PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarin dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Ik snapte mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. daarin danIk wist helemaal geen leuke TT, ik ben zwaar ondergeïnspireerd. Is dat een goed woord?
gewoon ongeïnspireerd denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snapte mIk wist helemaal geen leuke TT, ik ben zwaar ondergeïnspireerd. Is dat een goed woord?
dag ervoor TOTS Mata en dag daarvoor TOTS Ibra, maar thanks hoor EA voor het geen punten geven na een overwinning..quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef Michaelvanb het volgende:
wedstrijd in div 1 winnen, geen coins, geen punten
thanks ea
4-2-2-2quote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef Fuszy het volgende:
Silvers:
4-2-3-1 of 4-2-2-2?
Ik wil Elyou en Huselklepp gebruiken.
Heb je mijn Umtiti 4-1-2-1-2 nog gezien?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
2e silver pack van vandaag: Ajax away kitDat is een goed begin. Goedemorgen trouwens, het kan nog net
Hé maverquote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Had die 4-2-2-2 nog niet gezien.
Dit lijkt me ook wel leuk
shygirl kijkt glee dus dat kan moeilijk een jongen zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn hier geen vriendinnetjes. Alleen Shygirl, maar dat is een shemale
Die heb ik inderdaad gezien. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik een speler pull die iets waard is (die Japanse CDM van gisteren verkocht nog wel voor 2k) Ik heb gisteren wel een aantal 73 en 74-rated spelers gepulld maar geen 1 was echt iets waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je mijn Umtiti 4-1-2-1-2 nog gezien?
Tevens:
[ afbeelding ]
Op zich hoef ik ze niet, als ik maar wel steeds dingetjes als een Ajax kit krijg ofzo. De contracten zorgen hoe dan ook dat ik quitte draai, die extra dingen maken de winstquote:Op zondag 23 juni 2013 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad gezien. Ik wacht nog steeds op het moment dat ik een speler pull die iets waard is (die Japanse CDM van gisteren verkocht nog wel voor 2k) Ik heb gisteren wel een aantal 73 en 74-rated spelers gepulld maar geen 1 was echt iets waard.
waarom crashen die sukkels dan ook in het donkerquote:Op zondag 23 juni 2013 11:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging vannacht naar die autootjes kijken maar ze reden steeds niet
Safety car
Jij wordt straks ingevlogen?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom crashen die sukkels dan ook in het donker
Na 3 uur ga ik ook paar rondjes Le Mans doen
Zozo, heb je ontdekt dat je ook gewoon in het grote mensen forum kunt posten?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Thommez het volgende:
In welk team gebruiken jullie Wijnaldum als ST?
Jupquote:Op zondag 23 juni 2013 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zozo, heb je ontdekt dat je ook gewoon in het grote mensen forum kunt posten?
Vooral lurkenquote:Op zondag 23 juni 2013 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je deed vooral via DM toch? Deed me erg denken aan LUUKIE
De laatste keer dat ik tegen hem speelde heb ik maar 1 luchtduel verloren.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:39 schreef Djeetje het volgende:
ik snap nooit hoe reemi bijna al zijn kopduels wint
Het heeft volgens mij iets met die timing van je knopje indrukken te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Sommige advertentieteksten op marktplaats.
[..]
De laatste keer dat ik tegen hem speelde heb ik maar 1 luchtduel verloren.![]()
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het heeft volgens mij iets met die timing van je knopje indrukken te maken.
Je moeder heeft je weer toegang gegeven?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Rijke tata
En 2e ragequit vandaag na 2 wedstrijden
nee dit is mijn google adsensequote:Op zondag 23 juni 2013 12:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moeder heeft je weer toegang gegeven?
Heeft ook iets te maken met je controlls die moet je loslaten. Was in fifa 12 iig wel. Anders was je evenwicht weg en verloor je het duel.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lengte, kracht en springen. En natuurlijk waar je je verdedigers neerzet.
high pressurequote:Op zondag 23 juni 2013 13:07 schreef Djeetje het volgende:
Mijn nieuwe team speelt echt slecht
Hoe zet je trouwens ooit druk met je hele team ?
Ik doe ultra aanvallend en druk zetten met hele team en nog blijven ze 1m achter hun tegenstander staan
ik kan hem gewoon niet winnenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:20 schreef Shygirl18 het volgende:
Wanneer is dat nieuwe toernooi afgelopen?
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:23 schreef Thorb het volgende:
Gesink na 500 meter al gevallen bij het NK (kon er zelf weinig aan doen)
Interview met Mollema was wel baas
Chloe of Elena?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
Bijna uncharted 2 uitgespeeld
na ruim een jaar
edit: twee jaar kan ook
Geen idee waarom je de vraag stelt. Moet ik straks kiezenquote:
Nee was gewoon een vraag.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee waarom je de vraag stelt. Moet ik straks kiezen?
Ben nu ergens in chapter 25. Zijn er blijkbaar 26
Beetje achterlijk om tussen gamepersonages te kiezen, don't you thinkquote:
Nee!!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Beetje achterlijk om tussen gamepersonages te kiezen, don't you think
Ik vond eerlijk gezegd. Gervinho niet zo heel slecht op LF. Hij scoorde best veel.quote:
quote:
quote:
en ik zat zelf te denken aan Naniquote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd. Gervinho niet zo heel slecht op LF. Hij scoorde best veel.
Ik dacht dat het een budget squad was. Nani is denk ik ook prima. Wel iets duurder denk ik?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ik zat zelf te denken aan Nani
keuzes
Nani gaat voor -maar- 35k op de PC, op de consoles rond de 25k denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een budget squad was. Nani is denk ik ook prima. Wel iets duurder denk ik?
15k kan ik wel hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een budget squad was. Nani is denk ik ook prima. Wel iets duurder denk ik?
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoilett kan daar zeker niet? Hij is wel BPL. Maar, canadees
Nog steeds duurder dan de rest van zijn squad.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nani gaat voor -maar- 35k op de PC, op de consoles rond de 25k denk ik.
He Kevin ik ga niet tegen je liegen man, neem gewoon Ox-Chambo.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[..]
en ik zat zelf te denken aan Nani
keuzes
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoilett kan daar zeker niet? Hij is wel BPL. Maar, canadees
med-med workrates...quote:Op zondag 23 juni 2013 13:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
He Kevin ik ga niet tegen je liegen man, neem gewoon Ox-Chambo.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
15k kan ik wel hebbenen hij lijkt me best goed
[..]
Wutquote:
Nog steeds meer dan alle donaties op WeFUT.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Rijke tata
En 2e ragequit vandaag na 2 wedstrijden
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vraag iets. Ik geef antwoord. Je doet het niet. Dat doet me aan iemand denken,,
Nee, maar ik wist niet zeker of het een 100% BPL team was.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ie canadees is kan ie niet in een BPL team?
gozerquote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet zeker of het een 100% BPL team was.
DM je rekeningnummer dan, dan doneer ikquote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nog steeds meer dan alle donaties op WeFUT.
FIFA heeft altijd periodes waarin je mag winnen en waarin je moet verliezen. Ongeacht met welk team je speelt en ongeacht welke game modequote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2338
Heb je ook die handicap als je met een silver/gold team speel tegen een gold team of alleen met een heel silver team ?
gozer, hij linkt toch met Djourou en Diaby, hij heeft een andere nationaliteit, ergo, hij speelt in de BPLquote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dat danDe rest kende ik wel.
Ik ben net wakker, laat mequote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gozer, hij linkt toch met Djourou en Diaby, hij heeft een andere nationaliteit, ergo, hij speelt in de BPL
Ja lastig ook zo'n Chileen die linkt met andere spelers, vast niet dezelfde competitiequote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet zeker of het een 100% BPL team was.
beausejourquote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dat danDe rest kende ik wel.
Dat is dan ook een kabouter.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb alleen Giovinco eruit gepleurd omdat ik zijn workrates kut vond
Denk dat ik dan maar even carriere ga doen, want na ongeveer 25 wedstrijden die nieuwe cup gedaan te hebben en maar 1x in de finale hebben gestaan is dat niet echt superquote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
FIFA heeft altijd periodes waarin je mag winnen en waarin je moet verliezen. Ongeacht met welk team je speelt en ongeacht welke game mode
die periode duurt bij mij al zo'n 8 maandenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
FIFA heeft altijd periodes waarin je mag winnen en waarin je moet verliezen. Ongeacht met welk team je speelt en ongeacht welke game mode
Qua FUT is het bij mij 2 weken geweest dat ik alles won, daarna niet echt meerquote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die periode duurt bij mij al zo'n 8 maanden
wees maar blij dat je uberhaupt zo'n periode hebt gehadquote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua FUT is het bij mij 2 weken geweest dat ik alles won, daarna niet echt meer
Dit is mijn 3e keer dit jaar volgens mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua FUT is het bij mij 2 weken geweest dat ik alles won, daarna niet echt meer
misschienquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2340
Zal dit werken kwa workrates ?
Prima behalve Almebackquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
Vargas is al een baas in 4222 dus in een 41212 of 352 is hij helemaal goed.quote:
Waarom 10 silvers en dan 1 gold erin? Wat wil je ermee doen? Seasons? Silver cup kan je dan al wel vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
Gold cupquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom 10 silvers en dan 1 gold erin? Wat wil je ermee doen? Seasons? Silver cup kan je dan al wel vergeten
Yes yes yes girlquote:AC Milan lijkt de jacht op de handtekening van Carlos Tévez te hebben gestaakt. De Milanezen gaan namelijk vol voor Keisuke Honda van CSKA Moskou.
Althans, dat is wat Sport Mediaset meldt. CSKA zou niet onwelwillend tegenover een uitgaande transfer staan. Het contract van de middenvelder loopt tot het einde van dit jaar (december) af. Het is daarbij nog niet duidelijk of de Japanner van zins is om zijn verbintenis te verlengen.
Honda tekende in de zomer van 2010 een contract in Moskou. Hij kwam destijds voor zes miljoen euro over van VVV-Venlo. De Japanner toont zich ambitieus en wil graag naar een grotere competitie verkassen. Tijdens de Confederations Cup etaleerde Honda meerdere malen zijn klasse.
Helemaal geen teams meer toef ?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:46 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van TOTS Vidal gaat richting de 200K
Ja, heb ze nog wel, maar kan voorlopig toch even niet spelen. Wat ik nu doe valt ook in de categorie nutteloosquote:
Hij heeft maar 2* dus hij lijkt me niet echt goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Is die lee van Southampton beetje goed ?
Wil opzich wel weer eens Mayuka proberen
Late reactie, maar als het nog relevant is:quote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Had die 4-2-2-2 nog niet gezien.
Dit lijkt me ook wel leuk
Die Lee is best aardig. Niet super maar ook zeker niet prutquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Is die lee van Southampton beetje goed ?
Wil opzich wel weer eens Mayuka proberen
Wat zou zoiets kosten? Misschien dan ff coins kopenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Late reactie, maar als het nog relevant is:
Huseklepp naar links, Duarte naar rechts en sowieso Hovland en Rindaroy erbij achterin. En UP Van Rhijn ipv de NIF.
Of nog beter imo, 4222, dan kan je dit doen:
Elyou - Castaignos
Huse - Duarte
Tettey - Henriksen/Holla
Rindaroy - Hovland - NL CB - Van Rhijn
Als je Donk CB pakt kan je Padt op doel zetten, als je een Eredivisie NL CB pakt moet het uiteraard een Eredivisie GK zijn.
Doei ds2quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom is de web app ineens super traag? Qua silver packs zit het niet meer heel erg mee, ik had nog wel een squad fitness en een Sounders FC home kit maar qua spelers is het nog matig. Ik had wel een paar 74-rated spelers maar die zijn 600c waard ofzo. Nu ga ik even weg
Echt geen idee wat het nu kost, zeker niet op PS3. Zou even kijken op http://ultimateteamtrading.net/quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat zou zoiets kosten? Misschien dan ff coins kopen
leuke teamnaamquote:Op zondag 23 juni 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Even 10k bij elkaar traden of 20k.
die gratis spelers kloppen niet
Dit is een grap?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij maakt wel vaker originele teams.
Nee?quote:
Het is toch niet origineel?quote:
Als 3412 met Pato op Cf vind ik het nog wel origineel. Maar het gaat niet alleen om dit team.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het is toch niet origineel?De standaard serie A spelers met Welliton en Pato
Edit: Tja 2 spelers maken het niet origineel imo
Over het algemeen maakt ie wel originele teams iddquote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als 3412 met Pato op Cf vind ik het nog wel origineel. Maar het gaat niet alleen om dit team.
Ik dacht ook even dat je een grap maaktequote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als 3412 met Pato op Cf vind ik het nog wel origineel. Maar het gaat niet alleen om dit team.
lekker rennenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oh je wil hem zien?
http://wefut.nl/squad/2335
alsof je tegenwoordig nog een origineel team kan makenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat je een grap maakteMaar je PI was duidelijk genoeg. Ik vind het ook geen origineel team nee, echt bijna allemaal standaard spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |