Je moeder ook, en iemand anders had ook haar beerput geopendquote:
Heb je geen GTA : SA gespeeld?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef AldoTheApache het volgende:
kan ik eindelijk weer eens GTA spelen, na GTA vice city
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:54 schreef Rezania het volgende:
Motivatiebrieven.Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Ik vind het asociaal, en nu moet ik er nog eentje typen ook.quote:
ik weet hetquote:
motivatiebrieven zijn juist chill, beetje bullshitten enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 13:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het asociaal, en nu moet ik er nog eentje typen ook.
Jammer, was een erg goed spelquote:
Kan ik niet goed over mezelf.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet het
[..]
motivatiebrieven zijn juist chill, beetje bullshitten enzo
GTA V wordt voor de eckte bazenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jammer, was een erg goed spel
GTA V word alleen nog beter
kloptquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jammer, was een erg goed spel
GTA V word alleen nog beter
tja, oefenenquote:
Omg, zo slecht.quote:Afgelopen schooljaar ben ik ook begonnen met het lesgeven van wiskunde aan volledige klassen. Hierdoor kon ik mijn presentatie- en uitlegvaardigheden goed ontwikkelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit van pas komt op de universiteit.
Zeker, moet hij alleen nog wel op de PC uitkomenquote:
Ja idd, anders word ik BOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeker, moet hij alleen nog wel op de PC uitkomen
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja idd, anders word ik BOOOOOOOOOOOOOOOOOS
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Rezania het volgende:
GTA V wordt een flop.Ze brengen hem niet op de PC uit en er zit een soort magie in.
Ditquote:
schatje in elk stadjequote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt hij heeft iedere week een ander schatje hoorde ik
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Klopt hij heeft iedere week een ander schatje hoorde ik
Amersfoort = ka nog watquote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Amersfoort tot Zundert en Almelo tot Zutphen.
Dudequote:Op zondag 23 juni 2013 13:58 schreef Rezania het volgende:
GTA V wordt een flop.Ze brengen hem niet op de PC uit en er zit een soort magie in.
Tot he, dus ook Breda, Coevorden, Diemen, Emmen, etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Amersfoort = ka nog wat
Almelo = Osuchi (maar eigenlijk woont ze in Westerhaar hé)
Zutphen = ?
Dafuqquote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tot he, dus ook Breda, Coevorden, Diemen, Emmen, etc.
Emmenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tot he, dus ook Breda, Coevorden, Diemen, Emmen, etc.
Die laatste zin.quote:
Zolang ze hem niet op de PC uitbrengen flopt hij gewoon sowieso.quote:
Ik ben 't wel met je eens dat ie zonder PC versie kut zal worden, maar hij komt wel naar PC uiteindelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die laatste zin.
[..]
Zolang ze hem niet op de PC uitbrengen flopt hij gewoon sowieso.
Was het wat danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laatst nog afgesproken met een meisje uit Emmen
quote:
Als dat net zoals bij GTA IV gebeurt flopt hij nog steeds. GTA IV draait slecht op computers.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben 't wel met je eens dat ie zonder PC versie kut zal worden, maar hij komt wel naar PC uiteindelijk.
Ingridquote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe heette ze? Ik ken een dun botje uit Emmen nml
Console port dusquote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat net zoals bij GTA IV gebeurt flopt hij nog steeds. GTA IV draait slecht op computers.
Klopt, ik vond GTA IV sowieso niet supergeweldig of zo. Maar GTA SA / Vice City waren toch echt bazenspellen. Dus er is nog hoopquote:Op zondag 23 juni 2013 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat net zoals bij GTA IV gebeurt flopt hij nog steeds. GTA IV draait slecht op computers.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dafuqik kan er 2 noemen die je loopt te hosselen maar meer ook niet
Zie je.quote:
Ja logischquote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GTA IV gebruikt ook een andere engine dan SA hé.
Corien?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laatst nog afgesproken met een meisje uit Emmen
Want je ziet er lekker uitquote:
Ik woon in de gemeente Emmenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet? Jammer
Ik dacht iedereen kent elkaar wel in Emmen
Dat maakt niet uit, het is gewoon zeer slecht geoptimaliseerd voor PC's. Ik heb een behoorlijk krachtige desktop, sowieso veel krachtiger dan GTA IV eist, en nog steeds draait hij amper op high.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GTA IV gebruikt ook een andere engine dan SA hé.
True.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon zeer slecht geoptimaliseerd voor PC's. Ik heb een behoorlijk krachtige desktop, sowieso veel krachtiger dan GTA IV eist, en nog steeds draait hij amper op high.
Hoeveel heeft die PC gekost dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is gewoon zeer slecht geoptimaliseerd voor PC's. Ik heb een behoorlijk krachtige desktop, sowieso veel krachtiger dan GTA IV eist, en nog steeds draait hij amper op high.
Prima tijdverdrijf,quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
Zit ik op mijn vrije zondag gewoon de hele dag te FOK!ken
Wat zou je anders moeten doen?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
Geen idee, ik heb hem door de jaren heen geüpgraded. Wel maar 4GB ram, dat is wat minder, maar het moederbord kan niet meer aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeveel heeft die PC gekost dan?
En hoeveel Ram heeft ie
Wij allemaalquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
Ow laat maar danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem door de jaren heen geüpgraded. Wel maar 4GB ram, dat is wat minder, maar het moederbord kan niet meer aan.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef nodig het volgende:
Ik wou er zelf 12 GB RAM in gooienquote:
Daar heb je dus serieus helemaal niks aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wou er zelf 12 GB RAM in gooien
Wat moet ik dan wel "optimaliseren"quote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je dus serieus helemaal niks aan.
Er kan maar 1 reepje in?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem door de jaren heen geüpgraded. Wel maar 4GB ram, dat is wat minder, maar het moederbord kan niet meer aan.
8 GB is al 50 euro hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 14:13 schreef Rezania het volgende:
8GB is meer dan genoeg.Maar ja, het is spotgoedkoop, dus als jij 12 wil, vooral doen.
Er moet RAM in die niet meer wordt gemaakt of zo.quote:
Videokaart.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat moet ik dan wel "optimaliseren"
nope, was aanbieding. ipv 8quote:
Hmm, maar ik weet niet of ik hem zelf ik elkaar ga zetten ja of nee, want ik heb echt geen idee hoe dat moetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er moet RAM in die niet meer wordt gemaakt of zo.Er moet gewoon een nieuw moederbord in, maar ik ben lui.
[..]
Videokaart.
Is makkelijk en leukquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, maar ik weet niet of ik hem zelf ik elkaar ga zetten ja of nee, want ik heb echt geen idee hoe dat moet![]()
Kijk hier anders even: http://tweakers.net/revie(...)-guide-mei-2013.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hmm, maar ik weet niet of ik hem zelf ik elkaar ga zetten ja of nee, want ik heb echt geen idee hoe dat moet![]()
DDR2? Dat is dan ook superlangzaamquote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er moet RAM in die niet meer wordt gemaakt of zo.Er moet gewoon een nieuw moederbord in, maar ik ben lui.
[..]
Videokaart.
nodig meldt zichquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DDR2? Dat is dan ook superlangzaam
En dan lekker klooien met crossfire en zo, leuk.quote:
Ik weet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DDR2? Dat is dan ook superlangzaam
Kopen mensen dat echt?!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)0-+++/specificaties/
Tering.
Leuk als je aan 3D renderen doetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:18 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/price(...)0-+++/specificaties/
Tering.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk als je aan 3D renderen doet
Of als je alles op ultra high en 60fps wilt spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk als je aan 3D renderen doet
Bedankt voor de linkquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk hier anders even: http://tweakers.net/revie(...)-guide-mei-2013.html
de komende 5 jaarquote:Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of als je alles op ultra high en 60fps wilt spelen.
Leuk! Het was er heel de week boven de 30 gradenquote:
Hey!quote:
Gewoon voor de duurste gaan, kan je een paar jaar vooruit.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt voor de link
Hmm ja, het liefst wil ik eentje van ¤700,- dus zal ik eentje moeten aanpassen
Lekker hoor! Beter dan hierquote:Op zondag 23 juni 2013 14:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Leuk! Het was er heel de week boven de 30 graden
Ja LEUK!!quote:
Ja, maar ik heb gehoord dat het hier ook 1 dag warm wasquote:
Vervolgens gebeurde er dit:quote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gehoord dat het hier ook 1 dag warm was
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 23 juni 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vervolgens gebeurde er dit:
[ afbeelding ]
Ik had er helemaal niets van meegekregen... Ik heb wel veel water gezien, maar dan in de vorm van zee en in een flesjequote:Op zondag 23 juni 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, Enschede was omgetoverd tot waterwonderland
Hehe beterquote:Op zondag 23 juni 2013 14:25 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik had er helemaal niets van meegekregen... Ik heb wel veel water gezien, maar dan in de vorm van zee en in een flesje
Leuk en erg warm!quote:
Ja, niemand mag je meer!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heeft iedereen mij geblokt op whapp ofzo? Bij meerderen komt er niks aan
pics van zwerty en de nutellaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef zwerty het volgende:
M'n ma heeft een pot van 630 gram Nutella gekocht
Maar ik moet nog spellen kopen, een toetsenbord en een monitorquote:Op zondag 23 juni 2013 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon voor de duurste gaan, kan je een paar jaar vooruit.
Oh sorry, ik dacht dat die desktops uit die guide inclusief randapparatuur waren.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik moet nog spellen kopen, een toetsenbord en een monitor
En ik ga volgend jaar (hopelijk) HBO doen, dus ik weet niet of het dan slim is een prijzige PC te kopen
Veel van de cultuur gezien, wat niet altijd even interessant was, maar met vrienden erbij wordt alles leukquote:
ik heb de tiet waquote:Op zondag 23 juni 2013 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeggen ze hier ook altijd.
Tiet ipv tijd...
Weinig geslapenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Veel van de cultuur gezien, wat niet altijd even interessant was, maar met vrienden erbij wordt alles leuk
OMDAT DE RESOLUTIE TE HOOG STAAT DAN.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:30 schreef Rezania het volgende:
HOEZO IS ALLES ZO GROOT OP EEN 22" SCHERM?!
Inderdaad, daarom kwam ik gisteravond ook niet op FOK! ook al was ik al thuisquote:
Maakt niet uit, ik zat er ook aan te denken een Pc te kopen van gamepc.nlquote:Op zondag 23 juni 2013 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat die desktops uit die guide inclusief randapparatuur waren.
Te laag eerder.quote:
Je hebt ook een site waar je gewoon een pc kan laten samenstellen, weet niet meer hoe hij heet, maar anderen hier waarschijnlijk wel.\quote:Op zondag 23 juni 2013 14:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik zat er ook aan te denken een Pc te kopen van gamepc.nl
Maar ik hoor dat die site echt duur en k*t is
Ohjaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te laag eerder.Maar hij staat gewoon op 1920*1080.
Zou dit niet gamepc.nl zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt ook een site waar je gewoon een pc kan laten samenstellen, weet niet meer hoe hij heet, maar anderen hier waarschijnlijk wel.\
Alternate blijkbaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zou dit niet gamepc.nl zijn?
Hoe heet deze site mensen?!einzeinz!11een!![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pyjama uit, en gebruik Nutella als makeup.
Dat willen zienquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pyjama uit, en gebruik Nutella als makeup.
kun je het geloven?quote:
boequote:
Ik dank uquote:Op zondag 23 juni 2013 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alternate blijkbaar.http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html
echt?quote:
quote:
quote:
Ook zelf in beeld geweest maar toen was alleen zwerty er, en lmi die spontaan kwam binnenvallenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met cam?!!??!?!?!! Wrm was ik er niet!
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
Ik ga de puntjes van mijn haar turkoise verven![]()
turquoise?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
dahaaaagquote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ook zelf in beeld geweest maar toen was alleen zwerty er, en lmi die spontaan kwam binnenvallen
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
Wrm mag zwerty jou wel zien!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ook zelf in beeld geweest maar toen was alleen zwerty er, en lmi die spontaan kwam binnenvallen
IELquote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kwam ik op google tegen toen ik 'nutella makeup' opzocht
Neem oreo's meequote:Op zondag 23 juni 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even naar de AH, eten halen voor vanavond.
IK GA SOCIAAL DOEN HEUJ
Picsquote:
En daarna meteen naar de kapper?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
hahahah ja ik ga het lekker wel doen
morgen
waaromquote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
morgen
Ik laat het doen bij de kapperquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En daarna meteen naar de kapper?
Is wel vetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
morgen
quote:
quote:
want: yoloquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wie kon er gisteren op TC de hele tijd allebei mijn handen zien?
Nee? PRECIES
*fapfapfap*
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee? PRECIES
*fapfapfap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Spatieloos het volgende:
tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
much
information
brah
Welke kleur dan bij blond/bruin. Want ik heb het allebeiquote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, bij blond niet. Bruin haar zou nog wel kunnen.
bokmquote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke kleur dan bij blond/bruin. Want ik heb het allebei
Bij lichtblond haar misschien, nog niet mijn smaakquote:
wel de mijne, ha.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij lichtblond haar misschien, nog niet mijn smaak
watquote:
Jaaa ik vind het leukquote:
Je deed de cam toch uit zodat je kon fappen?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee? PRECIES
*fapfapfap*
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het leuk
[..]
Je deed de cam toch uit zodat je kon fappen?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke kleur dan bij blond/bruin. Want ik heb het allebei
zo die is lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een kleurtje wilt zou ik dit doen.
Je hebt bruin haar toch?
Is dat Serena?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt bruin haar toch?
Bullsh*tquote:
Nee die kleur vind ik niet leuk. En blauw/turkoois is mijn lievelingskleurquote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt bruin haar toch?
ik geloof dr niks vanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onzin, want ik fap niet zo vaak meer.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het leuk
[..]
Je deed de cam toch uit zodat je kon fappen?
Nog steeds pervquote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onzin, want ik fap niet zo vaak meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |