iemand anders terug die je niet kent.
gewoon terugzwaaien ja toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan dat je naar iemand op straat zwaait en er zwaait iemand anders terug die je niet kent.
hihiquote:
Je wordt van zelf wel wakkerquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe is t met mn lekkerding? [ afbeelding ]
Ja goeeeed, gister terug uit Rome. Was heerlijk warm!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe is t met mn lekkerding? [ afbeelding ]
Bruin geworden?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja goeeeed, gister terug uit Rome. Was heerlijk warm!Hoe ist met ons Ets?
Nee valt mee, ben ook niet verbrand. Veel in de schaduw gebleven omdat het uit de schaduw te warm was. En niet huilen, komt goed. (oh het gaat al goedquote:Op zondag 23 juni 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bruin geworden?
Ik ben nu heel erg dood aan het gaan en ik ben blut en ik ben aan het huilen van moeheid.![]()
Oke, ik overdrijf. Gaat goed.
LBquote:
quote:
glittergayfight hierquote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
LB REZANIKA SCHELDT MIJ UITvind ik niet kunnen
Haha, ik mag dat van LB.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet gifjes posten, anders worden de modjes weer boos zoals met letmein toen.
LB.quote:
raaaaarrrquote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zwaai vaak naar onbekenden, heel vaak zwaaien ze niet terug
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
raar johquote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ja die is echtquote:
in welke situaties?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef Drabit het volgende:
Ik zeg vaak goedemorgen/goedemiddag tegen onbekenden en vaak zeggen ze iets terug.
Ja, daar reageren ze wel op heh.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:49 schreef Drabit het volgende:
Ik zeg vaak goedemorgen/goedemiddag tegen onbekenden en vaak zeggen ze iets terug.
Tijdens seksquote:
Ja nee een lul neuken is leukquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
Met een kut welquote:
neequote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
een kut is gewoon een misvormde ovaalachtige gat.
Niet zomaar te omschrijven, maar het is niet misvormd, in ieder geval de meeste niet!quote:
Misvormd ovaal gat?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
een kut is gewoon een misvormde ovaalachtige gat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En nu ben jij dus die persoon die niet terug zwaait.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
Misvormd ovaal gat?ja zoiets. niet te begrijpen. niet lekker. gewoon. niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een sterretje is wel wat wil je zeggen?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja zoiets. niet te begrijpen. niet lekker. gewoon. niks.
Maar zonder dat ding was jij er niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel eens 1 gezien, aangeraakt, geproefd?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, nee, nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel eens 1 gezien, aangeraakt, geproefd?
Gezien checkquote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
en heb jij ooit een lul gezien, aangeraakt, geproefd?
Dussssssssss... Volgens mij is het zo wel weer genoeg geweest.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ja, neequote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Homofoob!quote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dussssssssss... Volgens mij is het zo wel weer genoeg geweest.
heb jij iemand anders zijn lul aangeraakt?quote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Gezien check
Aangeraakt check
Geproefd non
Denk gewoon die van zichzelf.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij iemand anders zijn lul aangeraakt?![]()
Dat werd niet gevraagdquote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij iemand anders zijn lul aangeraakt?![]()
Mag bij mij ook hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jmaar ik wilde haar mijn foto's laten zien
nee ok, ik dacht ik vraag het ff voor de zekerheidquote:
En anders precies hetzelfde als jouquote:Op zondag 23 juni 2013 19:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee ok, ik dacht ik vraag het ff voor de zekerheid
dit dusquote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, ja, nee
en dan is die 2e ja die van mezelf
baasquote:Op zondag 23 juni 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
En anders precies hetzelfde als jou
[..]
dit dus
zou ik ook zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, ja, nee
en dan is die 2e ja die van mezelf
Prachtige foto, wordt mijn Bureaublad achtergrond!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:02 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een echte superfotograaf. #yolo #chillings #twitter #hashtags
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Prachtige foto, wordt mijn Bureaublad achtergrond!
Wie vinden dat danquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, van die mannen die vinden dat homo's minstens één keer wat met een meid moeten doen voor de zekerheid, maar zelf nog nooit een jongen hebben aangeraakt.
Daar ken ik een handjevol mensen vanquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, van die mannen die vinden dat homo's minstens één keer wat met een meid moeten doen voor de zekerheid, maar zelf nog nooit een jongen hebben aangeraakt.
Er bestaan genoeg van dat soort mannen, geloof me maar.quote:
ik raak iemand anders zijn pik niet aanquote:
inderdaad, zieke sausage fest tijdens het douchenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Wss iedere man wel die ooit op een sport heeft gezeten
quote:
eikels inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg van dat soort mannen, geloof me maar.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Let niet op mijn rare snelkoppelingen
[ afbeelding ]
nou dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik raak iemand anders zijn pik niet aan
Het idee dat ik iemands penis aan moet raken brrrrrquote:Op zondag 23 juni 2013 19:03 schreef Rezania het volgende:
Tegenwoordig niet meer, ze douchen allemaal in hun onderbroek.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik raak iemand anders zijn pik niet aan
[..]
inderdaad, zieke sausage fest tijdens het douchen
en kutjesquote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het idee dat ik iemands penis aan moet raken brrrrr
Dat hebben jullie met tieten dus?
Ik vind het niet vies of zo, maar ik zou het ook niet geil vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oké, de mijne op zich wel goed. Ook al heb ik vooral geslapenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Saai, maar niet slecht :/. Maar ben nog maar net op de helft!
Jouwe?
Kinderen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, ze douchen allemaal in hun onderbroek.
Tieten en kutjes zijn jouw Voldemort.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
krijg ik allemaal rode vlekken van en kippenvel en dan sterft mn huid af
Slapen is heerlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 19:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, de mijne op zich wel goed. Ook al heb ik vooral geslapen.
dat dusquote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ach ja ieder zijn ding, én minder concurrentie voor mij dusquote:
Etsu concurrentie noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat dus
[..]
ach ja ieder zijn ding, én minder concurrentie voor mij dus
Ga er nou niet op in, krijgen we dat gezeur weerquote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat zou jij niet willen aanraken?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, krijgen we dat gezeur weer.
Piemels !quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat zou jij niet willen aanraken?
Welk gezeur?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
tietenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
de tietenallergie?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Gezeur op vagina's en borsten en dat die vies zijn enzo en iemand daar ziek van wordt. Dat hebben we hier al een keer gehad en dat was niet bepaald grappig.
Dat jij humorloos bent, wil niet zeggen dat we over bepaalde onderwerpen niet mogen praten.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Gezeur op vagina's en borsten en dat die vies zijn enzo en iemand daar ziek van wordt. Dat hebben we hier al een keer gehad en dat was niet bepaald grappig.
Begint met een E, eindigt op tsu. Die zou ik dus echt niet willen aanraken, ieuw!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat zou jij niet willen aanraken?
zeg het zequote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij humorloos bent, wil niet zeggen dat we over bepaalde onderwerpen niet mogen praten.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Begint met een E, eindigt op tsu. Die zou ik dus echt niet willen aanraken, ieuw!
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij humorloos bent, wil niet zeggen dat we over bepaalde onderwerpen niet mogen praten.
Dames, we gaan niet weer beginnen he?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Begint met een E, eindigt op tsu. Die zou ik dus echt niet willen aanraken, ieuw!
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die zou ik wel durven aanraken hoor. En het idee dat een jongen zich prettig voelt als je daar wat mee doet bevalt me welquote:
hey schatquote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Zal ik niet koken en omde hoek wat te snacken halen?
Ja meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Zit niet te dromen jongen, eet je pizzaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Nee, koken is goedkoper! En lekkerder! Althans als je goed kan koken, maar dat kan je vast wel!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Snacken is altijd lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
rawrquote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, die zou ik wel durven aanraken hoor. En het idee dat een jongen zich prettig voelt als je daar wat mee doet bevalt me wel. Maar in me hoef ik die niet te hebben nee.
Wow, je bent een ware keukenprinses.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:15 schreef Etsu het volgende:
esell ik heb macaroni gemaakt met ei en kaas. boh. wat lekker
Ik was eerst van plan om het niet te posten, maar door die reactie vond ik dat het toch wel kon.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Dames, we gaan niet weer beginnen he?
Misschien heb ik wel een TR geplaatst.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik was eerst van plan om het niet te posten, maar door die reactie vond ik dat het toch wel kon.
En hij kan er zelf ook om lachen gelukkig.
Spatie heeft eigenlijk wel een puntquote:Op zondag 23 juni 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, koken is goedkoper! En lekkerder! Althans als je goed kan koken, maar dat kan je vast wel!
En je moet niet te lui worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |