Dank uquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:31 schreef StateOfMind het volgende:
Jouw andere, Italiaanse, fiets is trouwens
als het goed is komt er morgen iemand kijken, maar als dat niks word kun je altijd komen 'passen'.quote:
Zodra ik weer werk gevonden heb, ga ik ook mijn A halen, en daarna een motor. Dus wie weet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Dank uDie is ook behoorijl
maar als er bijna geen tijd meer voor is
100 is veel te laag.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:36 schreef Pap89 het volgende:
1,97 moet ook wel lukken neem ik aan?
Begin bod: 100.-
frame, vork, garantie, merk, algehele plaatje, remmerij (hydrolisch, niet mechanisch zoals sommige goedkopere fietsen met schijfremmen)quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef the85mc het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik je vraagprijs nogal fors. Afmontage is niet denderend. Waar zit dan de waarde van de fiets in? Frame/badge?
Ja misschien valt t ook wel mee. Ik vind Acera niet wat, maar dat is puur mijn mening. Ik ben niet in de markt voor een mtb, en deze is sowieso ook te groot voor me (ik moet max 20" hebben).quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Neo_ het volgende:
[..]
frame, vork, garantie, merk, algehele plaatje, remmerij (hydrolisch, niet mechanisch zoals sommige goedkopere fietsen met schijfremmen)
Een (goed) bod wordt overwogen natuulijk, maar moet wel realistisch zijn. Fiets staat niet in de weg
Ik kon met een mooie regeling een mooie(re) 29er kopen. Eerst had ik het idee om deze fiets als hotel-werk te gebruiken voor de dagen die ik voor de baas in Delft zit, maar gezien hier met regelmaat fietsen geklauwd worden ga ik hem maar verkopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:27 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja misschien valt t ook wel mee. Ik vind Acera niet wat, maar dat is puur mijn mening. Ik ben niet in de markt voor een mtb, en deze is sowieso ook te groot voor me (ik moet max 20" hebben).
Als je kijkt op MP dan is t aanbod van dit type niet zo groot, prijs lijkt dan toch wel reeel.
Je verkoopt em best snel. Je was echt toe aan een andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |