Ik probeer die mens juist verborgen te houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek graag de mens achter de user.
Pics van je zusjequote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Niet zo bescheiden doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Alweer zo'n prachtige post van mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dit typte realiseerde ik me dat dit wel erg kinderachtig was.
Ik had gelijk.
lekker manquote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KO
Brb, even mijn g-spot pleasenquote:
Ik ruik dat je leugendquote:
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure slootquote:
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lief van haar. Wanneer mag ze op jouw paarsgepunte lans?
*ruiktquote:
Dan zitten er teveel omstanders omheenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je eens aanbieden aan een meisje in de bus
Niet aan incest doenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure sloot
*omkeerdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je omgekeerde omkeringen omkeert
Die van mij ook nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.
Daarom typ ik er stijf doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |