Ow shoot ja!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef TAV74 het volgende:
Dacht al dat je dat niet wist: Because the night is van Bruce.
(geschreven in de tijd van Darkness on the edge of town, paste alleen niet op zijn CD en is toen door een ander opgenomen. Hij heeft hem zelf ook wel opgenomen trouwens:
)
Zo ziet het er live bij Bruce uitquote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow shoot ja!
't was alleen niet zo loepzuiver als Patty
Ik zing het nog zo meequote:
Prachtig daar ja! (Limburg. Schotland ook natuurlijk).quote:Op zondag 23 juni 2013 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
zuid limburg, nog onder Valkenburg. Ben daar een tijdje geleden een weekendje met mijn moeder geweest, vlakbij de camping waar we naar toe gaan. Prachtig daar
We lopen daar zo de heuvels in
En ze hebben er ezeltjes op de camping
![]()
Volgend jaar gaan we weer 'fatsoenlijk' weg in de zomer, Schotland uiteraard![]()
![]()
Vind Limburg altijd erg on-Nederlands. En daarom zo mooi denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Prachtig daar ja!
Ooit wil ik nog eens in Limburg wonen. Onze mooiste provincie. Samen met Drenthe.
Ja inderdaad. Het is gewoon buitenland. Ik vind het bourgondische ook zalig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind Limburg altijd erg on-Nederlands. En daarom zo mooi denk ik![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is gewoon buitenland. Ik vind het bourgondische ook zalig.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb overigens net hier thuis aangekondigd dat we naar Turkije emigreren. Arty is er wel een beetje van in de war. Maar ik wil zooooo graag.![]()
Nu wil hij er eerst opvakantie. Maar wat mij betreft gaan we gewoon meteen. Al dat vooronderzoek
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Turkije ja? Ik zou er niet dood gevonden willen worden, maar goed
![]()
Moedig besluit hoor
![]()
Nou, ik herken dat wel hoor, vind dat niet vreemd. Ik heb het alleen met Groot Brittanniëquote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?
Oh ja dat is herkenbaarquote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het een heerlijk land. Zou ik aanvankelijk ook niet hebben gedacht, maar ik ga zelfs soms in mijn eentje. Ik voel me er enorm thuis. Als ik op het vliegveld aankom, is het net of ik eindelijk echt begin te ademen. Vreemd hè?
Nee vliegen is niet leuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Een bevliegduderingTurkije
Wij zitten al stiekum wat routes in Aus te bekijken voor als we over 2 jaar of zo die richting op gaan
Dromen is leuk.
Vliegen niet
Ja precies. Thuiskomen inderdaad. Ik word er gewoon een gelukter mens van.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik herken dat wel hoor, vind dat niet vreemd. Ik heb het alleen met Groot BrittanniëMaar het gevoel van thuiskomen en dat alles klopt.. dat ken ik heel goed dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |